mandagsprat 26/7-10

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:D]

her ringte vekkerklokka, det var unødvendig det! men vi skal bort snart så det går greit, mannen og broren min er allerede på byggmakker så ingen avslapning her.

jeg og ungene drar til hjemstedet, moro å finne på noe. mulig vi kommer til nord-trøndelag senere i uka, alltid gøy å dra på magneten[;)][:D]

ha en fin mandag[:)]

Er baaaare å komme på Magneten ja, særlig på onsdag, for da jobber jeg! [;)][:D] Og jobber jeg ikke, så bare si fra, så kanskje jeg og ungene kommer nedover, så kan vi ha isdate?

God morgen! [:)]

Jeg hadde også vekkerklokka på, og den trengtes. Jeg skal nemlig på morgentrening i dag, PulsStep, istedet for Functional Moves i ettermiddag. Vi skal i bursdag til samboeren til lillesøs da nemlig! [:)]
Jeg er oppe alene, ungene sover enda. De sov i bilen i går kveld på vei hjem fra ferie, de la seg i sengene kl 20 da vi kom hjem, og sover enda. Slitne unger, tror jeg! [;)]
Vi må passe onkelungene til sambo i dag, blæh - for en måte å ta ferie på! Så sambo og ungene stikker opp til svigers når de engang våkner (ungene mine, altså), og så blir de der til ca kl 15. Jeg stikker vel litt i mellom, tror jeg. Skal som sagt trene nå først, og så må jeg hjem og sette på klesvask, for det flyter over sine bredder. Så skal jeg på Magneten og kjøpe noe scrappeting, for jeg må lage et bestillingsbryllupskort i kveld. Også kl 12-14 skal jeg være superfjortis, og se finalen på Ungkarskvinnen... [8D]

Ha en fin dag alle sammen, her pissregner det! [:)]

pissregner her å, lenge siden sist nå[8|]

ja, skal si fra når vi kommer[:)] kanskje ida vil ha litt maria-klær?? har ganske mye som er utvokst her nå.

Ida vil VELDIG gjerne ha Maria-klær! [:D][:D] Er mye som har krympa i skapet her også, har jeg funnet ut... Tusen takk! [:D][:D][:D]

Hem! Ja... Hva skal man si? Kom hjem fra hytta i går 10 dager med 3 barn og diverse sykdommer = GAL mamma! Så jeg satt alle barna hjemme med sambo og dro og møtte en vennine på en cafe for å skravle. Vi bestemte oss for å ta en rom og cola (jepp jeg er gærn[8D]) OG 1 ble til 5 før vi dra hjem, og formen min er også deretter i dag[8D] var jo oppe i natt og pumpet meg og sånn for å ikke tulle med produksjonen[:)] Det var veldig deilig, men kjenner det muligens er leeeenge til neste gang! Er et helt nytt menneske i dag da, er ikke gal og utslitt lenger, og ser faktisk frem til en dag med alle barna.

Jeg og sambo hadde også litt hanky panky i går[8D] Og det var ikke vondt i DET HELE TATT! Så en bra søndag med andre ord!

Skal til hs kl 13.00 så blir spennende å veie lille bolla miJeg har forresten bursdag i morgen, så det er viktig at INGEN glemmer det! Hahahaha[:D]

Da er vi i gang med en ny uke..Heidi ville ikke i barnehagen for hu sa at det ikke var unger der[&:][:)] Men da vi kom opp gikk det greit alikevel.
Jeg har vært på trening i dag. Sliter skikkelig med ryggen kjenner jeg[&o] Men har endeligt tatt mot til meg og bestilt time hos kiropraktor på onsdag så er kjempespent..og en smule nervøs for dommen...Har hatt problem i maaaaaaaaaaaaaaange år men har alltid klart å komme meg på beina igjen men det er bare pga trening...Merket det godt i dag da jeg har hatt treningsfri helg..Sleit med å komme meg ut av sengen. Pluss jeg har leddgikt...Så nå toppet det seg bare så nå skal det bli godt å se hva han finner ut på onsdag og i mellomtiden så er det bare til å være aktiv så jeg ikke stivner til i ryggen

Sorry sytingen men måtte bare få det ut en plass....Sambisen er en smule lei av å høre på meg ja....

