Mandagsskravel.....

McQeen

Gift med forumet
Hei på dere jenter.

Nå er kåre i barnehagen å jeg har en plan om å RYDDE OG VASKE HUS.....vertfall så langt bekkenet mitt tillater det[;)]

Idag har sommerværet også kommet en tur innom å det er på tide ja[:D] kjenner at jeg har fått regndosen min for i år[8|]

Ellers så skal vi ut i hagen å grave litt å fikse litt når sambo kommer hjem fra jobb så dette blir en travel men god dag tenker jeg[;)]

Hva er planene deres i dag da jenetr?

Hei hei og en god morgen til alle sammen.

Var i Kristiansand i går, elsker den byen!!
Så i dag er jeg lei meg over at jeg ikke er der fortsatt[;)]

I dag skal jeg ringe sykehuset ang aborten[:(]
Ringe nav
Ringe brønnøysund ang start av firma, skjønner ikke halvparten av hva jeg skal fylle ut av disse skjemaene[8|]

En kjedelig dag..

Ta med Kian på sykkeltur, vi skal lete etter en lekeplass, dårlig med det her i området.

hei jenter.
i dag er thomas oss mora mi noen timer siden jeg har vært iss kiropraktor. går 2 ganger iuka pga rygg, nekke, skuldre men er snart bra.
også skal jeg snart på jobben å prate med sjefa pga jeg har vært sykemeldt lenge. huff det har jeg ikke lyst.
så nå har jeg ferie så tenkte å trille en tur id et fine været også sitte ute i hagen å leke i sandkassa det er stas og snoke rundt i hagen.
meg og thomas skal sove oss mamma og de fordi gubben skal hamre og snekkre i dag.

ønsker dere alle en god dag og nyt været.
MONICUS: håper alt ordner seg for deg. tenker veldig på deg. lykke til. håper dere finner en lekeplass

Monicus: Tenker så utrolig mye på deg om dagen.....virker som du takler det veldigt bra. Mangen klemmer til deg[:)]

Mammas gullgut: Uff hørtes ikke noe bra ut med vond rygg, nakke og skuldre[:(] God at du snart er bra[;)]

Simensmamma: Ikke lett det å levere i barnehagen.....jeg er jo helt syk etter kåre etter 2 timer....hehe, han bryr seg ikke om at mamma ikke er der[:)]

fytti nå er jeg virklig sinna aldri mer den jobben.
har vært sykemeldt  i 1,5 pga bihuler, hodepine, ryggvondt og diverse.
hun sa det var min skyld at det hadde vært en vanskelig sommer der. unnskyld meg sa jeg kan ikke nå for at jeg er syk. så vi måtte prate kanskje mye siden jeg var sykemeldt til |.9 men det e rtull jeg er friskmeldt fra i dag skjønner ikek hva dete r med henne.
det sa jeg til henne flere ganger.
så jeg var jo ikke grei siden jeg sykemeldte meg midt den verste tiden. kan jo ikke noe for det sa jeg.
nei så var det greit. men sa at her gidder ikke jeg å jobbe når det skal være beskyldninger ut å går.
skal ikke tilbake uansett. fyttikatta å skuffa jeg er. etetr 10år å stillt opp på alle dønets tider. jobba ræva meg for den jobben.
sorry jenter.
nei glad jeg har guttene mine huff

ORIGINAL: mammas gullgutt

hun sa det var min skyld at det hadde vært en vanskelig sommer der. unnskyld meg sa jeg kan ikke nå for at jeg er syk. så vi måtte prate kanskje mye siden jeg var sykemeldt til |.9 men det e rtull jeg er friskmeldt fra i dag skjønner ikek hva dete r med henne.
så jeg var jo ikke grei siden jeg sykemeldte meg midt den verste tiden. kan jo ikke noe for det sa jeg.
nei så var det greit. men sa at her gidder ikke jeg å jobbe når det skal være beskyldninger ut å går.
skal ikke tilbake uansett. fyttikatta å skuffa jeg er. etetr 10år å stillt opp på alle dønets tider. jobba ræva meg for den jobben.
sorry jenter.

