mandagen's skravletråd

siwro

Gift med forumet
Heia jenter!!

sitter bare å kjeder meg og tenkte å skravle litt om noen følte for det[;)]
hvordan går dt med dere? jeg kjeder meg inne i ett skikkelig drittvær utenfor veggene[;)] og det er så kjedelig når vi ikke har tv som er i orden...eller rettere sagt parabolen....

tenkte jeg skulle bake litt i morgen da mannen har bursdag onsdag[;)]
har vært stille på bakeoppskrifter nå, ingen som vil legge ut en masse der?[:)]

Hei hei.
Idag har jeg vært hos legen å fått 2 uker til med sykemelding.. Skikkelig kvalm og slapp nå, men det er verdt det[;)]

Skal etter planen ut å spise med noen veninner i ettermiddag, men er veldig usikker på om jeg orker..
Håper formen kommer seg mer frem mot jul. Ikke mye til baking eller jule shopping på meg nei[&:]

Hei [:)]
Sitter på jobb jeg da. Lurer på om jeg skal gå tidligere for har igrunn litt vondt i magen. Murrer masse. Det er jo bra det for da tyder det på at det skjer saker og ting. Men det er ikke behagelig da. [8|]

Bake oppskrifter ja.... Skal se om ikke jeg kan få slengt inn ett par der når jeg kommer hjem fra jobb. [:)] Må jo ha noen oppskrifter som ikke er i lista.

Hey girls [:)][:)][:)]
Jag har fri idag, så har fått vasket ett par maskiner med tøy. Skal snart begynne på middagen, gutten min
slutter kl.15.30 idag. Så han skal komme hjem til dekket bord.
Ellers har jeg sitti sofa'n med pc'n på fanget og med tv'n på, hehe. Små lat idag. [;)][;)][;)]

Ha en strålende mandag videre.

Heisann jenter[:D]
Jeg har vært på skolen i dag,siste undervisningsdag! Så nå er hodet fult av praksis forberedelser,bachelor oppgave og hjemme eksamen[X(][8D]Håååper siste halvåret på skolen går fort!

I morgen får vi besøk av svigermor[:)]

håpe kje du bli syk...[;)] d får du kje bli[;)]
ORIGINAL: GunnElin

føle mæ påkjørt hehe formen e ikke på topp. alle rundt mæ e syk å nu trur æ pinade æ å begynne... frys å e slapp..
håpe æ e bedre til i morra da æ ska på jobb. hadde studie dag men fikk ikke så mye me mæ..

GunnElin: Du får ikke bli syk - hverken nå eller på julaften. Pakk deg inn et pledd, ta deg en kopp te, tjukke sokker på beina og legg deg tidlig [;)] he he

Jeg for min del teller ned. Nå er det kun 7 spraydoser igjen til UL [:D] Og 3 stikk til.
Gleder meg til imorgen tidlig for da er det kun 6 doser spray og 2 stikk igjen [8D]

ORIGINAL: 11Giggs

GunnElin: Du får ikke bli syk - hverken nå eller på julaften. Pakk deg inn et pledd, ta deg en kopp te, tjukke sokker på beina og legg deg tidlig [;)] he he

Jeg for min del teller ned. Nå er det kun 7 spraydoser igjen til UL [:D] Og 3 stikk til.
Gleder meg til imorgen tidlig for da er det kun 6 doser spray og 2 stikk igjen [8D]
har på mæ kosedressen,tøffler kjøpt på cubus å fyr i peisen, mmm deilig :)

ja nu e d ikke lenge til ul. glede mæ så til  å få høre :D syns d har gått en evighet hehe

Høres ut som du har ordnet litt med deg selv og varmen ja [:D] Bra [:D]

Syns det har gått en evighet selv [8|] *snart gå å legge seg slik at det kan bli en ny dag*

har på mæ kosedressen,tøffler kjøpt på cubus å fyr i peisen, mmm deilig :)

ja nu e d ikke lenge til ul. glede mæ så til  å få høre :D syns d har gått en evighet hehe

Høres ut som du har ordnet litt med deg selv og varmen ja [:D] Bra [:D]

Syns det har gått en evighet selv [8|] *snart gå å legge seg slik at det kan bli en ny dag*
hehe jah[:D][:D] deili

jah snart en ny dag[:D][:D][:D][:D] e så spent på dine vegne.... har sjikkelig gode vibber på dette[:D][:D]

Du er vel søt da snuppa [:D] thi hi
*knusekos* til deg

Back
Topp