Mandag..

x1x83modell

Elsker forumet
God morgen!

Ny uke, nye muligheter![;)] 
Natten var så som så..tror feberen har gitt seg, men fremdeles ikke helt pigg i formen...

Hvis vi orker skal vi kanske treffe ei venninne og dattera idag!

Skal bare jobbe i morgen og lørdag denne uka! Litt deilig med en myk start![8D]

Ha en fin dag![:D]

God morgen.
Jeg er på plass på jobb. Sitter å venter på at det skal komme noen barn. Helt stille her foreløpig, men de kommer vel snart.

T har sovet hele natten fram til 6.00 akkurat. Da fikk han en flaske og sov da jeg dro.
Overskyet med fare for regn her.

God bedring L£N£.

Ha en fin dag.

God morgen alle sammen.....

Æsj, for en dag...Sykt barn og jeg skal til legen, og sambo har lang dag på jobben....[8|]
Linus sto opp kl ti på seks, prøver å få han til å sove igjen ute i vogna nå, febern var borte, men han er ikke i slag...febern kommer nok igjen utover dagen...
Både jeg og sambo er også litt uggne, så får håpe vi holder oss friske..
Linus skal opp på skolen hans mens jeg er hos legen, ellers blir det vel å gå en tur, handle litt og slappe av resten av dagen[:)]

Ha en flott dag

Morn morn.

Nå er Mats Andre på skolen, og jeg har allerede vært på butikken å handla litt.
Nå ligger Maja Lovise i senga, har akkurat lagt henne. To timer siden hun våkna, så da må hun ha en liten lur nå.[:)]
Natta var grei den, men måtte inn med smokken noen ganger.
Regnvær i dag, så blir nok mest inne. Men må ut en tur når MA kommer hjem med bussen...

Håper alle får en fin dag[:D]

God bedring ~L£N£~, og Elis, lykke til hos legen[:)]

God dag alle sammen.
I dag skal jeg olje benkeplatene på kjøkkenet, ford et trengs.
Ellers blir det gulvvask og vasking av klær.
Ikveld når snuppa har lag seg må jeg begynne å male vinduer hvis været holder seg da...[:'(]

idag sto jeg opp med casper når jeg kom hjem fra nattevakt, var våken med han til i ti-halv ellve tia. Fikk han endelig til å sove da, men han ville bare sove en halvtime. heldigvis tok samboer han da. Så jeg fikk sovet litt. -han kom inn med casper igjen i ett tia, fikk casper til å sove etterhvert sammen med meg og vi lå til kl var litt før tre. nå har han fått middag å driver å leker litt på gulvet her.

god bedring til dem som trenger det å lykke til hos legen

ha en fin dag

I dag har elektriker vært å ordnet oppe, så tømrer kan gjøre sitt ferdig.
Nå Holder folk på å montere nye klebersteinsovnen vår. Bilde kommer senere. Fint vær idag, men mannen jobber til 18, å jeg vil ikke gå utenfor med Jamie å la de være alene her å montere. Hyggelige folk, men liker ikke å gå da. Man vet jo aldri.

Back
Topp