Nei får vel starte med rydding i klesskapet til Vilde...Er lei av å aldri finne noe kult om morningen hehe...Kun Heidi jeg finner fram til kvelden før bør vel gjøre det samme med Vilde også[;)]

Nei får snakkes senere[:)]

Har akkurat grillet til middag. Kylling og salat hadde jeg. Veeeldig enkelt, men godt og sunt da[:)] Ellers lite å melde. Føler det går mest i jobbing[:)]

Hvor gamle er ungene dere skal passe Skrållan. Hadde ikke akkurat sett fram til den oppgaven jeg heller[&:] Hvorfor passer ikke besteforeldrene de hvis de er hjemme likevel?

Hjemme fra en fantastisk bra tur til Risør med soling, bading, båtkjøring og vennekos. Men ble sliten og har i tillegg hatt en tøff dag på jobb i dag. Men etter i morgen er det mer fri......... har fått time hos jordmor i morgen også enda jeg hadde tenkt å ikke gå til jordmor denne gangen fordi jeg synes det er helt meningsløst. Men skal gi henne en sjanse jeg[:)]

Ellers er jeg trøtt og sliten og N nekter sove[X(][>:][&:]

ORIGINAL: McMor

Hvor gamle er ungene dere skal passe Skrållan. Hadde ikke akkurat sett fram til den oppgaven jeg heller[&:] Hvorfor passer ikke besteforeldrene de hvis de er hjemme likevel?

4 og snart 7 (og han minste MÅ ha adhd, det er jeg sikker på!) Svigers jobber frem til kl 15, så vi må passe ungene frem til da. Har heldigvis "fri" på ettermiddagen...

Her har vi vært hos mormor og bestefar som reiser til syden i morgen og kost oss med is og plukket blåbær[:D][:D] Etterpå tømte vi sparebøssen til mini (de settes i banken på kontoen han, men det vet ikke han[8D]) for å kjøpe dsi!!![:-][:)] Jupp... minien min på 3 år har fått seg dsi for husfredens skyld. De to største har og det var mye hyling og skriking siden han ikke hadde når de to andre ikke ville låne vekk sine så... jeje.. dyrt leketøy, men gøy for mor og!![8D] Kan til og med gå på nett med den!!![:D][:D][:D] Mens den ladet reiste vi til mannens foreldre og badet og koste oss, dvs ungene badet og hakket tenner jeg så på!![8D][:D] Morrosom dag[:D]

Da har jeg laget et bryllupskort! Ble et enkelt et, men ble faktisk fornøyd. Er ikke så mange kort jeg blir 100 % fornøyd med. Fikk faktisk bestilling på et helt likt ett, med en gang jeg sendte "skrytemms" til lillesøs, hehe.

Ellers har jeg vært crazy i dag. Senteret jeg trener på skal ha oppvisning på martnaen i august, og ville ha med folk. De har "masa" på oss kundene lenge, men ingen har meldt seg på - annet enn instruktørene. Så i dag meldte jeg meg på. HATER å være til utstilling, men det skal vel gå bra... har heldigvis en øving før vi har oppvisning! [;)]

ORIGINAL: Skrållan

Da har jeg laget et bryllupskort! Ble et enkelt et, men ble faktisk fornøyd. Er ikke så mange kort jeg blir 100 % fornøyd med. Fikk faktisk bestilling på et helt likt ett, med en gang jeg sendte "skrytemms" til lillesøs, hehe.

