Mandagmorgen

Stakkars liten, han er ikke frisk nei :( Ser ut som Hermine gjorde i forrige uke :oops:

Hehe, Hermine pleier også å få se på NrkSuper på nett mens hun venter på middag ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja feber også nå :(

Surfer mobilt!

Stakar lille Eskil... God bedring - håper han kommer seg raskt med øyedråper og hvile!

Her tok Arian dag kl.4:30 i dag - han våkner tidlig for tiden. Det hadde ikke gjort noe om vi kunne sovet til vekkingen ringer kl.5:30, så jeg håper det kommer seg snart. Jeg har hatt første dag i ny jobb i dag. Mange nye mennesker, mye informasjon og hyggelige møter med nye kollegaer - tror det blir bra! :)

Er på vei hjem til familien nå. Deilig å være litt borte, og kjenne at det blir godt å komme hjem igjen! Jeg rekker såvidt middag og amming før det blir kjøring av J til trommeundervisning og handling. Deretter blir det hjem og få J i seng. Vurderer å trene etter det, men skulle helst rukket litt husarbeid og søvn også før morgendagen ;)

Stakar lille Eskil... God bedring - håper han kommer seg raskt med øyedråper og hvile!

Her tok Arian dag kl.4:30 i dag - han våkner tidlig for tiden. Det hadde ikke gjort noe om vi kunne sovet til vekkingen ringer kl.5:30, så jeg håper det kommer seg snart. Jeg har hatt første dag i ny jobb i dag. Mange nye mennesker, mye informasjon og hyggelige møter med nye kollegaer - tror det blir bra! :)

Er på vei hjem til familien nå. Deilig å være litt borte, og kjenne at det blir godt å komme hjem igjen! Jeg rekker såvidt middag og amming før det blir kjøring av J til trommeundervisning og handling. Deretter blir det hjem og få J i seng. Vurderer å trene etter det, men skulle helst rukket litt husarbeid og søvn også før morgendagen ;)

Han var jo nettopp syk stakar :(

Traver hverdag på dere nå skjønner jeg. Har mannen kortere jobbvei slik at det går opp med barnehage og slikt eller?

Surfer mobilt!

Vært hos legen. Har fått paralgin forte og betennelse dempende. Og fikk streng beskjed om og dra meg til fysioterapeut:eek:;) Så da får jeg vel nesten gjøre det. Jentene er i bursdagsfeiring hos nabojenta:)
Emmeth ville også være med på bildet:cool:
Vis vedlegget 59073
Vis vedlegget 59074
Vis vedlegget 59075

•☆Tastedingsen☆•

Vært hos legen. Har fått paralgin forte og betennelse dempende. Og fikk streng beskjed om og dra meg til fysioterapeut:eek:;) Så da får jeg vel nesten gjøre det. Jentene er i bursdagsfeiring hos nabojenta:)
Emmeth ville også være med på bildet:cool:
Vis vedlegget 59073
Vis vedlegget 59074
Vis vedlegget 59075

•☆Tastedingsen☆•
Så fine små!

Og FOR en tøff klipp N har fått :D Hun var skikkelig kul :cool: :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så morro med ny jobb og nye muligheter :)

Travle dager hos dere nå skjønner jeg! :)

Så fine små!

Og FOR en tøff klipp N har fått :D Hun var skikkelig kul :cool: :)

Klipte henne for litt over ei mnd sia. Hu får så ille floker i håret. Virker som det er tovet nesten, pga hu ligger og drar hodet mot pute, fra side til side når hu har lagt seg. Så til slutt måtte jeg klippe det, men blir styla på håret hver dag:p;) Det må til:)

•☆Tastedingsen☆•

Klipte henne for litt over ei mnd sia. Hu får så ille floker i håret. Virker som det er tovet nesten, pga hu ligger og drar hodet mot pute, fra side til side når hu har lagt seg. Så til slutt måtte jeg klippe det, men blir styla på håret hver dag:p;) Det må til:)

•☆Tastedingsen☆•
Jeg synes hun ble kjempefin! :) Sålenge du pynter henne litt som du har gjort så er det jo råstilig :cool:

Jeg synes hun ble kjempefin! :) Sålenge du pynter henne litt som du har gjort så er det jo råstilig :cool:

Takk:) Mange som synes hu kledde sveisen:cool::p Litt sånn Pink'ish:D Ja, hu har fått sin egen voks og greier hu så;) Nye kule hårbøyler, hårspenner og glitter:D

•☆Tastedingsen☆•

Daff kveld her selvom mye burde vært gjort..!
Nå tror jeg snart jeg skal spise litt kakerester fra i helgen :p :o

Hei på dere :)

Fine gutter du har Tea :D;) god bedring til Eskil..håper det "bare" er forkjølelse og øyekatarr da..så han evt slipper plager hver vår og sommer ;)

Helt nydelige jenter og en gutt du har M:D:D syns det er så søtt når to søstre har samme klær:) og FOR en tøff sveis på N:D kledde den skikkelig :)

Jeg har fått hentet frem en del sommerklær og vasket de :) men Emira og Leoh trenger en del nye! Så tenkte å stikke innom Ellos.no imårra for å kikke:P ellers har jeg gjort en deø husarbeid, handlet, hentet unger i bhg, laget middag og lekt! :) Liana og Emira konkurrerer skikkelig om ALT for tiden:eek: til og med meg!!:P om en skal kose, så kommer den andre stupende så begge henger rundt nakken min og nesten dytter hebrandre bort.. haha.. håper det går over snart! Hvertfall når det kommer til leker;)

Snart er det natta her..men ikke heeelt enda.. hehe.. håper alle har hatt en fin dag!:)

Lille sovetrollet mitt:rolleyes:
1398718862227.jpg

Han var jo nettopp syk stakar :(

Traver hverdag på dere nå skjønner jeg. Har mannen kortere jobbvei slik at det går opp med barnehage og slikt eller?

Surfer mobilt!
Ja, det blir travle dager! Mannen har "bare" en times reisevei, og om en leverer og den andre henter, går det ;) Mest travelt for meg, og det er jo i lengste laget med 1,5 time pendlevei hver vei, men det gjelder jo å ha en positiv innstilling så går det greit!

Ja, det blir travle dager! Mannen har "bare" en times reisevei, og om en leverer og den andre henter, går det ;) Mest travelt for meg, og det er jo i lengste laget med 1,5 time pendlevei hver vei, men det gjelder jo å ha en positiv innstilling så går det greit!

Ja det meste går jo :D

Back
Topp