MANDAGSSKRAVLINGA

Skrållan

Forumet er livet
Hei og god dag!

En smule blåmandag her i dag. Starta på vei til bhg, jeg sykla i dag. Rett borti veien her mista jeg så klart den teite møkkakjeden, fordi sambo har nedprioritert sykkelen min i 6 mnd, enda jeg har masa og masa om at kjeden og girene mine ikke fungerer som det skal. Er jo myyyyye viktigere at sykkelen hans er i tipptopp stand, må vite! Enniveis, så måtte jeg GÅ oppover alle bakkene i 2,5 km da, med ungene i sykkelvogna. Kom dit, leverte dem, og gikk hjem igjen. Da kom mamma, og så dro vi på jobben min og kjøpte cherroxer til Ida, siden støvlene hennes er hullete. Så opp i bhg igjen, heldigvis kjørte mamma meg, med vogna til Tobias og nevnte cherroxer til Ida.
Endelig hjemme, skulle sjekke nettbank og booke timer på trening, så er nettet helt borte. Så kjekt da! Men det fiksa seg igjen, og jeg har masse kake i kjøleskapet, pappa kommer hit etter jobben sin og skal se på sykkelen min, og snille mamma drar og henter ungene i bhg idag så jeg slipper å stresse med det oppi alt annet. Så da er det jo ganske greit alt sammen uansett!
Ida har snudd litt ang. bursdagen i dag, så hun skal visst kanskje dit, og jeg slapp å være med, sa hun. Så da drar jeg og Tobias og trener Functional Moves mens hun er i bursdag, om hun ikke snur helt igjen da...

Dette ble langt, men det tar jeg ikke så tungt!

Ha en fin dag alle i hop!

Hei hei...I dag har jeg kjørt Mikael i bhg,å vært hos legen å tatt noen prøver...Er sykemeldt 1 mnd.til i første omgang...dette kan ta sin tid sier de[:(]Orker snart ikke mere...

I dag skal vi spise kjøttsuppe til middag,det blir nam,nam[;)]
Ha en fin dag alle sammen..

Og forresten, regner med dere har fått med dere resultatet på vinterskotesten til F&B? Veeeel, som den Skoringen-ambassadøren som jeg er (), så må jeg bare fortelle dere.

Skofus-skoene kom jo dårligst ut. Her er grunnen: Han fyren som skulle utføre testene, fikk utlevert feil sko. Han fikk prototypeskoen UTEN tex-materialet (samma som gore-tex), og da er det jo ikke rart at skoen hans ikke var vanntett! Så skoene som står i butikkene er MED det tex-materialet, og er mye bedre enn det testen sier de er.

Var sjefen min som sa det til meg i dag, og vi håper dette kommer frem i F&B etterhvert. Så dere trenger ikke styre unna Skofus-sko altså

ORIGINAL: sandra 22

Hei hei...I dag har jeg kjørt Mikael i bhg,å vært hos legen å tatt noen prøver...Er sykemeldt 1 mnd.til i første omgang...dette kan ta sin tid sier de[:(]Orker snart ikke mere...

I dag skal vi spise kjøttsuppe til middag,det blir nam,nam[;)]
Ha en fin dag alle sammen..

Huff da sandra... [&o] Håper du blir raskt bedre, og at det holder med 1 mnd sykemelding til!

Hei hei!
Sitter på jobb da.. Ingen veldig planer senere i dag heller[:)]
Men skal begynne å få trene i arbeidstiden fremover, så det er jo helt topp[:)]

Sandra god bedring! Håper du slipper lengre sykemelding fremover. Vet hvordan det er, så forstår godt at du er lei nå..

Godt du sa det om skofus skoene forresten skrållan. Reagerte faktisk når jeg så resultatet, vi var jo kjempefornøyd i fjor. Også er det de skoene som passer litt breie barneføtter best synes jeg[:)]

Ja, jeg reagerte da jeg fikk høre resultatet jeg også, for jeg har aldri, aldri, aldri mottatt klage på noen vintersko fra Skofus. Så jeg er litt letta over at det var en sånn feil som hadde skjedd, for skoene er jo faktisk gode! [:)] Og de passer veldig fint på breie barneføtter, det er sikkert og visst. Tobias har fått årets vintermodell, nå gleder jeg meg faktisk til at han skal bruke dem! [:)]

Mammatillillesnuppa: Ja formen er skjikkelig shabby om dagen..kroppen vil ikke fungere..Så sånn er min hverdag[;)]

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Skrållan: Såpass ja....kjipern at feil sko er blitt testet da! Får håpe de spesifiserer dette i neste utgave! Så det stod noe lignende med Reima-dressene...at dressen de hadde fått utlevert til test ikke nødvendigvis var tilsvarende de som blir solgt ut til kunder, fordi den var laget av prøvestoffer.
Jeg har kjøpt Superfit-sko til Adelèn jeg da...de har vel dem på Skoringen også? Hvordan tilbakemeldinger får dere på dem?

Ja, det er jo litt dumt når det blir sånn, for folk styrer jo alltid unna testtapere.
Det er opp til hver enkelt Skoringenbutikk om de tar inn Superfit. Vi hadde et par modeller i fjor, men ingen i år, så vidt jeg har sett. Helt greie tilbakemeldinger, men jeg mener det var overgangssko og ikke vintersko vi hadde i fjor da... [:)]

Back
Topp