Mandags morgen!

Entil

Elsker forumet
God morgen, jenter!!

Ny uke igjen, gitt... Passerer visst 31 i dag... Tiden begynner egentlig å gå fort nå!

Alle ungene er sendt avgårde på skolen, gubben er på jobb, pappa flislegger vegger i kjelleren (snart må jeg vell legge ut litt bilder.. Det blir såå fint!!) og selv sitter jeg her med pc`n i fanget og et glass vann ved siden av meg og gjør ingenting.
Ute blåser og regner det, men det gjør egentlig ikke så mye... Snøen smelter fortere da[:)]

Kos dere i sol og varme, jenter i sør... Så værvarslet igår og er litt misunnelig, ja[8D]

Ønsker dere alle en fantastisk flott mandag!!

God morgen!!

Her var vi oppe klokka 6, så jeg er sååå trøtt... Linnea har sovnet igjen, så da fikk jeg dusjet og ordnet meg!!

Overskyet og småkaldt her i dag! Håper solen kommer etterhvert!

I dag skal jeg vaske klær og rydde litt etter å ha vært borte siden torsdag! Også har jeg noen småærend som jeg skal gjøre på noen butikker [:)]

Ha en fin dag alle sammen!!!

Hva jeg får gjordt i dag avhenger av om jeg får på meg skoene eller ikke[&:] Har blitt så hoven i føttene og leggene de siste ukene at enkelte ganger får jeg ikke på meg sko...[:-] Skal i hvertfall vaske noe tøy i dag, det trenger jeg ikke sko til[:D]

God Morgen alle snupper.

I dag klarte jeg å ligge i senga helt til kl 9.15....Å det er lenge siden. Så føler meg veldig opplagt og i form idag.

Planene idag er vel egentlig å få vasket litt klær og rydde litt på stua. Også skal jeg en tur på personalmøte. Syns det er litt greit å få med meg litt hva som skjer på jobben selv om jeg er sykemeldt.

Ha en flott dag alle sammen.

så kjedelig å hovne så opp, vian! får trøste deg med at det er KJEMPEkort tid igjen for deg nå!![:)][:)]

jeg sov til ti idag, en stund siden jeg har sovet sååå godt som inatt! sov hele natta! helt sprøtt:) lillenurket sparker som bare det inni der om dagen, så jeg er kjempefornøyd nå. flinke frida[;)]

skal egentlig prøve å vaske her idag, men bekken ikke bra, så jeg må ta det som det kommer. vil ha en alenekveld med mannen ikveld egentlig![:)][:)]

I går ble det ikke gjort noe inn her pga det fine været ute så nå skal jeg støvsuge og vaske klær her.

Har vært på behandling hos fysioterapeut, deeeeeilig å få masert de vonde hoftene og ryggen.

Kos dere alle jenter!!

Hei tuppelurer!! [:D]

Jeg har fått barna avgårde, vært på OBS å kjøpt kurvsystem til et skap, på Plantasjen å kjøpt jord, spist frokost, vaska opp og bretta og rydda vekk klær [:)] 

Nå har jeg vært SÅ effektiv, at resten av dagen tar jeg "fri" [:D] 

I ettermiddag er det grilling i parken med klassen til Linnea [:)] Håper det blir LITT varmere, og mindre vind. Savner været som var i går.... [:o]

Her er det dessverre overskyet idag  så blir ikke noe soling på meg....Har ingen planer for dagen, må en tur på butikken å kjøpe litt mat. Ellers skal jeg bare sitte hjemme å vente på at sambo skal komme hjem fra heimevernsøvelse.
Kunna begynt å vaske babyklærne men greit å gjøre det en dag det er finvær sånn at klærne kan henge ute til tørk, blir jo så mye støv når de henger inne....

I dag skal eg til legen på kontroll[:)] Vi flyttet inn på nytt soverom i går kveld så Daniel hadde første natt på soverommet sitt aleine-og han sov hele natten i sengen sin til 0830[:D] valigvis så skal han ligge med oss om natten så dette var deilig.

God morgen, eller heller formidag tror jeg vi sier.
Merker at Bjørka liker varmen godt gitt, hold på å klø ut øynene mine i går. Æsj, pollen er det eneste negative med vår og sommer. Får bare lov av legen å bruke gamle allergi preparater som gjør en ekstra søvning og greier, men skipper de og prøver heller med akkepunktur.

Hadde gledet meg til enda en dag med sol, men ble skuffet som fy da jeg voknet opp og det var tett tåke.
Jeg vil få farge.....

Håper dere har bedre hell med været andre steder og ønsker dere all en fantastisk fin dag.[:)]

Vi har egentlig ganske fint vær i dag vi... men det blåser litt igjen, så det er langt fra så deilig som det var i går...... Sola skinner, men det frister ikke å sitte ute, egentlig.....

Nå skal jeg dra en tur i butikken å handle inn grillpølser til "festen" i kveld [:)] 

Back
Topp