mandagsprat 26/7-10

ORIGINAL: papayamammaen

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: papayamammaen

ORIGINAL: Delia

Her har vi vært hos mormor og bestefar som reiser til syden i morgen og kost oss med is og plukket blåbær[:D][:D] Etterpå tømte vi sparebøssen til mini (de settes i banken på kontoen han, men det vet ikke han[8D]) for å kjøpe dsi!!![:-][:)] Jupp... minien min på 3 år har fått seg dsi for husfredens skyld. De to største har og det var mye hyling og skriking siden han ikke hadde når de to andre ikke ville låne vekk sine så... jeje.. dyrt leketøy, men gøy for mor og!![8D] Kan til og med gå på nett med den!!![:D][:D][:D] Mens den ladet reiste vi til mannens foreldre og badet og koste oss, dvs ungene badet og hakket tenner jeg så på!![8D][:D] Morrosom dag[:D]

Frøkna her ble introdusert for dette her i ferien, og nå ønsker hun seg det til bursdagen. Vi er HELT grønnne på området, kan jeg få et lynkurs? dsi? Er det ikke noe som heter ds også?`Hva slags spill finnes, og hva koster dette? Hun prøvde en med kamera, og så kunne hun tegne over fjeset sitt, men forskjellige farger og sjabloner. Hun var helt fascinert, og vi vurderer om hun skal få, selv om hun er bare fire.. Mæn! [:o][:D]

N fikk til treårsdagen sin han. Men den er kun brukt få ganger foreløpig. SKal kjøpe flere spill osv til han nå på høsten. Har liksom oversett den en stund jeg[&:][:D]

Men hva fikk han? Jeg skjønner ikke helt forskjellen og hva en skal kjøpe. Eller kanskje det ikke er noen forskjell?
Hilsen grønn mamma som føler seg hundre år gammel [:o][:D]

Mini fikk en ds lite av faren når han var ble tre, men den har han mistet!![X(][>:] En ds lite er den som har vært lengst... dsi, er den med kamera, og den kan og kobles opp mot nett som f.eks. bv og facen[8D] Dette stenger du lett med foreldrekontrollen så ikke noe problem. Eneste var at da hadde mor nett på tur også... hehe... dsi xl er lik dsi, men med mye større skjerm[:)] Ds lite ligger på 979, dsi på 1249 og dsi xl på 1595[:)] Spillene ligger på alt fra 200 til 400 kr, men det er tilbud innimellom[;)] Dette er elkjøp sine nettpriser, og de er dyrere i butikken. Jeg sa prisene var annerledes i på nettet enn jeg fikk når jeg gikk i butikken så da ordnet hun det til den prisen jeg fant på nettet!![:)]

Man får mange spill for 3 år og oppover... Faktisk en del josefine spill som er "lærespill" som også blir brukt i noen barnehager på pc[:)] Bare synd mini ikke vil ha de[8D]

Takk for hjelpen! Spørs om vi ikke kjøper det i år da. Og spørs om jeg ikke kommer tilbake med flere spørsmål i oktober [8D][:D]

thomas fikk ds til jul og ble spillegal en stund! men fikk en brå stopp, nå er han ikke interessert så mye lenger. vi har forresten maaange spill, kan visst laste ned sånne som som med filmer og sånt[;)]

Back
Topp