Bébbe
Elsker forumet
Gratulerer med en liten gutt på vei!! So bra at alt sto bra til inni der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
like greit at de ikke savner en før de oppdager at du kommer tilbake
Hermine holder på sånn der når pappan kommer hjem...ooog når hun ser han dra!
Så spennende!!
Kjenner jeg blir litt gira på dine vegne.![]()
Gratulerer med en liten gutt på vei!! So bra at alt sto bra til inni der![]()
SÅ søt liten lillebror!
SÅ søt liten lillebror!![]()
Har dere begynt å tenke på navn da?![]()
hehe har vel kommet med noen forslag, men må nok tenke litt mer på detvil lissom ikke ha et typisk norsk navn heller, fordi pappan er opprinnelig fra kosovo
så de kan få litt mer albansk utseende
![]()
Spennende![]()
Ja det er jo detSer største jenta her er veldig lik pappan sin, brune øyne, brunt hår og bitte litt mer gylden i huden... Liana er mer som meg, blek og lysere hår
men har brune øyne hun å (jeg har blå).. så gleder meg til å se denne gutten
![]()
ikke like morro når hun setter å å vræææle i offentligheten fordi jeg tar noe fra henneHahahaha her blir det stygge blikk og fresing!de er gode da, når de blir sånn
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
får hun ikke flaske på dagtid fortsatt da?Det er nok uansett litt mer tungvint enn å amme ja ;-) vi får satse på at hun ikke trenger flaske på natta så veldig lengemen det er jo litt kos å mate de også..savner det av og til jeg
![]()
ååå, gratulerer!!! SÅ morro
får hun ikke flaske på dagtid fortsatt da?![]()
![]()
Joda, er greit nok å gi natteflaska, men skulle heller ønske hun kunne soveIallfall til 05-06 før hun ville ha flaske
![]()
er kun for mm man ikke skal bruke mikro!Jo hun drikker melk på dagtidda har jeg den kjære vannkokeren min
vi lagrr ikke ferdig og varmer opø, for det tar lengre tid enn å mikse når alt er klart. Vi fikk beskjed om å ikke bruke mikro pga at da forsvinner noen av næringsstoffene..gjelder ikke det lenger? Synst det er litt merkelig for man varmer jo alt annet i mikro...men nå er jeg så vant til å ikke bruke mikro til det så da skal jeg klare meg..hehe