S Stine_85 Elsker forumet 23 Feb 2009 #1 Hva står på mandagsmenyen hos dere? Her blir det marinert kalkunfilè,fløtegratinerte poteter,gulrøtter og peppersaus[:D][:D]
Hva står på mandagsmenyen hos dere? Her blir det marinert kalkunfilè,fløtegratinerte poteter,gulrøtter og peppersaus[:D][:D]
Lille Rosin Forumet er livet 23 Feb 2009 #3 Her blir det ovns stekte koteletter med surkål, erter, poteter og sjysaus.[:)]
~PrincessRisk~ Elsker forumet 23 Feb 2009 #10 Fiskeboller i hvitsaus, potet og gulrøtter med masse karri på.
R Reduce Forumet er livet 23 Feb 2009 #11 vet ikke ,enten taco, panert torsk, kylling curry gryte, stekt fiskepudding eller fiskepinner[8|]
X x1xmurmelmy Glad i forumet 23 Feb 2009 #15 her blir det hjemmelagete kjøttkaker som svigermor har stekt til oss,gleder meg som en unge siden det er det beste jeg vet.
her blir det hjemmelagete kjøttkaker som svigermor har stekt til oss,gleder meg som en unge siden det er det beste jeg vet.
X x1xmammselamsen83 Forelsket i forumet 23 Feb 2009 #18 Pasta carbonara til meg og småguttene i dag, sambo jobber til 22