Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ferdig med arbeidsdagen, og det var godt kjenner jeg[:)] fikk ikke sove i gårkveld og masse tull i natt + sto opp kvart på 6. nå begynner jeg å bli trøtt.
lyst på potetgull og dip jeg, lurer på om jeg skal være så vill & gal[8D][:D]
Ungene er i bhg, jeg tar igjen masse klesvask og avslapningstid, også planlegger jeg julegaver litt [:)]
Skal etterhvert hente ungene igjen, og etter middag skal vi på trening. Det er Happy days på senteret, så masse artige timer. I dag skal jeg på Functional Moves, der det er 4 instruktører og ny modul, det blir nok hæla i taket og tjoho! [:D]
Kost meg i helgen, og var sliten da jeg måtte stå opp til mandags morgen!![8D][:)] Vært på skolen, og nå har vi spist middag... fremdeles den f%/(&/ betennelsen i akillelsene!!![:@][:@][:@] Skulle så gjerne trent, men småjoger femti meter så halter jeg[&o][&o] Jeje.. tenkte å prøve meg på håndballen i morgen uansett!![:D] Jeje.. mini sitter nå her med nabogutten. Satt akkurat på tv`en for nå begynte de å småkrangle[8D]
Blir hektisk uke dette her... Møter i morgen, mannen skal ha laseroperasjon på onsdag og jeg skal ha jentekveld. Torsdag kommer jentene hans, fredag er det kakebakin, lørdag er det barnebesøk og søndag er det voksenbesøk!![:D] Godt vi har noe å gjøre på utenom det valige skolearbeidet og husarbeidet[:D][:D][:D]
Jeg har jobbet, laget middag, trent spinning, kranglet med Nicholas, ordnet alt til feiring på Hoppeloppeland i morgen osv...Ja ja i morgen blir prinsen min endelig fire år også[:)]
Fikk forresten veldig kynnere på spinningen og det er fortsatt vondt[>:]