mandagsskravling

tina..

Gift med forumet
good morning[:D]

regn igjen[:@][:'(][:(][&:][8|]
vi får snart besøk av venninna mi og lekekompisen til marcus. gleder oss.
morten begynte å jobbe igjen idag, han har brukt hele ferien på å pusse opp, så nå gleder vi oss allerede til neste sommer. da skal vi reise til danmark. leie hus i blokhus, gleder meg

god morgen!
vi er fortsatt på hytta vi, men nå nærmer det seg slutten... dette er min siste ferieuke, håper det blir litt sol denne uken oxo da, vi har hatt en flott helg her i trøndelag nemlig. Edvard har begynt å gå, han ser ut som hovmestern' i grevinnen og hovmestern'... hehe [:D] ikke værdens beste ballanse enda nei.
Edvard begynner i barnehagen 1.august, så det er bra at han har begynt å gå!
Ha en fortsatt flott dag, her skal spises frokost nå [;)]

Heisann[:)] No har eg vert og helst på grandtante barnet mitt, sååååå søt[:D] Nikoline har vert å kosa med besta. Heldigvis ikkje fult så suttrete lenger som ho var etter ferien, men har litt å gå på før ho er heilt seg sjølv[:)] No har vi berre igjen å liste langs golvet på rommet hennar, så er det klart. Gleder meg til å pyne der, men kvier meg til at ho skal sove der. Føler på meg at det blir ramaskrik[&:]
Om 2 1/2 veke skal eg til Bergen, då skal eg innom ikea og sjå om eg finner noke fint til rommet[:)]
Ha ein fortsatt fin dag alle sammen[:)]

Back
Topp