Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er SÅ herlig![]()
Her er Eskil i dag
![]()
Takk!Så kjekk gutt!syns han er så flink til å reise seg etter ting
*sender fra pipe-gjøken*
Takk!![]()
Ja, det kom fort når han begynte!![]()
Reiser seg etter veggen bare nå også!
Søtinger!
Her løsna jo krabbinga rett etter at hun begynte å reise seg, så da hadde hun det ikke så travelt med å reise seg opp lengreMEN idag er hun begynt å gå langs med møblene
*Surfer mobilt*
Næmmen! Ville at du skulle stå opp hun daSå søte de er
Må bare dele et bilde pappa'n tok av snuppa i morges.Han stod opp med henne så jeg skulle få sove litt,men i løpet av en time kom hun fire ganger og dunket på soveromsdøra vår og ropte forsiktig på "wawaaa"...(det er altså meg)
Da må man jo bare stå opp ❤
Synes i grunn ikke hun er tidlig ute, hun er jo 10 måneder om 3 dagerEr visst noen her som er tidlig ute
Så flink hun er
*sender fra pipe-gjøken*
Hahaha, så herlig da!Så søte de er
Må bare dele et bilde pappa'n tok av snuppa i morges.Han stod opp med henne så jeg skulle få sove litt,men i løpet av en time kom hun fire ganger og dunket på soveromsdøra vår og ropte forsiktig på "wawaaa"...(det er altså meg)
Da må man jo bare stå opp ❤
Synes i grunn ikke hun er tidlig ute, hun er jo 10 måneder om 3 dagerHåper hun har beina under seg til hun begynner i bhg om to måneder! Men SÅ kjapp tviler jeg på at hun ee
*Surfer mobilt*
Hermine har testa sila hos bestefar idag! La nå merke til pappa/bestefar som går på line i bakgrunnen
Vis vedlegget 19892
Hun likte for øvrig det veldig godt! Lo som bare detpappan slapp henne på toppen og jeg tok i mot henne nede, STOR stas!
*Surfer mobilt*
Næmmen! Ville at du skulle stå opp hun da![]()
Så søt!
HeheJa,det var tydelig detPappa'n ble rent fornærmet,hehe;-)
Hahaha, så herlig da!flere som reiser seg opp ser jeg
*Surfer mobilt*