Mandagsskravla!

Destiny85

Forumet er livet
God mandag snupper!

Her er jeg og Amalie hjemme i dag.. Jeg havna på føden med magesmerter lørdagsettermiddag (hurra for barnefri!), visste seg og mest sannsynlig være UVI. Så jeg går på antibiotika nå.
I tillegg er Amalie begynt å bli forskjøla, det er jo kjempe lurt siden hun skal opereres på onsdag[8|][:(] Noen tips mot en tett og rennende nese?

Vi drar til jordmor om en liten time for å sjekke lillebror, fysiotimen min må jeg vel avlyse.. er midt i duppen hennes[&:]

Håper hun sover leeenge i dag og tar seg inn litt så hun blir frisk til onsdag, også vil jeg selvfølgelig sove litt selv.. formen er elendig!

Mulig laks til middag i dag, så kommer ei som skal kjøpe ei hylle av meg.

Ellers må vi vel rydde og vaske litt her så vi har en ren kåk til mulig operasjon[:)]

Ha en fin dag snupper[:D]

God bedring til både deg og Amalie, Destiny! [:)] Håper hun blir i fin form til onsdag, og at dere begge får tatt dere litt inn i dag.

God morgen! [:)]

Kvart på 7 våkna ungene, man kan omtrent stille klokka på dem for tiden altså. Enn om de bare kunne sove liiiiitt lengre på en fridag? [8|] Flaks at jeg og gubben slokna kjempetidlig i går kveld, så fikk da nok søvn uansett.
Nå er de i full gang her, Tobias driver og fester Biler-klistremerker på alt og ingenting, og Ida river dem av igjen. Når klesvasken er ferdig ganske snart nå, så skal vi på butikken. Er endel på tilbud der denne uka som jeg tenkte å hamstre (vaskemiddel, tøymykner og kjøttpålegg), også må vi ha mer ost. Merkes at det bor et mannfolk i hus igjen da, jeg kjøpte jo en ost på FREDAG!!!
Etter butikken skal vi bare slappe av, lillemann skal sove og Ida vil vel leke med Barbie, så da skal jeg fikle med håndarbeidet mitt. Kl 18 skal jeg på Functional Moves, og i dag trenger ikke ungene være med i barnepassen siden sambo kommer hjem fra jobb i ettermiddag, hurra! Da slipper jeg å krangle på dem klær og småløpe hjem så de får legge seg! [:D] En helt ny verden dette her, med en barnefar som kommer hjem etter endt arbeidsdag, hehe. Tar litt tid før hjernen klarer å omstille seg, merker jeg...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God dag!
Her er jeg hjemme med Maiken i dag. Igår kveld spydde hun ut hele senga - et nytt og hittil ukjent fenomen for oss. Dette er første gang hun har skikkelig omgangsyke. Natta fløy vi ut og inn til henne, spy og spy, men nå håper jeg det har roet seg litt. Hun har holdt på litt vann og en kvart banan, så tar det smått videre.

Jeg er dautrøtt (men det er ikke noe nytt), og skulle egentlig vært alene til imorgen, men min Kjære kommer hjem i kveld likevel. Det blir lang dag for han idag og imorgen, men det gjør ikke noe når han kommer hjem om kvelden[:)]

Her er altså ingen store planer i dag, bare vaske klær videre, skure badet, sprite litt på rommet til Maiken og rydde litt ellers.

Skjønner du er glad pendligna er over skrållan - det er jammen annerledes å være 2 kontra 1 forelder!!!!! Er støtt alene jeg også, så vet hva du har å stri med [;)] (bortsett fra at jeg foreløpig bare har en liten å ta meg av da [;)]) Nyt å ha han mer hjemme!

Og god bedring til Amalie (og deg selv Destiny) [:)]

Og alle andre - ha en strålende dag [:D]

Nå har jeg vært til jordmor. Hun har jobbet på øre/nese/hals og sa at om ting ikke ble verre ble nok Amalie operert! Hun har jo ikke hatt feber () og det virker som forskjølelsen sitter i nesa!

