Mandagsjabbing

Buffi

Forumet er livet
Da har jeg starta denne jabbingsen noen dager på rappen gitt[:)]

Har Vilde hjemme i dag også jeg[:)] Planen for dagen er først å ta turen til kiropraktoren, så skal jeg gå til legesenteret for å ta noen blodprøver av Vilde for hun skal ta MR på onsdag. Så må jeg innom apoketet å få tak i noe smertestillende til Heidi. Har gått litt tomt for noe

Så blir det vel kosedag hjemme tenker jeg[:)]

I morgen skal Vilde til bhg bare for den dagen for da har jeg tenkt å gjøre reint hjemme[:)]

Nei får vel begynne å gjøre oss klare ikke bare bare med 2 stk nei[;)]

Går det greit med Heidi, buffi? [:)]

God morgen! [:)]

Her er jeg og ungene oppe, og på vei til bhg. Kjempedeilig for a mor at de skal dit i dag, jeg har nemlig masse masse masse å ta meg til her hjemme, og trives best med å gjøre det alene, hehe! Skal gjøre mye håndarbeid i dag, vaske masse klær og bare slappe av.
I ettermiddag må nok ungene hentes igjen, og kl 18 skal jeg på Functional Moves! [:)] I kveld blir det rockering og sofasliting.

Ha en fin dag! [:)]

Hva slags håndarbeid er det du holder på med Skrållan? Jeg skal straks kjøre lillemor i barnehagen. Så handling og hjem en liten stund før jeg må gå på jobb. Ganske greit og å begynne litt sent. Spesielt på mandagen...

mårnings!

ja, nå er det fint vær ut! blir nok en spasertur i det fine været[:)]

ellers så må jeg si at jeg er MEGET oppgitt over nav. sendt henvisning via nav 11.februar og de har enda ikke klart å sende den videre[:@][:@][:@] jeg gir opp...

ha en fin mandag[:)]

N er levert i bhg, og J er hjemme med meg. Høres forresten ut som hun bør sove snart[:D] Kanskje allerede nå...

Skrållan: Ja alt går bra med Heidi[:)] En smule aktiv for tiden. Og har i grunnen ikke lov til det enda. Skal hvile i 10 dager fikk vi beskjed om. Men masse hviling i mellom når hun har lekt litt på gulvet syns jeg går bra[:)]
Men hun har vondt enda da[&o] Men får jo smertestillende[:)]

Da har jeg vært hos kiropraktoren. Litt stress med 2 unger da siden dem gikk hver sin vei[8D]
Så var jeg og tok blodprøver av Vilde.. Ikke lett da hennes blodårer var tynne og vanskelige å finne..Håper bare det er greit når vi ankommer sykehust på onsdag

Nå er minsten lagt på lading men hører hun tatler fælt der inne da..Så spørs hvor lenge dette varer før hun starter opp med kjeftingen og ikke vil sove

Jeg skulle trille en lang tur med snuppa i vognen, men da hun sovnet allerede før vi kom ut døra gikk vi til postkassa og tilbake igjen[:D] Nå sover hun på terrassen, jeg har fått ryddet bort helgen hyttetur og skal straks spise lunsj. Og det er strålende sol ute.
Mulig vi triller en tur når jeg har spist, men jeg kjente det fristet med å få ryddet huset i sta altså[:D]

I ettermiddag skal vi spise middag hos pappa. Det gleder Nicholas seg til for han digger morfar nemlig[:D]

Har forresten betalt haugevis med regninger[>:] Kommunale avgifter, to årsavgifter, strømregning og noe annet møl[X(] Deilig[X(][X(][X(]

Fikk brev fra kommunen i går om at N har fått full bhg plass fra høsten av i den bhg han går nå Men Josephine fikk avslag for hun har ikke rett på plass[>:] Dessuten sliter kommunen og har per dags dato ikke full bhgdekning med plass til de barna som har rett på bhg plass engang. Med andre ord laaaaaaang venteliste, og trolig ingen plass til Josephine før høsten 2012. Det passer fint når jeg må tilbake i jobb i februar føler jeg[>:]

Fikk sånn rabattdings hos Ellos. Ved bestilling for minst 900 fikk jeg 300 i rabatt. Dermed bestilte jeg en olabukse og to topper til meg selv[:)][:)]

Mye om dagen Shoppis?

Vel hjemme fra midag hos pappa. Koselig som alltid det[:)] Nicholas sover og Josephine jobber med saken[:)] Jeg har plantet ræva i sofaen og der blir den nok utover kvelden. I morgen skal jeg trene Bodypump igjen, og det skal bli godt. Fikk endelig bestillt meg time til 6 ukers kontroll etter fødselen nå, og fikk time allerede på torsdag. Helt utrolig faktisk. Pleier jo være ukesvis med venting hos min fastlege jo.

Endelig er Sivert på bedringens vei etter å ha spydd non stop siden torasdag. Tror han må ha gått ned 2 kg i vekt....[&o] Heldigvis er han en kraftplugg så han hadde litt å gå på.

Er litt bekymra for farmora mi. Hun bor alene oppi nord. Jeg, pappa med famile og onkelen min bor her nede. hun har bestandig vært en sprek og skarp dame men i det siste er det noe som har endret seg. Det virker på meg som hun har fått litt akutt demens. Hun glemmer masse som har skjedd og gjentar seg slev veldig mye når vi snakker. [&o] Nå i kveld da jeg snakket med henne sa hun at hun føler seg dårlig og har slitt med ensomhet og angst i det siste.
Blir litt fortvila for det virker ikke som faren min og onkelen min tar dette alvorlig nok. Og jeg har ikke så mye jeg kan stille opp med. [8|]
Uff.... Det plager meg skikkelig. [&o]

Usj tror kanskje at faren er stor for at Vilde har smitta meg med omgangsyken...Har blitt litt rar i magen i kveld pluss hver gang jeg må rape så lukter det råttent egg og jeg har ikke spist egg i dag[&:][&:]

Please la meg slippe unna denne dritten

Back
Topp