Mandags skravlings =0)

god morgen[:)]
brrrrr,høststemning her i dag[:'(] kanskje derfor ikke humøret er helt på topp heller!?
jeg har fri i dag, skal bare stikke innom med timelistene på lønningskontoret,
også skal jeg til byen å shoppe........[:D][:D]og det blir jeg glad av[;)]
Mest ting til Noah da, bla ullklær, nye tøffler, nattdrakter, bodyer og mm.
Skal innom en butikk og kjøpe ''''''katvig genser og lue, -30% på alt[:D]

ha en flott dag alle[:D]

god tur på jobb solsikke[;)]

Morn!

Jeg har en stor ting jeg må få gjort i dag, og det er å få tak i pass til Ben.
Har bestilt sydentur i september, så nå er det ingen vei tilbake.[;)][:)]

Tror været ikke blir så verst i dag, men det tegner til en tidlig vinter.
Grågåsa har alt begynt å dra sørover.[&:][8|]

Solsikke: Ha en fin jobbdag!
Gira: Kos deg på shopping!

Mornings alle sammen[:D]

I dag sto jeg opp kl 7,for å rekke alt[8D]Jeg har  pakket niste og klær til Tobias,for han skulle i bhg,og fikk levert han kl 0845[:)]Er nå kommet hjem igjen og spist egg og bacon til frokost[:)]Namme[8D]
Ellers måtte jeg selvfølgelig vekke Tobias kl 0810 da,i helgen har han sovet lenge på morran,til 0930-10 tiden,og jeg har lagt han kl 1930-20 tiden på kvelden,så han har nok arvet sovehjertet mitt[8D][;)]
Men hva skal jeg gjøre hjemme i dag da mon tro?![8|]Vet sannelig ikke,blir nok en slappingsdag[8D]Kanskje beg å brodere ferdig julekalenderen jeg har begynnt på for lenge siden[8|][8D][:)]Den burde blitt ferdig til jul[8D]

Solsikke:Ha en fin jobbdag[;)]

gira:Har høsten kommet til dere å ja[;)]hatt den følelsen ei ukes tid tror jeg[8|]Håper du får en kos shoppedag[:D]Har faktisk begynnt å tenke på høst og vinterklær til Tobias,men må bare vente på lønning[8D][:D]

Bens mamma:Så kjekt med sydentur da[;)]Den smaker nok litt ekstra etter den dårlige  sommeren her[;)]Ha en fin dag[:)]

enda en:Lykke til med å fortelle det til svigers[8D][:)]Det er jo en super god nyhet da[;)]

Hei igjen[;)]
Er innom en tur, skal straks å hente lillegull i bhg.

Nå kom faktisk sola[:D][:D][:D], Så ARTMamma, jeg har tatt på kort-bukse og t-shirt (skviiiiiser sommeren litt lengre[;)])
Har shoppa i dag ja, og det til gangs! Svidde av 4000,- tror jeg, og det meste selvf til Noah.
Dvs nattdrakter, bodyer, nye tøfler, ull-lue, ull-klær, sengetøy, koseputer til å ha i kosekroken sin, sko,
ullvotter........jah! Også fikk mamma noe stash til å pynte i stua med!

Nå har jeg malet ferdig yttergangen vår, så i morgen må jeg og kjøpe noen nye hyller og benk for å
ha der. bilde kommer

Chiao

ORIGINAL: gira

Hei igjen[;)]
Er innom en tur, skal straks å hente lillegull i bhg.

Nå kom faktisk sola[:D][:D][:D], Så ARTMamma, jeg har tatt på kort-bukse og t-shirt (skviiiiiser sommeren litt lengre[;)])
Har shoppa i dag ja, og det til gangs! Svidde av 4000,- tror jeg, og det meste selvf til Noah.
Dvs nattdrakter, bodyer, nye tøfler, ull-lue, ull-klær, sengetøy, koseputer til å ha i kosekroken sin, sko,
ullvotter........jah! Også fikk mamma noe stash til å pynte i stua med!

Nå har jeg malet ferdig yttergangen vår, så i morgen må jeg og kjøpe noen nye hyller og benk for å
ha der. bilde kommer

Chiao

åhhh...du altså!Du kan det å få meg missunnelig[:'(][:D]Jeg vil også ha sol[8D][:D]

Soooooool kom til meg[8D]Jeg skal ta godt vare på deg altså[8D][:D][;)]hehe..
Gleder meg til bilder gira[:D][:D]klem[;)]

Det ble ikke brodering på meg i dag da[:)]Jeg gikk innom butikken etter jeg leverte Tobias i bhg,og kjøpte medisterfarse.Så nå har jeg stekt opp 2,2 kg farse[:D]Namme nam[8D]Så d blir middagen i dag med poteter og brun saus og brokkoli[:)]

Sitter å venter i ddet lengste til jeg må tilbake til lensmannen.[:-]
Har fått skrevet under passøknaden og tatt bilde, men da vi kom tilbake var selvsagt lensmannen ute på oppdrag.
Og i vår store kommune så er han her bare på mandager og torsdager fra 9-15, så jeg håper å kunne rekke ham i dag.[8|]

hei hei
her er det nydelig vær idag[:D] og sånn skal det være resten av uka, herlig!!
marcus hyler når jeg leverer han i barnehagen nå, har skjønt at jeg skal gå når vi kommer dit[:(] fælt å høre på, hadde tatt en stund før han roa seg idag også..

har vært i byn med en venninne og kost oss i dag. spist lunsj og shoppa!

fikk solgt emmaljunga vogna mi igår. satt inn annonse på finn.no, og etter 2 timer var den solgt. herlig[:D]
4500 kr. den så ut som ny. kunne ikke se at den var brukt engang. de var kjempefornøyde.

Hei sneller har dere hatt en kos dag?
Jeg hadde det kos på jobb [:)]
Masse gratulere med salget Tina. Jeg kjøpte min til 3000 brukt bare ett par ganger så du var heldig. Tror nok den jenta kunne fått mer buff men hun solgte den så det var bare bra for meg [:D]. Elsker den vogna

Ble det shoppings Gria det er jo bare så deilig [:D]

Såååååå deilig med en sydentur Bens mamma. Finnes ikke noe bedre enn å fly bort.

Enda en veldig lurt å jobbe massssse. Gode penger å ta med seg under perm. En av grunnene til jeg har jobbet mye dobbeltvakter med mer [:D].

Art mamma ååå det er så fint med slike kaledere. Den kommer sikkert til å bli veldig fin. Jeg vil se bilde [:)].

Nå får jeg ta natta stellet til tullemor. Hun hylte i natt stakkars. Men grunnen kom i dag da det visst var 2 fulle bleier med bomelom. Fikk pølse og lompe i bursdag i går pluss jeg ga blåbære fra hagen og plommer så hun var ikke vant til den blandingen stakkars. Men nå er det meste ute får jeg håpe hi hi. Bedre natt i natt.

Ha en kos kveld sneller
Klemmer fra meg

Hei Solsikke[:D]
Her er kalenderen jeg holder på med[;)]Ser veldig godt den har ligget nedbretta en stund[8D]Men håper den blir bra tilslutt[:)]
Slik skal den bli[8D][:D]

Så langt er jeg kommet[:D](beklager bildet ble litt dårlig)

Så flink du er Art mamma[:D]
Den var kjempefin[;)]

Takk for det jenter[:)]Blir nok bra tilslutt[;)]

Back
Topp