Mandagsprat

ja, tenker at det kanskje er pga tennene?

Uff, de tennene altså:( Kan jo veldig godt tenkes at det er tennene som gjør det. Emmeth har fortsatt ikke fått noen tenner, de ga seg igjen når de nesten var gjennom! o_O :eek:

AUA, vondt med hull i tanna:( Har ett hull jeg også, eller en tann som har knekt av en bit og mista fyllingen, men kjenner ikke noe til det, men må få ordnet det, gått med det noen mnder nå o_O Er bare ikke så veldig glad i tannlegen akkurat, men det er det vel ingen som er;)

Det kan være lurt å ordne ja :-) jeg er heller ikke glad i tannleger, men han jeg går til er ganske behagelig (om man kan si det). Jeg hadde visst ikke hull, men naken tannhals fordi jeg visstnok pusser for hardt. Hihi fikk fluor og pussetips ;-p

Det var veldig godt å trene på kvelden.
Skikkelig avkobling selvom senga også hadde fristet :D
Får jo så mye energi etterpå! :D
I morgen er det trilletur med DNT, så da blir det litt trim da også. Blir nok meitai da :D
Kan ikke trene sent på kvelden, for blir så gira så får ikke sove etterpå :p ;)

Det kan være lurt å ordne ja :) jeg er heller ikke glad i tannleger, men han jeg går til er ganske behagelig (om man kan si det). Jeg hadde visst ikke hull, men naken tannhals fordi jeg visstnok pusser for hardt. Hihi fikk fluor og pussetips ;-p

Var enda bra at du ikke hadde noen hull:) hehe, en hardpusser du også^^ Pusser for hardt jeg også, ikke på unga, men meg selv så gjør jeg det, dårlig uvane! Ja, uansett hvilken tannlege jeg går til, så får jeg omtrent panikk :confused2

Var enda bra at du ikke hadde noen hull:) hehe, en hardpusser du også^^ Pusser for hardt jeg også, ikke på unga, men meg selv så gjør jeg det, dårlig uvane! Ja, uansett hvilken tannlege jeg går til, så får jeg omtrent panikk :confused2

Jeg visste ikke at jeg pussa hardt engang. Best jeg er forsiktig bår snuppa får tenner ;-) men var gla for å slippe hull! Min nevø på 4 år sa da jeg leverte Simone før jeg dro: det går bra Tante! Du får leke etterpå. Haha...han er nå søt da!

Back
Topp