Mandagsbabyer

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Heisann alle med-babyer!
Har dere latt mamma sove litt i natt? Det har ikke jeg.:D
Hva skal dere i dag? Jeg har nettopp spist frokost og nå skal vi snart ut og levere storebror i barnehagen.
Etterpå skal jeg sove.:D

Her er jeg i dag! Det pleddet er veldig godt og mykt å kose med.:)

Vedlegg

• 1368427384160.jpg
    1368427384160.jpg
    61,5 KB · Visninger: 23
Hei:-) så nydelig du er!! Her har jeg latt mamma sove, men jeg holdt henne våken av og på fra 5.. Jeg har akkurat sovnet på armen til mamma nå og sover 1 times tid. ( da spiser mor frokost og drikker kaffe):-)ImageUploadedByBV Forum1368428029.642889.jpg

Hei. I dag måtte jeg vekkes av mamma når vi skulle kjøre storebror i bhg. Sovnet ikke før 23.30 i går kveld..

ImageUploadedByBV Forum1368431527.394669.jpg
Jeg ligger på sofaen mens mamma ser på fødeavdelingen :) Skal på 3mnd kontroll kl 12 :)

Åh.. Det var en vakker prinsesse:-)her ser vi også fødeavdelingen. Masse lykke til på 3.mnd kontroll:-)) spennende! Vi skal 23 mai!

Kan tenke meg det! Jeg gruer meg litt til sprøytene jeg også.. Får trøste seg med at det går fort og at det er nødvendig :-) er litt babysyk blitt jeg også ... Trodde ikke jeg skulle få den følelsen grunnet tøff fødsel her! Men Gud så glad jeg er for at man "glemmer " fort;-)

Hei alle:-) Nå spiser jeg frokost nr to. Nr en spiste jeg i senga til mamma kl 630. Da var hun grusomt trøtt, så da jeg var ferdig spist sovnet vi begge to.

I natt var pappa inne hos meg med smokken to ganger, tror han har tenkt å gi meg ny seng i håp om at jeg ikke våkner så ofte. Det var pappa som laget flaske og tok meg med til mamma i dag tidlig også. Jeg har verdens beste pappa!:-)

I dag skal vi også på 3mndkontroll, men jeg tror jeg får sneket meg unna sprøytene på grunn av hosten min.

Ha en fin dag:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1368431761186.jpg
    1368431761186.jpg
    46 KB · Visninger: 15
Jeg trodde hvertfall det var kl 12, men var visst 10.30 så ble ringt opp fra hs nå så fått ny time på onsdag kl 10 :p

Jeg trodde hvertfall det var kl 12, men var visst 10.30 så ble ringt opp fra hs nå så fått ny time på onsdag kl 10 :p
Ammetåke;-)

ImageUploadedByBV Forum1368439811.320592.jpg

Her tar jeg meg en liten dupp etter å ha spist litt lunsj:)
I natt sov jeg lenge, sovna i bilstolen litt over tolv på rommet til oldefar og våkna i senga for mat klokka seks :) ikke vet jeg hvordan jeg havna der :) så sov jeg litt til før jeg ville ha litt mer mat i halv ti tida... Etter det sto jeg opp med den andre mamman min og så fikk mamma sove litt til :)

Heisann hoppsann! I dag er jeg en skikkelig tuttejente :D vil helst bare sutte melk hele dagen. Men mamma sier nei, så da må jeg sutte på tutten og hånda heller... Jeg klør så fælt i munnen ser du! De sier det kan være tenner. Hva er tenner? Hm. I dag får jeg ha på meg lilla body!! Og en sjempedigg bukse og tøft piratskjerf med prikker. Vi skal til posthuset senere i dag, og så skal vi handle mat til pappa. Mamma sender mange brev. Nå skal jeg sove, men først må jeg grine litt, er så fryktelig trett! Natta

Vis vedlegget 14874

Her tar jeg meg en liten dupp etter å ha spist litt lunsj:)
I natt sov jeg lenge, sovna i bilstolen litt over tolv på rommet til oldefar og våkna i senga for mat klokka seks :) ikke vet jeg hvordan jeg havna der :) så sov jeg litt til før jeg ville ha litt mer mat i halv ti tida... Etter det sto jeg opp med den andre mamman min og så fikk mamma sove litt til :)

Så nydelig:-)

Heisann hoppsann! I dag er jeg en skikkelig tuttejente :D vil helst bare sutte melk hele dagen. Men mamma sier nei, så da må jeg sutte på tutten og hånda heller... Jeg klør så fælt i munnen ser du! De sier det kan være tenner. Hva er tenner? Hm. I dag får jeg ha på meg lilla body!! Og en sjempedigg bukse og tøft piratskjerf med prikker. Vi skal til posthuset senere i dag, og så skal vi handle mat til pappa. Mamma sender mange brev. Nå skal jeg sove, men først må jeg grine litt, er så fryktelig trett! Natta

Hehe.. Er mamma streng med deg ;-) ja en fin dag og god tur på ærend:-)

Jeg fikk vaksine likevel! Selv om jeg hostet så mye jeg kunne.. Æsj altså! Fikk i det minste sagt fra om hva jeg mente om den saken...

Back
Topp