mandag's skravletråd:-)

siwro

Gift med forumet
har ikke sett skravletråden i det siste, så kanskje jeg bare starter og ser om nån vil skravle[:D][:D][:D]

hva gjør dere i dag da jenter??jeg kjeder meg bare, skal snart dusje så skal jeg på jobb etterhvert...[:)]
nydelig vær her uttpå øya i dag[;)] yderst litt snø i grøftene[:)] hæli..

Hei girls!

I dag er ikke formen noe god her:-( hodepine og kvalm.rugedag åtte...jeg er sykemeldt under ruge tiden og det er jeg glad for[;)] Her på sørlandet har vi fått litt snø i dag. Så ligger å pleier meg selv på sofaen under pledd og fyr i peisen.
Ha en flott dag alle sammen[:D]

god morgen :)
Skal sitte hjemme og lese i dag. Har jo eksamen om *grøss* 2 uker.
Også er det den bryllupsplanlegginga i tillegg da.

Her har jeg akkuratt vært til legen og fikk sykmeld ut uka.
Kjenner jeg er så sliten etter alt ting enda.
Fikk også 50% sykmeld frem til fryseforsøket også. Hadde det mellom 2. og 3. forsøket og det var deilig med litt "oppspart energi" under forsøket.

Ellers blir det vel ikke gjort stort i dag. SIste dag med skikkelig mensenvondt så skal bare slappe av med noe godt og en film i dag.

Halloooo jenter. [:)][:)][:)]
Jeg har fri idag, I like. Skal en liten tur bort på senteret etterpå og titte litt.
Må begynne å kjøpe inn litt til bryllupet vårt.
Også svever jeg på en sky, kjøpte brudekjolen min på fredag. Var i København.

AnneL og GunnElin: Skulle gjerne gjort det, men skal prøve å holde den hemmelig fram til den store dagen
neste år. [;)][;)][;)]

chumalunga: åååh så spennende det er altså, kjempespendt på dine vegne, heldig dere som er rugere altså[:D]

bobbo: blir spennende å få se brudekjolen din når det blir mulig[:)]

forever: spennende med symptomer, håper det gir positivt tegn altså, krysser alt jeg kan

Anne L: tenk så fin en ticer du har fått deg. ENDELIG, du er kjempeheldig[:D] GRATULERE igjen<3<3

nå skal jeg nart komme meg i seng[:D]

hihi ja vi får håpe det[:D] er ikke annet å gjøre[:)]
skjønner at du ikke blir lei av å se på den der altså, må jo bare krible[:D][:D] ja det er klart det er tungt å miste, alt virker så håpløst da, og meningsløst..men men endelig ble ulykke snudd til lykke for deg, nå skal den vare der i hele løpet ut[:D]

Takk Siwro[:)] Satser alt på at det er graviditet sytomer [:D]hehehe..Natti natt

Back
Topp