Mandagstråd

Mamalou

Elsker forumet
Planer for dagen jenter?[:)]
Formen ok?
Middagsplaner?
Noen med fødeplaner kanskje?[8D]

Jeg skal til fysio. Kanskje jeg skulle sette den rundstykkedeigen jeg har planlagt i ukesvis nå[8|][:D]
Her er formen bra i dag. Deilig etter flere slappe dager.
Her blir taco til middag. Skulle ha lørdag, men ble bedt til svigers.

Hei og hå:)
Skal til legen på kontroll nå, er 6 dager igjen til terminen!! [:)] Hvis jeg orker skal jeg se om frisøren har tid til å stripe håret mitt, har ikke gjort det på 6mnder, så har en fin ettervekst ja[:'(] Også skal jeg kjøpe meg ny mobil med bedre kamera så jeg kan ta bilde av veslegullet som kommer og sende det til familie og venner[:)]
Formen er fin, bortsett fra drittbekkenet[:'(]
Middag ja.... Hmm..... Aner ikke enda[8D]

Ha en strålende dag jenter, tenk, denne uka blir det sikkert født maaaaange aprilbabyer[:D]

Ingen planer for dagen, skal slappe av, hadde en litt lang dag i går....
Fin form, litt murrlinger bare..[:)]

Til middag blir det kyllingmix og salat da vi egentlig skulle ha d på lørdag men ble bedt på Tacosuppe hos gode venner!!!![;)]

Ha en finfin dag!![:D]

Heisann sveisann
Jeg har vært med sambo på jobb i natt. Han jobber på hurtigbåt,og siden barna ville overnatte hos mamma og de, ble jeg med han,meeeen den senga på båten er mega liten,og jeg har ikke sovet i det hele tatt,så jeg skal ta meg en liten lur tror jeg-hvis jeg får det til... 

Så skal jeg å hente barna når jeg får summet meg litt. Er 4 mil å kjøre hver vei,så må nok være litt våken til det[;)]
Ellers ingen planer...Gryterett til middag tror jeg

Formen er ellers fin også. Litt sammentrekkninger i magen,men ikke mer enn vanlig

Ha en flott dag [:)]

Akkurat nå sitter jeg egt her å kjeder meg[:)] Når bf kommer hjem fra jobb skal vi/ eller han skru opp vuggen[:D] oxo skal vi feste himmelen på sengen og få den inn på rommet vårt[:)][:D]
Tenker gryterett eller kylling m/pasta og saus til middag[;)]
Tror ikke det blir noe føding på meg, men er jo lov å krysse fingrene og håpe[:D][:D][:D]

Skulle gjerne født i dag kjenner jeg [:D] men virker ikke som om det skal skje noe her....

Skal ut på lunsj med LillaLenta og noen venninner av ho i dag - det blir kos [:D]
Kanskje jeg skal vaske en gammel kiste vi fant uti boden her - full av spindelvev og diverse...
Ellers fikk mannen masse gaver i går til huset, men alle hadde klart å kjøpe akkurat det samme så mye som må byttes. Lurer på om jeg skal hjelpe han, eller la han gjøre det selv... [8D]

God morgen jenter!
Jeg skal på min aller første akupunkturtime idag!! [:-]Har aldri gjort det før, så det blir spennende. Er modningsakupunktur nå i første omgang, så får vi se om jeg kanskje tar noe riestimulerende akupunktur når det nærmer seg.
Ingen fødsel i dag kjennes det ut som!
Tenkte å lime inn resten av bildene jeg har fremkalt seinere idag. Har fremkalt 900 bilder!! Litt av en jobb! Sånn går det når man ikke har gjort noe med bildene på 4 år! Men er jo koselig da. Sitter å mimrer [:)]
Lapskaus til middag.
Ha en fin dag! [:D]

har rydda og skifta på sengene,så skal jeg til jordmor kl.13.30.sku få akupunktur idag.gruer meg[&:]haater nåler[8D]
håper ho kunne sjekka meg nedentil,meen har mine tvil,er jo ikke farlig det nå som jeg er kommen så langt!!men vi får se..vil helst slippe overtid men det skjønner ho ikke!!(pga stor unge)
ellers blir det noe lettvindt til middag tenker jeg,får se hva vi fint på..[:)]er ikke helt i form om dagen så blir bare slappe av i kveld[:)]

morgen jenter.
i dag skal jeg ike gjøre en ting,kos meg å slappe av å nyte tiden.hmmm.
skal inn til sentrum sammen med svigerinna mi og lillegullet hennes..og søsken barn av henne
ongen er i tr.heim til bestemora.sambo dro på jobb i 6 tia...
kansje vaske koppa og lage sjokoladekake(sku det i 2 uka no)
middag blir det kjøttdeig og spageti...
nydelig vær i dag a..sol og ikke ei sky på himmeln

Idag blir en rolig dag. Skal en snartur innom svigersøstra mi og mate gullfisker og skjekke vannet. Så tel byen en tur på cafe, blir godt å komme sæ litt ut av huset.
Ellers så e formen sånn passe, ondt i bekkende og mye kynnera, men regne med det ennu e ei stund tel den lille kommer.
Middag idag blir pølse og blomkålgrateng

Ingen planer... Samboer har fri,så håper han vil lufte meg litt[:)]
Våkna med skikkelig vondt i halsen, så håper jeg ikke blir forkjøla!

