mandagsprat...............21 des

Jeg har sovet maks to timer usammenhengende i natt!!! trøtt ja....zzzzzzzzzzz.... Mini spydde fra alle ender i natt stakkar[&o][:'(], så ble ikke mye søvn på oss[&:] Så klokken 0520 var det opp... er såååååååååååå trøtt... Mini har kommet seg og er full i fart, jeg er så trøtt at jeg sovner snart fra hele greiene, og føler i tillegg at jeg begynner å bli uggen[&o][&o]

Møkkadag[>:]

Delia: Håper du får en bedre natt i natt - eller har fått deg litt søvn[;)]

Hmm, her inne er det jammen meg stille for tiden - alle er opptatt med "sine ekte liv" haha..

Jeg er 12 uker på vei i morgen - er egentlig ikke noe spesielt føler jeg, men er jo over kneika så[:D]

Har pakket inn julegaver i hele dag - GANSKE lei nå! Blir mange kalendere og biilegaver i år ja, har rett og slett ikke fantasi til å finne på gaver til besteforeldrene til sambo osv osv osv, så de får bare bli fornøyde! [:D]

Eller så har formen blitt litt bedre, eller en del bedre egentlig - men hormonene er på TOPP, og er i skrivende stund ikke snakkende med samboeren min for han såret meg i går, så dette blir såpennende[8D] Jeg som ellers IKKE er langsint!

Er middag hos svigers klokken 18.00 - sitter her i pysjen enda og mini sovende ved siden av meg - klare? Nei!

God Jul alle sammen! [:)][:D]

hehe.. høres ut som om du tar livet med ro!![8D][:D] hehe... gratulerer så mye med 12 uker!!!!!!!![:D][:D]

jeg slapper av i godstolen men gubben gjør ferdig siste vaskinga i andre etasje......hehe kjekt å ha en mann som tar i et tak.

Her har det gått i ett i dag! Var ute av huset 10.15 for å ta ærendrunden (det er tidlig til oss å være altså, vi er ikke ute av huset så tidlig med mindre det er bhg eller trening på gang!). Fløy byen rundt etter diverse ting, med to sure unger på slep... da følte jeg meg som julekaosmora altså, haha!
Så dro vi hjem, og vaska vinduer til jul! Fikk bare tatt dem innvendig da, for det er så grassalt kaldt ute.
I ettermiddag har vi vært på bursdagsselskap til lille nevø, som blir 1 år i dag!
Nå spiser ungene kveldsmat, og så skal de legge seg. I morgen er atter en førjulsdag, da skal vi vaske her, og få inn juletreet! [:D]

Jeg og Tobias har forresten munn og klovsyke. Anbefales ikke! 

Jeg har vært på jobb i hele dag. Begynt halv åtte og var ikke hjemme før over fem. Men litt overtidsbetaling er aldri å forakte. Vært helt texas på jobb i dag. Tydelig at flere av barna ikke er klare for juleferie med ustabile familier[&o]

Nå er jeg hjemme med goguttene mine, og tenkte trene halv ni men sjekket timeplanen og timen jeg mente begynte halv ni begynte klokken åtte så da utgikk jo det.Men jeg trener i morgen tidlig isteden jeg[:)] I morgen skal og huset vaskes og de siste gavene pakkes inn.

Samboeren har fått mega julebonus i dag som passt oss bra. Den dekker safari til Afrika for oss begge to/tre og det frister meg[:)][:)]

Tjodeloo nå er det ikke lenge til jul!!!

her har jeg farta rundt i byen i hele dag, handlet klær til meg selv, kjøpt gaver og levert gaver. skal være såååå glad når julekvelden er ferdig og sviger far har dratt hjem[8D] gleder meg egentlig til jul, men at de kommer legger en STOR demper på stemninga for min del[>:] 

siste dag på jobb i morgen før jul!

ORIGINAL: suki

Så kjekt at trassen til TS har kommet tilbake. Hun slo og sparka etter meg + tok tak i håret mitt og dro til alt hun kunne. Jeg var sint allerede, men da måtte jeg ta meg en time-out selv gitt, mens samboern overtok trollet!

Ida sin også... hun slår etter meg med knyttneven, dytter broren sin rundt huset, og brøler "jeg liker ikke deg" etter meg. Herlig med sånne dager, særlig når sambo ikke er hjemme og kan hjelpe meg!

Her har trassen roet seg igjen faktisk. Så lnge det varer[&:] Men høsten har vært tøff så godt det er litt roligere nå merker jeg[:)][:)]

Back
Topp