Ellers har jeg vært crazy i dag. Senteret jeg trener på skal ha oppvisning på martnaen i august, og ville ha med folk. De har "masa" på oss kundene lenge, men ingen har meldt seg på - annet enn instruktørene. Så i dag meldte jeg meg på. HATER å være til utstilling, men det skal vel gå bra... har heldigvis en øving før vi har oppvisning! [;)]

Wow du er skikkelig tøff...hadde ikke jeg turd

ORIGINAL: buffi

ORIGINAL: Skrållan

Wow du er skikkelig tøff...hadde ikke jeg turd

Det er heldigvis et veldig lett program, skal visst være en økt med PulsStep og Pump. Det trener jeg jo mye, så det skal nok gå bra.
Er verre med følelsen av at ALLE glor på meg... men må jo bare komme meg gjennom det.

når er det martna, skrållis??? det hadde jo vært noe å fått med seg[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

når er det martna, skrållis??? det hadde jo vært noe å fått med seg[:D]

Jeg mener martnaen starter 4.august? Onsdagen den uka, i allefall. Oppvisningen er på lørdagen, men jeg vet ikke når på dagen...

ORIGINAL: Delia

Her har vi vært hos mormor og bestefar som reiser til syden i morgen og kost oss med is og plukket blåbær[:D][:D] Etterpå tømte vi sparebøssen til mini (de settes i banken på kontoen han, men det vet ikke han[8D]) for å kjøpe dsi!!![:-][:)] Jupp... minien min på 3 år har fått seg dsi for husfredens skyld. De to største har og det var mye hyling og skriking siden han ikke hadde når de to andre ikke ville låne vekk sine så... jeje.. dyrt leketøy, men gøy for mor og!![8D] Kan til og med gå på nett med den!!![:D][:D][:D] Mens den ladet reiste vi til mannens foreldre og badet og koste oss, dvs ungene badet og hakket tenner jeg så på!![8D][:D] Morrosom dag[:D]

Frøkna her ble introdusert for dette her i ferien, og nå ønsker hun seg det til bursdagen. Vi er HELT grønnne på området, kan jeg få et lynkurs? dsi? Er det ikke noe som heter ds også?`Hva slags spill finnes, og hva koster dette? Hun prøvde en med kamera, og så kunne hun tegne over fjeset sitt, men forskjellige farger og sjabloner. Hun var helt fascinert, og vi vurderer om hun skal få, selv om hun er bare fire.. Mæn! [:o][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Frøkna her ble introdusert for dette her i ferien, og nå ønsker hun seg det til bursdagen. Vi er HELT grønnne på området, kan jeg få et lynkurs? dsi? Er det ikke noe som heter ds også?`Hva slags spill finnes, og hva koster dette? Hun prøvde en med kamera, og så kunne hun tegne over fjeset sitt, men forskjellige farger og sjabloner. Hun var helt fascinert, og vi vurderer om hun skal få, selv om hun er bare fire.. Mæn! [:o][:D]

N fikk til treårsdagen sin han. Men den er kun brukt få ganger foreløpig. SKal kjøpe flere spill osv til han nå på høsten. Har liksom oversett den en stund jeg[&:][:D]

ORIGINAL: Looney

N fikk til treårsdagen sin han. Men den er kun brukt få ganger foreløpig. SKal kjøpe flere spill osv til han nå på høsten. Har liksom oversett den en stund jeg[&:][:D]

Men hva fikk han? Jeg skjønner ikke helt forskjellen og hva en skal kjøpe. Eller kanskje det ikke er noen forskjell?
Hilsen grønn mamma som føler seg hundre år gammel [:o][:D]

ORIGINAL: Looney

Men hva fikk han? Jeg skjønner ikke helt forskjellen og hva en skal kjøpe. Eller kanskje det ikke er noen forskjell?
Hilsen grønn mamma som føler seg hundre år gammel [:o][:D]

Tror det er Ds lite han har[&:] Også har  han et sjørøverspill og mariospill, tror jeg det var. Litt grønn jeg og kjenner jeg[&:]

Back
Topp