Om noen har tips til hvordan få dagen til å gå, så spøtt ut!

Har nettopp vært ute og levert nøklene til den forrige leiligheten vi leide. Så ble det litt mini shopping av mat og bleier og nå er vi hjemme. Kjære jobber og snuppa har påskeferie.

Er ufattelig sliten og trøtt i dag. I hele går var jeg i uggen form. Skikkelig problem med det ene beinet mitt. Toppen av det hele våknet jeg kvart på 4 av at jeg måtte sinnsykt spy. Og jeg som virkelig hater å spy. Klarte å roe det hele ned med å pusse tennene og drikke vann. Endte med at jeg sovnet med puta høyt, sånn i tilfelle. Fortsatt ikke i form i dag, men tar alt veldig rolig.

hei hei:)

• i dag startet jeg dagen med en ny runde akupunktur (merkelig så fort slikt virker!! )
har ikke fått av meg ringen i løpet av helga..men når jeg kom hjem etter aku-timen med vanndrivende og modning..ramler den nesten av meg[:D] og ingen press på føtterne heller jippi!!!
  • så da må jeg svare at formen min i dag er toppers!![:D]
  • Middagsplaner:ut på kinaen med to venninner[:)]
  • men ikke fødeplaner i dag i allefall..helst etter påske hihih

I dag har jeg vært til jm..og fått gode nyheter:)Har nemmelig hatt sikkelig vonde sammentrekkninger i nedre del av magen i går kveld/natt og i dag..men trodde ikke det var rier, for det trodde jeg skulle være annerledes..Men jordmor sa at det var modningsrier, så nå er det bare å vente på at de skal ta seg opp og bli regelmessige:) Hodet var festet langt nede i bekkenet...og hun trodde han ville ut snart!
Har ikke hatt tegn til fødsel/modning i det hele tatt tidligere,så er så glad for at ting skjer..selv om det kan ta dager ennå!

Så resten av dagen skal jeg bare ruge og hvile:)

Til middag tror jeg det blir fylt rødspette med potet og gr.saker i dag, faktisk:)

Her har jeg sovet masse, er så trøtt for tiden.. Tror kroppen lader opp:)
Her blir det husarbeid, hvertfall klesvask:)
Vurderer taco til middag jeg også:)

Skulle gjøre masse småting idag,bl.a på NAV for å purre på vedtak om fødselspenger,starter permisjonen min nå til onsdag jeg og har ennå ikke fått vedtak[&:][8|]Men måtte gå og legge meg kl .10 og våknet 13.30,fortsatt like sliten og ødelgat i nakken.formen er ikke kjempebra,vondt både her og der,eier ikke energi,alt er litt pyton egentlig nå...
Nå skal jeg snart kjøre og hente gubben på jobb og jr i bhg,så skal jeg steke medisterkaker og ha med kokte poteter og surkål til middag,skulle egentlig ha det igår,men jeg orka ikke så gubben dro på Mac`ern og kjøpte middag[&:][8D][;)],så blir det vel bare sløving på sofaen til det er sengetid...

Var på siste svangerskapskontroll i dag, fått stabilisert blodtrykket men gått MYE opp i vekt iløpet av helga...
Fortsetter vektoppgangen sånn så runder jeg et tall jeg ikke klarer å skrive en gang før lillebror blir født.
Det meste jeg har lagt på meg er forhåpentligvis vann, så håper det renner av når gutten er kommet.
Vi var også å handla inn til påske, så nå har vi mat nok til å fø en hel arme[8D]
Til middag skal vi ha spagetti og kjøttsaus, tenkte det var greit med litt barnevennlig middag i dag.
I kveld skal jeg og min beste venninne ut å meske oss med litt god mat og garantert en god dessert[:)]

Når det kommer til fødsel så venter jeg fint til 8 april, selv om det hadde vært godt å blitt ferdig nå[;)]

I dag har jeg timeplanen full[:)]
Har allerede fått begynnt med dat jeg skal gjøre, å heldigvis for det[:)]
Ting som skal gjøres elller har blitt gjort er;
Bake brød, vaske hus, skifte på senga, vaske klær, trene og handle [:)]

Back
Topp