Mandagsprat

jimn

Elsker forumet
God morgen[:D] Regner her i dag og. Håper på ein finare høst! Skal på røntgen i dag, spent på det. Bedre kvar dag så eg håper eg får igjen bevegelsen og snart[:)] Nikoline skal vere hos besta, dei storkoser seg begge to[:D] Ellers har vi heldigvis rolegare netter her. Ho er fortsatt bra flink å legge seg om kvelden, og har fleire ganger sove til morningen. Håper det fortsetter slik.
Til helga skal eg på 20 års jubileum for grunnskulen, begynner å føle meg gammal[&:][;)] Men gleder meg, mange eg ikkje har sett sidan då.
Ha ein fin dag alle!

Goooooooooooooooood mornings [:D]
Jeg og tulla har også i dag hatt en bedaglig morgen. Får begynne å rydde etter babypartyet i går var så kos. Har noen flotte venninner . Min mann har endelig klart å sette opp sankassa huska og sklia til tulla så snart skal vi ut å more oss. Jeg skal jobbe kveld tulla skal ned til svigers, da flyr den dagen også.

'JIMN sååå gøy med reunion party. 20 år så gøy. Håper de får ordning på armen din.

Nyte mandagen klemmer fra oss

good morning[:D]

har vært og levert marcus i barnehagen, nå er jeg hjemom en liten tur. skal møte en venninne på egon etterpå å spise lunsj. så kaldt ute, skikkelig høstvær. men ser ut som det skal bli sol nå. håper den varmer litt.

jimn: lykke til på røntgen! så moro med 20 årsjubileum. har enda ikke vært på noen klassefester jeg. ingen som gidder å arrangere sikkert[&:][8|] ikke jeg heller, hehe..
Solsikke: kos dere i hagen. så deilig å ha sandkasse, huske og sklie der[:D] dumt jeg ikke fikk vært med igår, hadde vært så koselig.
Tussi1: ha en fin dag på jobben. heldige dere er som skal bygge hus!!

titthei!!
innom en tur når snuppa sover..
hun har plutselig funnet ut at hun skal sove 2 ganger pr dag igjen[:D]
skal på jobb kl 15, søstra mi som bor her(til hun finner seg hybel) skal passe Tuva til sambo kommer hjem halv fem. så jeg må slenge snuppa av bussen ved skola å ta bussen videre på jobb[8D]
imårra skal jeg på trafikalt grunnkurs...
endelig skal jeg begynne[:)]
gruer meg til jeg skal begynne å kjøre..
har prøvd å kjørt en gang før[&:]
scary......

ellers så er jeg 12 uker på vei på fredag, skal bli godt å komme over den kneika[:)]
gleder meg...
bare 28 uker igjen[8D][:D]

ha en fin dag alle sammen..
å kos dere med det dere skal[:D]

Hei og god morgen, sitter på jobb jeg.
Trøtt i trynet og full av influensa[:'(]
Noah har hosta og og har tydlig vondt i halsen han også, kjente det på
ånden hans i morrest[&:] Håper det ikke blir noe mer.....
Usjameg det er skikkelig kaldt høstvær nå[:'(] Noah har lue på om morgenen, og jeg har til og med leita frem votter og sjerf....."bedre føre var en etter snar"[:D]
Skal skrive noen mail og se "opptatt" ut ei stund[;)] på jobb, også skal jeg
pelle meg i bhg og hente Noah kl ett.
byyyye girls!

jimn: lykke til på røntgen! så moro med 20 årsjubileum, jeg var sjøl på 10 års reunion i sommer, for vgs var det[:D]
Solsikke: kos dere i hagen, og god tur på jobb.

Tussi1: heldige dere er som skal bygge hus!!
tina-75: kos deg på lunsj, nyt å ha barnefri
lisbeth:grattis med 12 uker, vil gjerne se magebilder assa[;)]

er jo ikke mye mage..
mest flesk[:D]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

er jo ikke mye mage..
mest flesk[:D]

hihi, tror jeg ikke noe på[;)]
Legg ut bilde av det du har da[:D]

jada masa[:'(][8D][:D]
skal ta bilde nå[:)]

jippiiiiii, dere gravide er FORPLIKTA å legge inn magebilder her inne på juni
forumet også........så det så![:D]

ORIGINAL: gira

jippiiiiii, dere gravide er FORPLIKTA å legge inn magebilder her inne på juni
forumet også........så det så![:D]

står det i reglene[8|]
hihi[:D][:D]
driver å skal laste ned..men dataen er såååå treig[:@]

Koselig å se magen din Lisbeth!!! FIIIIIIIIIIINE magen.. Det var jammen
ikke mye flesk nei du gitt, har ENDEL mer flesk og jeg er vel ikke gravid
engang.. hoho[:D][:D][:D][:D]

Preben sover lenge nå, er ikke helt i form stakar.. Snørrete og har bæsja
5ganger i dag[8|][8|][8|] og hærsens DRITT vær.. regn regn regn.. vi som skulle
gå tur i dag.. blikke d nå.. stakar nyvaska vinduene mine[;)][8D][8D]

Skal på jobb i kveld da. er jo bare kveldsjobbing nesten for meg...men men
må jo få det til å gå opp med sambo sin jobb og nesten ikke barnehageplass.

Ha en lovely day da damer..

kos og klem!

Heisann damer.
idag er det vår bryllupsdag. 2 år siden jeg var hvit brud. Mye er skjedd på den tid hehe. Sondre er 14 mnd og jeg er 31 uker på vei med neste [8D][:D]
Idag våknet sondre 5. han lå i sengen vår til 6-6.30 men sov ikke ( hverken han eller meg). Etter stell og frokost var det tid for en ny hvil. sov fra 8 til 8.40 Da var det morning og han kom seg i barnehagen til rett over 9. Pappaen kjørte han. Så kom han tilbake og vi hadde en rolig frokost.
Etterpå dro vi på møbelringen og kjøpte oss en Relaxer stol så nå skal det sløves godt fremover. En kombinasjon av 30 års gave fra min kjære og bryllupsgave fra hverandre til hverandre [:)] Nå skal jeg snart sette meg i stolen og bli sittende der en liten stund før jeg skal hente sondre kl.3.

Ha en fin dag alle sammen. vi snakkes

Back
Topp