Hei og god dag!
En smule blåmandag her i dag. Starta på vei til bhg, jeg sykla i dag. Rett borti veien her mista jeg så klart den teite møkkakjeden, fordi sambo har nedprioritert sykkelen min i 6 mnd, enda jeg har masa og masa om at kjeden og girene mine ikke fungerer som det skal. Er jo myyyyye viktigere at sykkelen hans er i tipptopp stand, må vite!
Enniveis, så måtte jeg GÅ oppover alle bakkene i 2,5 km da, med ungene i sykkelvogna. Kom dit, leverte dem, og gikk hjem igjen. Da kom mamma, og så dro vi på jobben min og kjøpte cherroxer til Ida, siden støvlene hennes er hullete. Så opp i bhg igjen, heldigvis kjørte mamma meg, med vogna til Tobias og nevnte cherroxer til Ida.
Endelig hjemme, skulle sjekke nettbank og booke timer på trening, så er nettet helt borte. Så kjekt da!
Men det fiksa seg igjen, og jeg har masse kake i kjøleskapet, pappa kommer hit etter jobben sin og skal se på sykkelen min, og snille mamma drar og henter ungene i bhg idag så jeg slipper å stresse med det oppi alt annet. Så da er det jo ganske greit alt sammen uansett!
Ida har snudd litt ang. bursdagen i dag, så hun skal visst kanskje dit, og jeg slapp å være med, sa hun. Så da drar jeg og Tobias og trener Functional Moves mens hun er i bursdag, om hun ikke snur helt igjen da...
Dette ble langt, men det tar jeg ikke så tungt!
Ha en fin dag alle i hop!
En smule blåmandag her i dag. Starta på vei til bhg, jeg sykla i dag. Rett borti veien her mista jeg så klart den teite møkkakjeden, fordi sambo har nedprioritert sykkelen min i 6 mnd, enda jeg har masa og masa om at kjeden og girene mine ikke fungerer som det skal. Er jo myyyyye viktigere at sykkelen hans er i tipptopp stand, må vite!

Enniveis, så måtte jeg GÅ oppover alle bakkene i 2,5 km da, med ungene i sykkelvogna. Kom dit, leverte dem, og gikk hjem igjen. Da kom mamma, og så dro vi på jobben min og kjøpte cherroxer til Ida, siden støvlene hennes er hullete. Så opp i bhg igjen, heldigvis kjørte mamma meg, med vogna til Tobias og nevnte cherroxer til Ida. Endelig hjemme, skulle sjekke nettbank og booke timer på trening, så er nettet helt borte. Så kjekt da!
Men det fiksa seg igjen, og jeg har masse kake i kjøleskapet, pappa kommer hit etter jobben sin og skal se på sykkelen min, og snille mamma drar og henter ungene i bhg idag så jeg slipper å stresse med det oppi alt annet. Så da er det jo ganske greit alt sammen uansett!
Ida har snudd litt ang. bursdagen i dag, så hun skal visst kanskje dit, og jeg slapp å være med, sa hun. Så da drar jeg og Tobias og trener Functional Moves mens hun er i bursdag, om hun ikke snur helt igjen da...
Dette ble langt, men det tar jeg ikke så tungt!
Ha en fin dag alle i hop!