MANDAGSSKRAVLA 9.NOVEMBER

Sambo er frisk! [:D] Han tenkte til og med å dra på jobb i dag, men han er hjemme siden jeg ikke er 100 % i vater enda. Tror ikke jeg hadde blitt noe bedre av å ta meg av kidsa alene, for å si det sånn.

Ingen planer i dag. Tenkte å sette meg ned litt og filosofere over julegavene! [8|] Skal prøve å få kutta den lista litt i år, er jo galskap å handle til så mange...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Her ska Emil te tannlegen for fyste gang[&:] han vil jo isje gå seie han så e spendt på kordan det går[8D]

30 uker i dag! Og jeg skulle egentlig til jordmorfor første gang i dag, men de ringte og sa at hun var blitt syk så de måtte flytte timen til den 23. november. Da ble jeg sur altså!! Jeg har da ventet i 10 uker på den timen! [:@] Fader altså....
Man har jo krav på å få gå til jordmor og hvis de har for liten kapasitet så må de jo få inn en til jordmor. [8|]

Fy fasan, for ei natt! Lillemor var våken leeeenge, og det endte selvsagt i total kollaps og at hun sovna i fanget mitt kl 6. Så nå er hun flytta på eget rom, og sovna der inne akkurat nå. Håper dette hjelper!!! Jeg synes å kjenne igjen tegninga fra da vi flytta storemor, hun også begynte å være våken på nettene plutselig, merker vel oss og får ikke sove sikkert. Så nå manner jeg meg opp til noen dager med nattevåk for å få henne til å ligge i sin egen seng også etter mating..

Og siden jeg er så sabla trøtt så har jeg pynta meg litt og akter å finne noe fint jeg kan kjøpe senere i dag, om ikke lillemor sover helt til vi skal hente i barnehagen (Jaaaaa, og griser kan fly!!) [:D]

Så kjedelig, McBaby! [&o] Jeg visste ikke at vi hadde krav på jm med nr 2.
Håper det gikk bra hos tannlegen, Maiå!!
OG fortsatt god bedring, Skrållan! [:)]

Huff! God bedring til dere, Shopoholic!!!

God bedring shoppis, og nøff nøff herifra! [;)][:)] håper dere får det mildere enn oss! [:)]

spennende med romskifte papaya, håper det går bra mot natten!

Vi skal ha julepølse til middag, gleder meg! [:D] Har vært en kjapp tur på Panduro i dag, så på kjøkkenet står det 5 nisser til tørk! [;)]

God bedring til alle syke![:)]

Ring å hør om du kan få en annen jm mcbaby[:)]

Nydelige nisser Skrållan!![:D]

Her er huset vasket og vært på stor mathandel for uka..
Skal ha barselgruppa hit i morgen så må bake litt men NÅ skal jeg ut å trille en tur.[:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Skrållan: Fikk dere tamiflu? Tok det lang tid før det ble bedre?
Legen mente den mest sannsynlig ikke ville ha noe effekt på meg og A pga vi har vært syke i to gode uker nå. Men fader vi har jo vært hos legen men fikk aldri noe tamiflu før i dag. Men jeg syns faktisk den hjelper litt, hodet mitt føles litt lettere på en måte, er ikke så press.

Nei, fikk ikke det siden vi ikke var i risikogruppa. Ble syk og var hos legen før det ble reseptfritt. Og da det ble reseptfritt så tenkte vi som så at det ikke var noe vits, da man bør ta det innen 48 timer etter sykdomsutbrudd.

Ups, feil dag[8D]

Back
Topp