• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

mandag's morgen

sandra 22

Gift med forumet
god morgen[;)]

i dag er endelig tassen i barnehagen igjen,vi må prøve å se åssen det går der...han hoster ennå å er litt slimete..
Skal bestille legetime i dag for å sjekke han om han har diabetes å ledd-jikt,han klager så fælt på knesmerter å det er en ekkel lyd når vi bøyer kneet hans.
så det skal sjekkes, å mest sannsynlig er det ingen ting[;)]

Ellers så er kroppen ennå litt vond etter stupe-turen ned trappa[:D]haha knøla, knøla rattata[:)]
Men i dag skal jeg vaske litt klær,se over klær som er for smått osv..

Ha en fin dag alle sammen[;)]

god morgen[:)]
tili på an du sandra[:)]

i dag starta jeg på jobb igjen[&:] ikkje so folè motiverte.... trur en he hatt det litt for godt heime me trolla mine[:D]
ellers so skal en berre nyte resten ta timane me mine søte små[:)]

må være litt forsiktige du, ekje på raua du skal fare nedgjøna trappene[8D]

ha en fine dag vidare[:)]

Idag våknet David kl 6..fikk han til å legge seg igjen,men en halvtime senere kom han inn igjen og da fikk han vekke faren sin[;)]
Sambo hadde kjøpt gaver til de så de ble helt i hundre[;)]

Idag har jeg fri,har gått ned i stilling så jobber bare 80%deilig..David kastet opp på lørdag så han blir hjemme idag..greit å holde den 48timers regelen.

Vi skal en tur til byen å kjøpe underbukser til han,han vil nemelig på do å tisse..så må jo bare benytte meg og la han prøve seg.[:)]

i ettermiddag skal sambo inn å operere foten så da blir jeg nok en dag alene med disse trolla..

blir grønnsakssuppe til middag idag[:)]

God morgen! [:)]

I dag sov ungene til 8, begge to! [:D] Me like a lot! [:D][:D]
Men da vi stod opp, så fikk vi ikke på noe strøm eller lys på stua, de andre rommene var greie. Jeg gikk i sikringsskapet, og der har jeg aldri vært før (mohahaha), så jeg ble liksom ikke så klok... en sånn greie lå nede da (nå skjønner dere sikkert hva jeg mener...), så jeg tok opp den igjen, og da ble det lys og strøm. Ei lampe i et hjørne lyser fremdeles ikke, men jeg er usikker på om pæra har gått eller hva som skjer... I need a man egentlig! Sikringsskap er ikke min sterkeste side! [8D]
I dag skal vi en tur på butikken, må kjøpe litt mat nå som begge ungene spiser igjen! [:)] Tenkte også å gi vindusvasken en ny sjanse, akkurat nå ser det ut som om det vil være oppholds en stund, men man vet jo aldri...
Kl 15 skal jeg på sykehuset, så da kommer mamma og er med ungene. Jeg skal ta celleprøve, og har blitt henvist til gyn.avd. siden jeg blødde litt da fastlegen prøvde å ta celleprøve i sommer. Jeg gruer meg faktisk litt, ikke til selve prøven, men enn om det er noe galt, at det er derfor jeg blødde også er det jo litt ekstra skummelt med selve sykehuset. Tror egentlig selv det bare er skjøre slimhinner, jeg blør jo ofte neseblod når jeg er forkjøla, jeg har blødd i begge svangerskap osv... vi får se!
Kl 18 har jeg tenkt meg på Functional moves, så innen da må jeg være ferdig på sykehuset! Ungene blir med meg i barnepassen, før vi skal hjem og legge småtroll og a mor kan kose seg med tv-underholdning...

Ha en fin dag dere! [:)]

Jeg er fremdeles hjemme med  halsen min. Legen så ned i den på fredag og sa "oisann!" og satt med på en  hestekur med antibiotika. Antagelig har jeg ikke blitt bra igjen etter halsbetennelsen i høst [&:] Antibiotikan gjør at jeg blir skikkelig kvalm og bør være i nærheten av et do hele døgnet [8|] Sykemeldt til onsdag.

