MANDAG!

x1x83modell

Elsker forumet
God morgen![:)]

Nå er det lenge siden jeg har bidratt med noe her..dagene flyr når man begynner å jobbe..selv om jeg ikke jobber fullt!

Natta har vært som vanlig. Noen våkninger, men fått roet henne ganske greit. MEN for tidlig å våkne 5.30..[&:]

Ny arbeidsdag for meg idag. 10-16..greit det![:)] Snuppa blir hjemme med pappa så skal hun litt til min søster når han må på jobb...

Ha ei fin uke alle sammen!!![:D]

Morn morn.

Natta va grei den, inn med smokken endel ganger, men hun sovna fort igjen.

Ja da va helga over... Mats Andre er kommet seg avgårde på skola nå, og snart skal Maja Lovise sove litt. Hu er visst ikke helt frisk enda, selv om feberen hun hadde på fredag er borte. Når hun "prater" og roper sånn som hun bruker, så høres hun nesten litt hes ut. Og så er hun snørrete.

Seinere idag skal vi til byen å shoppe litt, og etterpå skal vi på besøk til ei veninne som er høygravid nå. Bare 6 uker igjen til terminen hennes.

Ha en fin dag folkens

Lykke til L£n£, med røykeslutt, og god bedring.

Heisann...

Har nesten ikke fått vært her i helga, tida går så fort om dagen synes jeg....
Linus våkner så alt for tidlig om dagen, og så har han plutselig egynnt med nattmåltid igjen etter han var syk, så ikveld skal jeg prøve med vann bare...
Nå har vi vært på 9 måndters kontroll og det gikk supert....
Resten av dagen skal vi vel ut en tur, og ellers slappe av[:)]

God bedring til alle syke....[:)]

heisann[:)]

har hatt ei strålanes natt! sondre sov fra 20.00 -05.45 uten en lyd. så skrike metoden vi har prøvd oss på i 2daga har endelig verka, e så fornøyd atte..[:D][:D]
idag ska vi ut enliten tur å prøv ny rægnkleian[:)] også ska eg på personal møte i ættermiddag på jobben, hverdagen bynn å nærm seg sakte men sekkert no[&:] om 22daga bynn eg å jobb igjen.. men det ska no bi litt godt åg[;)]

ha en fin dag![:)]

God ettermiddag.
Nå er jeg på jobb. Sukk.... koselig det, men savner litt å være hjemme hos gutta kjener jeg.

vet ikke hvordan ting er hjemme jeg... får vite det når jeg kommer hjem.

Lykke til med røykeslutt og god bedring til dere l£n£

ORIGINAL: Perlemor til to

God ettermiddag.
Nå er jeg på jobb. Sukk.... koselig det, men savner litt å være hjemme hos gutta kjener jeg.

vet ikke hvordan ting er hjemme jeg... får vite det når jeg kommer hjem.

Lykke til med røykeslutt og god bedring til dere l£n£
Alt hadde gått fint her hjemme. De to hadde ryddet på vaskerommet i dag. Det var på tide for der var det rotete.
rygve har begynnt å våkne mer på natta nå. Det er slitsomt ettersom de sover på samme rom og steffen skal på skolen. Han våkner av gråten til Trygve.

Go ettermiddag.

da va vi hjemme fra danmark og må start på nytt med nattesøvna...har vært litt tull på ferie...men men...vi har stor kosa oss masse, men er alltid godt å komme hjem igjen. Idag har vi vært innom søskenbarne til thea...nå sover hun, og jeg tente å få meg en dusj.....

Ha en fin kveld da!

Back
Topp