uff.....hørtes ut som en kjip skjef det der[:(][:(] Man velger jo ikke selv når man er syk[:(][:@] Nei skjønner godt at du ikke vil tilbake til den jobben[:(][:@][8|]

Lykke til

ORIGINAL: mammas gullgutt

sorry jenter.

høres ut som min sjef det der...skal heller ikke tilbake.grøsser med tanken på hvor sur hun var da jeg var i jobb og gravid med nancy.begynte å beskylde meg for å være negativ osv og lagde masse kvalme.da jeg ba om å få snakke med henne og sat at det gikk utover psyken og at hvis det ikke stoppet så ble jeg nødt å sykemelde meg, så truet hun med at hun måtte minne meg om at det var var 3 mnd oppsigelsestid.da rant begeret for meg og jeg sa:DA MÅ JEG MINNE DEG OM AT DET FINNES NOE SOM HETER EN FAGFORENING OG AT DU NEPPE KOMMER TIL Å FORTSATT HA DENNE STILLINGEN NÅR JEG ER FERDIG MED DEG OM DET ER SLIK PIPEN SKAL LYDE!
da ble det andre boller og hun begynte å klemme meg og greier.
hun er sånn som aldri skulle vært sjef.pms til de grader.og en god dag er hun en kjempedame, dårlig dag er hun en merr.
kan ikke være sånn når man er sjef.
Lykke til videre uansett, men ikke si opp før du er sikker på at du har en annen jobb.bare gå sykemeldt til du skal av med pensjon du for deres del. det er faktisk mulig nesten.på min forrige arbplass var det en som holdt på sånn...og fortsetter hun å snakke sånn til deg, spill inn samtalen på bånd og gå til fagforeningen.

takk takk du er snill du. vi har vist samme sjefer. har jo helt lik. er så humørsvinger at jeg blir gal. huff. nei det skal ikke ødelegge dagen. er fint vær så når husvasken å thomas våkner må vi jo bare ut.
ha en flott dag jenter

får fortsette denne tråden jeg da mens nancy sover.
vi venter på at sambo skal ringe for han er blitt operert idag. han har brukket armen og skal få inn en metallplate i armen.for første gang på 2 mnd er det virkelig et fint vær i bergen.omtrent helt blå himmel og sol og 26,8 grader ute.deilig.
ellers skal vi no ned å besøke sambo, så skal vi hjem og lage lapskaus fra restene av oksesteken igår og når nancy har lagt seg skal jeg sy ferdig mei taien jeg begynte på igår.
sambo må ligge i 3 dager på sykehuset så det skal bli rart å sove uten han.men men det er no bra at han blir operert så han slipper å ha så vondt i armen.
han har gått med armen i fatle i 6 uker og ikke kunne bidra med en dritt så det har vært litt hektisk her de siste ukene.nå når han er blitt operert kan han begynne å bruke hånden så smått etter et par dager. dvs han kan hjelpe til med bleieskift og oppvask og han kan fortsette på sertifikatet som han hadde begynt på.håper han får lappen til jeg har termin, sånn at han kan kjøre meg til sykehuset når riene begynner.siden jeg hadde en superkjapp fødsel sist regner de med at det vil gå enda kjappere denne gangen og vi bor ca 20 min med bil unna sykehuset så det er et stykke og har ikke så veldig lyst at svigermor skal kjøre meg når jeg har det sånn[&:]

susidusi:Har dere tenkt noe mer på hva dere skal gjøre med kåre når fødselen starter?skrekken er jo hvis jeg får rier om natta og må ut i en fei.hvis ikke sambo har fått lappen så må jo svigers kjøre meg og da må vi jo ta med nancy for hun kan jo ikke ligge alene....håper de går på dagtid hehe.

monicus:masse lykke til til deg.tenker mye på deg.

huuff stakkar samboer din. godt at han blir opertert så han blir bra. kan tenke megd et er litt slitomt for deg da. må ta deg en liten pust i bakken mellom slaga. du er flink.
er så kjedlig med husarbeid men må gjøre når en har bikkje som røytet og avlegger hår overalt. men har neda ikke fått meg til å gjøre husarbeid(så mye) når thomas er våken så det tas når han sover men må bli flinkere der ifølga alle unntatt meg.
ha en flott dag. vi skal sove oss mamma i dag. litt kjedlig men greit nok

Stikker innom her nå jeg [;)]

I dag har vi vært ved stranda og kost oss. Så deilig da.
Jeg hadde eldstemann til sambo med også, så det var veldig koselig. Både Markus og Helene stortrives ved vannet. Markus med å fiske krabber, og Helene oppe i bassenget eller inne i vannkanten. Og så fikk vi jo litt sol på kroppen - det er jammen på tide.

