MANDAGSPRATEN:)

MaRtE:)

Gift med forumet
HALLO!

ingen skravletråd???

ferdig med arbeidsdagen, og det var godt kjenner jeg[:)] fikk ikke sove i gårkveld og masse tull i natt + sto opp kvart på 6. nå begynner jeg å bli trøtt.

lyst på potetgull og dip jeg, lurer på om jeg skal være så vill & gal[8D][:D]

Hei sveis! [:)]

Ungene er i bhg, jeg tar igjen masse klesvask og avslapningstid, også planlegger jeg julegaver litt [:)]
Skal etterhvert hente ungene igjen, og etter middag skal vi på trening. Det er Happy days på senteret, så masse artige timer. I dag skal jeg på Functional Moves, der det er 4 instruktører og ny modul, det blir nok hæla i taket og tjoho! [:D]

Kost meg i helgen, og var sliten da jeg måtte stå opp til mandags morgen!![8D][:)] Vært på skolen, og nå har vi spist middag... fremdeles den f%/(&/ betennelsen i akillelsene!!![:@][:@][:@] Skulle så gjerne trent, men småjoger femti meter så halter jeg[&o][&o] Jeje.. tenkte å prøve meg på håndballen i morgen uansett!![:D] Jeje.. mini sitter nå her med nabogutten. Satt akkurat på tv`en for nå begynte de å småkrangle[8D]

Blir hektisk uke dette her... Møter i morgen, mannen skal ha laseroperasjon på onsdag og jeg skal ha jentekveld. Torsdag kommer jentene hans, fredag er det kakebakin, lørdag er det barnebesøk og søndag er det voksenbesøk!![:D] Godt vi har noe å gjøre på utenom det valige skolearbeidet og husarbeidet[:D][:D][:D]

Jeg har jobbet, laget middag, trent spinning, kranglet med Nicholas, ordnet alt til feiring på Hoppeloppeland i morgen osv...Ja ja i morgen blir prinsen min endelig fire år også[:)]

Fikk forresten veldig kynnere på spinningen og det er fortsatt vondt[>:]

Back
Topp