Mandagspraten

saltåpepper

Flørter med forumet
Kanskje litt seint å sparke i gang dagens skravletråd? Kunne ikke se at det var noen andre, så jeg gjør det! [:D]

---

masse spiring hos deg ja[:D] 

har selv vært hos legen i dag.. ikke så koselig for meg heller egentlig, kunne tenkt meg mer positive nyheter[:'(] har fått påvist bekkenløsning eg.. i uke 12 av alle ting.. håpte det var noe annet som var lett å fikse..og legen trykkte her og der, føler meg ganske forslått.. men men.. får gratis fysioterapi da[:)] får tenke på det som litt vond massage[:D]

magen og ikke minst puppene vokser her også.. [:D] det er litt gøy, men toppene begynner å krype opp etter magen.. må kanskje på en liten shoppingtur snart[:D]

ja, hadde vært ganske så fint om de kunne lære seg å sparke å slå snart syns jeg[:D]   men er jo ikke såååååå lenge til ul, og etter det begynner vel de fleste å kjenne noe, er det ikke slik? sånn ca i alle fall...

eg har åg vært tell lægen idag.. gledd meg sånn å trudd eg sku få hør hjertelyden. men nei..[:'(] ongen må vel ligg bra rætt til før at man ska kun hør det så hær tidlig.. men ska tell jordmora om 3 uke. får håp tia går fort.

Slenger meg på her jeg også[:)]
For det meste puppene som vokser her også,magen har vel vokst fra seg det den skal gjøre til å begynne med tror jeg.
Gleder meg til 22.mai,i håp om å få høre hjertelyden,tror vi kan høre den nå siden jeg er 14+5 på veg nå?
Det er så godt å få bekreftet at hjertet faktisk slår på barnet for da vet vi at alt er ok[:D]

Huffda. Mareritt er ikke gøy.

ORIGINAL: SynnøveH

Mine pupper vokser ikke. Men de var mer enn store nok fra før, så behovet er overhodet ikke til stede for at de skal gjøre det heller. Men har lyst på en "alt OK" melding fra babyen. Har så mye mareritt for tiden, og så preger det stemningen utover dagen. Pjuke!

Back
Topp