MANDAG

Fru Riskorn

Forumet er livet
Sist i går, først i dag. Sukk! Get a life!

Har hatt en flotters natt! I går sov Marie kun en hvil på dagen, fra 9.50-12.20. Så var hun våken til 20. Og hun sov i ett hele natten frem til pappa gikk på jobb. Jeg er grundig imponert! Kan det hende det løser seg nå? Jeg tør nesten ikke håpe...

i dag skal jeg mange gøye ting. