Mandagsbarna! :D

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Her er snuppa mi idag :)

1372071434769.jpg
1372071442379.jpg

Mmmm banan er godt ;)
1372071454905.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

Hun er SÅ herlig :D

Her er Eskil i dag
D291877A-7D4C-48DA-90DD-1008D4EAD96F-9405-0000074756FEEF60_zpsa277372d.jpg

Så kjekk gutt! :D syns han er så flink til å reise seg etter ting :)

*sender fra pipe-gjøken*
Takk! :D
Ja, det kom fort når han begynte! :o
Reiser seg etter veggen bare nå også!

For noen go'inger! :-)

Søtinger! :D
Her løsna jo krabbinga rett etter at hun begynte å reise seg, så da hadde hun det ikke så travelt med å reise seg opp lengre:p MEN idag er hun begynt å gå langs med møblene:D

*Surfer mobilt*

Takk! :D
Ja, det kom fort når han begynte! :o
Reiser seg etter veggen bare nå også!

Hehe er jo moro når de lærer nye ting :D Liana reiser seg av og til på knær på lekekassen sin ;) men ikke på beina enda :P

*sender fra pipe-gjøken*

Søtinger! :D
Her løsna jo krabbinga rett etter at hun begynte å reise seg, så da hadde hun det ikke så travelt med å reise seg opp lengre:p MEN idag er hun begynt å gå langs med møblene:D

*Surfer mobilt*

Er visst noen her som er tidlig ute:p:D
Så flink hun er :)

*sender fra pipe-gjøken*

Så søte de er :-)

Må bare dele et bilde pappa'n tok av snuppa i morges.Han stod opp med henne så jeg skulle få sove litt,men i løpet av en time kom hun fire ganger og dunket på soveromsdøra vår og ropte forsiktig på "wawaaa"...(det er altså meg:-P)
Da må man jo bare stå opp ❤

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1372101135.525421.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1372101135.525421.jpg
    52,9 KB · Visninger: 21
  • ImageUploadedByBV Forum1372101156.843158.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1372101156.843158.jpg
    135,5 KB · Visninger: 20
  • ImageUploadedByBV Forum1372101183.205807.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1372101183.205807.jpg
    52,9 KB · Visninger: 22
Så søte de er :)

Må bare dele et bilde pappa'n tok av snuppa i morges.Han stod opp med henne så jeg skulle få sove litt,men i løpet av en time kom hun fire ganger og dunket på soveromsdøra vår og ropte forsiktig på "wawaaa"...(det er altså meg:p)
Næmmen! Ville at du skulle stå opp hun da :D
Så søt!

Er visst noen her som er tidlig ute:p:D
Så flink hun er :)

*sender fra pipe-gjøken*
Synes i grunn ikke hun er tidlig ute, hun er jo 10 måneder om 3 dager :eek::D:p Håper hun har beina under seg til hun begynner i bhg om to måneder! Men SÅ kjapp tviler jeg på at hun ee;)

*Surfer mobilt*

Så søte de er :-)

Må bare dele et bilde pappa'n tok av snuppa i morges.Han stod opp med henne så jeg skulle få sove litt,men i løpet av en time kom hun fire ganger og dunket på soveromsdøra vår og ropte forsiktig på "wawaaa"...(det er altså meg:-P)
Hahaha, så herlig da! :rolleyes: flere som reiser seg opp ser jeg:D

*Surfer mobilt*

Synes i grunn ikke hun er tidlig ute, hun er jo 10 måneder om 3 dager :eek::D:p Håper hun har beina under seg til hun begynner i bhg om to måneder! Men SÅ kjapp tviler jeg på at hun ee;)

*Surfer mobilt*

Hehe kan jo hende det, både jeg og søsteren min kunne gå når vi var 11 mnd:) emira begynte å åle seg fremover når hun var over 10 mnd :P så hun kunne ikke komme seg fremover når hun begynte i bhg:eek::p men så hatet hun å ligge på magen da, så har nok noe med det å gjøre ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Hermine har testa sila hos bestefar idag! La nå merke til pappa/bestefar som går på line i bakgrunnen:p
1372105881323.jpg

*Surfer mobilt*

SÅ fine bilder av Hermine :D

Hermine har testa sila hos bestefar idag! La nå merke til pappa/bestefar som går på line i bakgrunnen:p
Vis vedlegget 19892

Hun likte for øvrig det veldig godt! Lo som bare det:D pappan slapp henne på toppen og jeg tok i mot henne nede, STOR stas!
*Surfer mobilt*

*Surfer mobilt*

Hahaha, så herlig da! :rolleyes: flere som reiser seg opp ser jeg:D

*Surfer mobilt*

Ja,hun har holdt på med det ei god stund.Begynt å slippe seg og nå,men det er jo ikke så lenge hun klarer å stå uten å holde seg akkurat :-)

Så fine bilder av Hermine i sklia!Ser ut som hun har det topp på ferie:-)

Back
Topp