Gutta spiser frokost nå, og så skal vi gå tilbarnehagen.
Jeg må brette monsterhaug med klær og støvsuge over gulvene i dag. Har veeeeeldig lyst å kjøpe hvitmaling også, vi kjøpte nemlig en kommode i går (finn.no), lutet furu, og den må bli hvit må vite [8D] Men da må jeg gå et stykke, og det orker ikke formen min i dag.

Peca: Deilig å jobbe 80%, det skal jeg til høsten og jeg GLEDER MEG!
frk: Lykke til på jobb! Blir sikkert deilig når du først er i gang
Sandra: Du må pleie kroppen din! (og kanskje kjøpe antiskli til trappa [8D])
Skrållan: Man føler seg litt handy når man ordner opp i sikringskapet selv altså! [:D] Lykkte til med celleprøvetaking (det har jeg fått brev om at jeg må bestille time til og!)

HA EN FLOTT DAG ALLE SAMMEN [:D]

ORIGINAL: *frk*

tili på an du sandra[:)]

i dag starta jeg på jobb igjen[&:] ikkje so folè motiverte.... trur en he hatt det litt for godt heime me trolla mine[:D]
ellers so skal en berre nyte resten ta timane me mine søte små[:)]

må være litt forsiktige du, ekje på raua du skal fare nedgjøna trappene[8D]

ha en fine dag vidare[:)]

Hei[;)]
Ja er tilig oppe for å sende mikael i bhg med pappen sin[;)]
Hehe jeg liker å rase ned trappene jeg[:D]haha

Lykke til på jobb igjen....

Good morning sunshine! Eller no sånt[8D]

Nå har jeg vært på trening, og en tur nede på ØNH på sykehuset.. rart hvor mye mer behjelpelig de er når man dukker opp personlig med bollemagen[;)] Dama printa ut henvisninga og skulle legge den inn til de som setter opp operasjonene, skrev på at jeg hadde termin 21/4 og at Amalie kom 2 uker tidligere pga svangerskapsforgiftning. Da får vi bare krysse fingrene for at ting går i orden før den tid[:)]

Nå har jeg handlet middag og spist lunsj, sitter å venter på ei dame skal komme å hente noen klær jeg har lagt ut på www.finn.no

Blir nok en liten dupp etterpå, brette noen klær, gjøre klart til middag og hente lille snupp i barnehagen![:)]
Hun er i en så herlig periode for tiden[:D] Hver morgen hører jeg "Hei Mamma!" på andre siden av veggen, hun koser med mammaen sin og litt med lillebror når det passer[8D] Spark er superspennende, hun får et slikt morsomt ansiktuttrykk (ala Ida i den perioden hun gapte sånn Skrållan[;)]).
Misforstå meg rett, ungen kan terge på seg gråstein (bare spør faren[8D]), men hun kan jaggu sjarmere på seg en også
Når jeg henter henne i barnehagen om dagen kommer hun løpende, gir meg deeeen kosen og roper "MIN MAMMA!"[:D]

I kveld blir det vel litt rydding i kjelleren siden styret har bestemt at fellesboden skal tømmes helt etter vannlekkasjen (3 dagers forvarsel[8|])..

Ha en fin dag snupper[:D]

Gikk bra på sykehuset, legen der tror ikke det er noe galt. Begynte å blø litt igjen, men ikke så mye som sist, og han så at den samme slimhinnen som blødde sånn da jeg gikk med Tobias var årsaken. Så da får vi bare vente på celleprøvesvaret, så får vi se! [:)]

Destiny: Hehehe, den gapegrimasen ja!! [:D]

Godt å høre at du er frisk Skrållan[:D]

Den gape grimasen ja, bare litt mindre dramatisk[;)]

Back
Topp