Mandags - tråd

Majanne

Elsker forumet
Tenkte nå å prøve å starte litt med disse dags trådene igjen da [:)] savner de!

Her har vi ingen planer for dagen...er et h... vær ute! blåser å snør, så frister ikke å gå ut!
Snuppa mi sov hele natten! fikk mat sist halv elleve og sov helt til kvart på syv!!! da var det litt mat også sovna hun igjen, herlig! [:D] stod opp ni [:)]
Nå sover hun igjen mens mamma sitter å nerder foran pc`en og ser One Tree Hill [8D]

hva slags planer har dere for dagen da, jenter? [:)]

nå har me nett bada oss, så e det mat og finna frem klernå å ut å gå laaaaang tur:):)
må innom butikken på veien og handla noe mat...glemte å handla i helgo[&:][&:]heh...

dåke andre da?? ka ska dåke denna mandags morgenen...

åh, glede meg te skatta papirene komme[:D][:D][:D]

Har hælt meg ut mellom vindkastan.. Vært på butikk og handla. Nu sett e forran dataen, mens tørketrommelen tørka klærne e vaska i går kveld.
Ellers bi dagen temmeli roli. Lillemann fant ut at da va mårra kl 5. Lå og amma han også lå vi å småduppa i senga, mens bf lå og søv dypt. Trur ikke han merka at sønnen kom i senga.
Ska legg me litt på sofaen nu snart. Prøv å søv litt før lillemann ska ha mat. Også sku e ha fått pumpa meg, førr å prøv å øk produksjonen..

Jeg skal på etterkontroll, og så handle litt klær til lillegull [:)][:)] Nå drømmer meg vekk i brudekjolene til Linea Raffaelli...<3

nå skal jeg straks kle lillegull så handle siste rest til middagen, så er det hjemm å rydde å vaske videre, begynnte sånn smått i går men må bli ferdig i dag, både rydde vaske gulver, støvsyge tepper å tørke støv.. kjenner det trengs nå.... så får jeg jo besøk av min kjære bror på middag i dago også.. (han snylter på lillesøss når han ikke har penger til mat, å for å låne vaskemaskin, siden han ikke har det selv..)

sånn går nå dagen hær i dag.. dere får gi meg ett spark senere i dag om jeg bare sitter hær:p haha....

Her blir det tur til legen for både meg og snuppa, så vi skal ta det veldig pent idag. Kommer ellers til å holde oss inne.

her skal man til kongsvinger å hente noen bilder, så til svigers på besøk :):)
Skal straks ut på trilletur med snuppa så hun sover litt, men om det funker er en annen sak :P

så flinke dere er! :)
var og fikk tatt bilder av lillemor i går :) en hobby fotograf som var her hjemme å tok, ble kjempe bra bilder, gleder meg til å få de!! [:)]

Her venter jeg på at snuppa skal våkne så hun kan få litt mat før vi skal på trilletur[:)] Det har tint masse her i Drammen, så det er så deilig å gå turer om dagen. Ellers har jeg rydda litt her og der, og fått satt på en maskin med klær[:)]

Har nettopp gjort ferdig dag 1 på level en av 30ds, svett!! Skal dusje, så ut å trille i godværet. Så må jeg handle litt, kjøpe inn til påske-egget til kjærest[:)] Åsså på posten entur.

God mandags ettermiddag snupper[;)]
Nå har jeg nettopp kommet inn fra en 2 timers trilletur :) ååh, herlig :) men kaldt. hehe.. sur vind her [:'(]
Snuppa sov i 5,5 nesten 6 timer i strekk i natt
ER DET MUUULIG?? åååååh det var så digg.. skjønte ingenting da jeg stod opp 05.30.. delja te samboer og spurte om han hadde gitt henne erstatning i natt men det hadde han ikke.. jeg bare jaaaaaaaaaa [;)] Da hadde jeg nok til ett helt døgn uten erstatning.. så det er jo bra [:)] Kan venne meg til dette asså [:D]

Ha en super fin mandag jenter, nå skal jeg slappe av litt, så gi snuppa mat også begynne på middagen [:)]

hei, og god mandag:D

Eg har nettopp hatt min første trilletur! =D Har vert så mykje snø i kantane at eg ikkje har hatt så veldig lyst til å gå før no.. (med tanke på rølpete sjoførar som ikkje klarer å begrense farta i byggefelt....)
og fy søren!! SLITSOMT!!! bur heilt i toppen av eit byggefelt, - ganske bratt!! å eg er svett og heit!!! =P

ORIGINAL: Trone

Jeg kjeeeder meg!!!

jeg ooooog! [8D] har endelig slutta å snø...men dem er jo såå treige på å brøyte her....å virker ikke som det er så nøye å brøyte fortauene, så gidder ikke slite meg igjennom en trilletur, men jeg hadde nok ikke hatt ondt a d! [8D]
mamma kom heldigvis hjem nå, så får jeg litt selskap mens lillemor sover[:)]

ORIGINAL: siljegulli

Har nettopp gjort ferdig dag 1 på level en av 30ds, svett!! Skal dusje, så ut å trille i godværet. Så må jeg handle litt, kjøpe inn til påske-egget til kjærest[:)] Åsså på posten entur.

Ååå,gleder meg til jeg kan begynne med 30days[:)] Bare venter på at det skal ha gått 6 uker![:)]

er det det man får kjøpt på almea.no?

Vi starta dagen med trilletur på nesten 1,5 timer. Deilig!! Kjekt å ha noen å gå tur med, gikk sammen med ei venninne ;-)

Så var vi hos fysio- måtte sjekke om han var helt i midtstilling, å det var han-----yeeeey!

Så handla jeg både mat og papirduk til dåpen vi skal ha på søndag.....og litt smågodt som jeg stapper i meg nå[;)]

Vi, altså gutta og jeg har nesten vært alene i 3 uker nå, men gubben kommer hjem i morgen---og det ser vi frem til!

så spennende, trone :)
godt i gang med planlegginga? [:)]

Back
Topp