Mandags - tråd

Ja ja, gooooodt på vei, he he he!!! Er jo liste og planleggings menneske så her er det godt igang ja :) Så å si alt er avklart. Men er jo noen ting som ikke lar seg gjøre akkurat på nåværende tidspunkt da. Men det blir gjort så fort det kan gjøres :)
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

jeeeenter... i'm in Love.. bare sånn BTW [;)][:)]

fortell, juneb! [;)]

han heter marius 82 modell fra "jessheim-nannestad".. mhhhm[8D] eget hus, kjører audi, søt, jobber på XXL .... mhhm...

hehe[8D][8D]

[:D]

ORIGINAL: Celin Marie

Gratulerer [;)]love is in the air

hehe åjaa ;P traff han ifjor [;)] også hang vi mye sammen... også blei jeg gravid så jeg kutta litt kontakt.. også fikk vi kontakt igjen etter nora blei født så var vi på kino og litt sånn.. også har det bare blitt sånn[8D] hehe!! han har jo likt meg siden ifjor[:)][:)]

han er flink med Nora og inkluderer henne i alt :) så føler det går kjempe bra ..[:D][:D] han veit jo hva som følger med i pakka når han blir sammen med meg.. og det tar han kjempe fint ;D

ååå...gratulerer, juneb!! [:)] så koslig! [:)]

Trone: btw du er skarp [;)] hehe[:D][:D]

majanne: takki,takk ;D

ååååh:D:D eg var nettopp inne å kommenterte på facebooken din!! ;D :) Du hadde hjerte ein dag, og så såg eg det med marius! ;D :D det er så kjekt å vere forelska!! :D

hehe jaaa[;)][:)]

gratulerer juneb:) såå bra, godt å høre at du finner en som virkelig er noe å ta vare på som kan ta vare på deg å den lille..

skikkelig misunnelig på deg nå.. skulle ønske jeg kunne si det samme, hadde dere spurt meg i helga hadde jeg nok sakt det samme men fikk vite i går at siden han ikke fikk jobb hær så reiser han hjem IGJEN å jeg mister han for 2 gang, å han er den eneste jeg faktisk har likt godt har lyst å dele livet med. men nei da, skjebenen sier nei.. åååårh.. :'( men jeg er virkelig glad på dine veieer juneb, du fortjener bare det beste..

taaakk [:D] ja er glaad nå... :)

dumt han må reise igjen da[:(] uff...

Back
Topp