Skulle på do før vi dro, og så jeg hadde blodig utflod i trusa (sorry detaljer)[&:] Nevnte dette til jordmor, men det var ikke noe å tenke på siden hun ikke fant blod i urinen min.
"Du er kommet så langt nå, at om du går i fødsel så lar de det skje" sa hun, paniiiiiikk! Gikk litt opp for meg at jeg skal bli 2 barnsmor snart da[:-]

Han ligger med hodet godt nede nå, og stemmer estimeringa er han 2700-3000 gr nå. Det er stooort!

Er forresten 2 på Aprilforumet som har født allerede så tida går fort!

God bedring til Maiken Kvitre, og lykke til med mannetilvenning Skrållan[:D]

God dagen[:)]

Lenge siden jeg har vært inne her nå..Er på ferie med min familie,så har vært litt for opptatt med å kose oss[:D]
Gubben kom etter på fredag,for han skal fikse noe på bilen våres her oppe..så vi reiser vel hjem muligens på onsdag[;)]

Ellers har jeg shoppa masse her på møre eller rettere sagt vi (jeg å Mikael) vi har vært på utsalg på lekebutikk å interiørbutikk, å der kan dere tro vi fant en del[:D]hehe

Ellers så er formen min noe bedre av tabelettene mine,å heldigvis for det[:)]

God bedring til alle syke[;)]

jeg våknet idag, hadde avspasering og tenkte H****** heller, selv om jeg ikke har lest så skal jeg ta den teoriprøven idag.....spaserte frem på biltilsynet og besto med glans[:)][:)][:)] så nå er det ett steg nærmere bilkjøring for meg

så hadde jeg kjøretime og vi ble stoppet i kontroll men det gikk fint

Gratulerer så mye Black Beauty[:D]

ORIGINAL: Destiny85

Gratulerer så mye Black Beauty[:D]

Tusen takk, deilig å ha det overstått[:)][:)]

jeej, grattis BB[:D]

Gratulerer BB!!! [:D][:D][:D]

Destiny: Var ikke bare noe blodkar som sprakk da? [8|]
sandra22: Koselig å se deg igjen, og godt at pillene funker! [:)]

Jeg er ferdigtrent, og gubben skal ut og sykle nå. Tv-kveld på a mor altså! [:D]
Sambo har forresten fått tilbud om å jobbe annenhver uke i Oslo fra høsten av, med økt lønn så klart, og dekt det meste. Ser ut som om jeg blir annenhverukeperiodealenemor på fast basis, gitt! Merker at det har ikke så mye å si, jeg klarer meg jo utmerket alene! [:)] Og annenhver uke er bedre enn hver uke.

Kan godt være det var det ja, aner ikke jeg.
Jeg er ikke vant til å blø i svangerskap, i tillegg til at jeg har hatt de infeksjonene, nedpress, smerter i magen, morkaka foran og den morkaka har fått bank noen ganger kan man si..

Uansett er det 6 uker til termin og jeg kjenner panikken kommer snikende[&:]

ORIGINAL: Destiny85

Kan godt være det var det ja, aner ikke jeg.
Jeg er ikke vant til å blø i svangerskap, i tillegg til at jeg har hatt de infeksjonene, nedpress, smerter i magen, morkaka foran og den morkaka har fått bank noen ganger kan man si..

Uansett er det 6 uker til termin og jeg kjenner panikken kommer snikende[&:]

Jeg har jo den slimhinna mi som blør når jeg er gravid, og jeg hadde ofte sånne blødninger som du beskrev nå [:)] så jeg gjetter på at det er noe sånn.

Enn det, 6 uker igjen! Hvor ble det av svangerskapet ditt, liksom? [8|]

god bedring til Amalie, krysser fingrene for at hun er frisk til operasjonen!!!

grattis med teoriprøven black beauty[:D][:D][:D] flink du er..

lite spennende fra meg[8D] vært på jobb[8D]

Grattis BB[:D]
God bedring til alle syke barn..
Har selv tre stk som har vært syk i helgen..Oppkast og diare[:'(][:'(]
Jentene er frisk igjen nå(håper jeg,ikke noe siden i går) mens lille gutt er ikke frisk..[:'(][:'(]

Destiny85: Utrolig nydelig jente du har[:)]

Back
Topp