Og så kjøpte vi kaniner til ungene i ettermiddag. Nydelige. En løvehodekanin, og en "vanlig". Vakre begge to. Det var jo stas da.

I morgen får jeg vel holde meg hjemme. Unga får heller "bade" i vannslangen, og Helene i plaskebassenget på varandaen.

Ønsker alle en god kveld, nå skal jeg ned og dusje og pleie forkjølelsen min. Nesa renner jo i ett sett her. Men er jo ikke no syk, så det går greit!

Ja da er jeg her oxo..
Har da hatt min første dag på jobb,og det gikk greit..Var jo bare planleggingsdag,så ikke så mye stress..Imorgen begynner Noah oxo,tenker det skal bli godt for han og komme ut blandt andre barn..

Idag skal jeg prøve å legge meg tidlig,jeg skal nemmelig opp kl 05..Litt tidlig,men skal vel overleve det oxo[:D]

Ha en fin mandagskveld girls!

Hei hei
Idag hadde vi første dag med tilvenning i barnehage. Det gikk kjempefint, Tina var i barnehagen fra kl 0900 til kl 14. Jeg var ikke så mye sammen med henne heller. Og de ansatte i bhg la henne når hun skulle sove, og da dro jeg fra barnehagen. Kom tilbake et par timer senere, og da satt hun og spiste og koste seg. Så det ser jo lovende ut.
Har merket noen klær og ting til barnehagen nå med navn og nummer, men kjente ikke at jeg orket å merke så mye. Får fortsette imorgen heller. Hm, kanskje være fornuftig å gå og legge seg....snart...[:)]
Ha en god natt iallefall!

ORIGINAL: Ole Brumm

I dag har jeg vært på jobb. Virkelig deilig å ha en utejobb når det er sol, men regnet kommer vel fort nok tilbake så det er bare å nyte det!
Fikk melding nå om at innlegget jeg la ut i går, med linken om hun fra barselgruppa mi med barn født på samme dag, er slettet. Begrunnelsen var: link ikke spesifisert. Hva i huleste betyr det? Var da vel ikke noe støtende el. lign med den linken vel??

Magnus har vært hos farmor i dag, er deilig å komme hjem og få en god klem. Varmer godt langt inni hjerterota!!! Blir så mange timer uten gullet... men føler at jeg kan tenke litt på meg selv nå.

hmmmmm så merkelig.jeg og fikk slettet mitt innlegg men har ikke fått noe beskjed om det....hva skjer da?ny mod på jobb eller????

ORIGINAL: Babyfabrikken A/S

ORIGINAL: Ole Brumm

I dag har jeg vært på jobb. Virkelig deilig å ha en utejobb når det er sol, men regnet kommer vel fort nok tilbake så det er bare å nyte det!
Fikk melding nå om at innlegget jeg la ut i går, med linken om hun fra barselgruppa mi med barn født på samme dag, er slettet. Begrunnelsen var: link ikke spesifisert. Hva i huleste betyr det? Var da vel ikke noe støtende el. lign med den linken vel??

Magnus har vært hos farmor i dag, er deilig å komme hjem og få en god klem. Varmer godt langt inni hjerterota!!! Blir så mange timer uten gullet... men føler at jeg kan tenke litt på meg selv nå.

hmmmmm så merkelig.jeg og fikk slettet mitt innlegg men har ikke fått noe beskjed om det....hva skjer da?ny mod på jobb eller????

Man må vist skrive i overskriften at det er en link....å hva den gjelder

Back
Topp