Mandagsskravel

*Kine*

Betatt av forumet
Ja så var det mandag igjen.. Her stod klokka på halv 6[&:] Og tydeligvis til ingen hensikt, for når jeg kom på jobb kvart på 7 så fant jeg ut at vi hadde startet på julelistene og jeg skulle ikke ha tidligvakt likevel[:@] Så blir en lang dag i dag ja.. Og stakkars Rikke som ikke sovna før halv ni i går kveld kunne sovet 1,5 time lenger[8|] Jaja!

Blir nok en tur ut i snøen på akebrett me barnehageungene i dag hvertfall[:)] 

Kine: Så utrolig kjedelig[:'(] Men en får jo bare gjøre det beste ut av dagen uansett.

Her har natta var slitsomt, siden Mina er veldig forkjøla og tett. Har hatt intevaller på 2,5 time søvn, så våken igjen, så sove litt osv.... Det tar på kan man si[&:]
Men kl 0330 i natt måtte jeg le litt for meg selv, for da kom Mina inn til meg. Ble skikkelig overrasket at hun stod ved siden av meg, da hun ikke har turt å gå ut av senga si selv[;)] Med fjernkontrollen i hånda og ville se på tv. Jeg fulgte henne tilbake i seng og det ble stille. Heldigvis sovnet hun og sov til 0730.

I ettermiddag kommer pappa og broren min til oss. Vi skal feire "jul" sammen litt på forskudd. Blir koselig. Mina er virker litt bedre. Igår rant nesa HELE tiden, men nå har det stoppet heldigvis.

her går nettene med Frida bedre. Hun våkner fortsatt, men det er tydelig at hun tar seg sammen og det er en forbedring. Jeg har sagt at hun skal få seg egen sminke når hun har sovet fire hele netter, og det er noe hun virkelig har lyst på. I natt våknet hun bare en gang, og det gjorde henne så skuffet at hun bare måtte rope på pappa for å få litt trøst. Men som belønning for at hun var så flink i natt skal vi lage mer daim-is i ettermiddag. Jeg skal snart i behandling og etterpå får jeg besøk av en god venninne som flyttet og jeg derfor ikke har sett siden oktober. Det gleder jeg meg veldig til for jeg har savnet henne veldig.

Så kjedelig, Kine.

Åh, så surt å møte for tidlig på jobb!!

Her har natten vært et evig våk, trøst, mat, dupp av, våkne, mate, trøste, duppe av, og så videre. Var oppe og fikk på Johanna nissedrakt i morges, så la jeg meg igjen til halv ti.

I dag kommer husmorvikaren for siste gang - kommer etter tolv, så jeg rekker frokost og litt nettsurf før hun dukker opp - blir litt stresset når hun skal komme klokka åtte (og som regel er her ti på), for det er midt i reisinga til Johanna og G, jeg har aldri fått ordnet meg og august, har aldri spist frokost eller satt på kaffe - men jeg skal ikke klage. Må vel tusle ned på butikken og kjøpe en konfekteske til henne til jul i dag tenker jeg

Nå skal jeg sette meg og åpne dagens post - tror jammen meg det lå ti julekort der i dag jeg! [:D]

Her starta dagen kl 7.30.. Da gikk jeg i dusjen og ordna meg, mens ungene sov.. [:D] Herlig..
Gikk inn og vekte ungene og koste oss litt til i senga.. Så skulle vi i barnehagen.. Jaddam.. Haha! Med vogn og akebrett, og nesten ikke måking i veiene.. Slitsomt! Tenk om det hadde vært sånt føre lenge, så hadde jeg jo blitt slank som bare det.. Hehe.. [8D]
Nå er vi vel hjemme og har inntatt en god frokost, og har fyrt i ovnen, så det begynner å bli lunk her.. [:)]

Tenker jeg skal vaske nedre etg i dag, så det er gjort, for tror bare Sindre skal få juleferie..! Det var faktisk ansatte der som ikke kom seg på jobb fordi de var snødd inne! Hehe.. Badet tok jeg i helga, så da er det bare gangen oppe og trappa ned igjen.. Det skal jeg klare selv om Sindre er hjemme.. [8D]

Åhhh den er kjip Kine!!!!!!!![:'(]

Vi har juleferie og sovet lenge idag! Like greit etter 7 timer i bilen i går.. tok litt ekstra lang tid hjem fra sørlandet når det står lastebiler i hver en bakke på vei hjem. De ble til slutt vinket inn i Lyngdal for å legge på kjetting!!! [&:] Bittelitt snøfall ja! Og da vi kom hjem så måtte vi måke innkjørselen for snø før vi kunne komme inn med bilen. Jeg kjørte inn og kom ikke langt. MEN kjekt med snø da!!!!!![:D][:D][:D]

Senere i dag skal vi til et søskenbarn av meg og spise grøt!!! Det blir koselig![:D]

Vi sov te 8 i dag, sto opp, gjorde oss klare for å dra i bhg. Tok drosje i dag.

Marcus skal på avlastninga i kveld og kommer hjem i morgen.

Jeg har handlet inn siste julegave og handlet middag te meg selv i dag. Sambo er på jobb i hele dag.

God dagen[:D]

Her begynte dagen kl 07. Leverte Amalie tidlig i barnehagen i dag fordi jeg skulle få vasket leiligheten. Men, jeg har ikke fått vasket noe enda.., kansje i kveld..
Senere i dag kommer ett vennepar av oss. Vi skal spise hjemmelaget fiskegrateng (mamma som har laget.. ) det kommer til å bli såå godt.

Så blir det vel litt julegave levering i dag. Er lei av å ha soverommet fullt av julegaver..

Ha en fin dag videre damer[:)]

Back
Topp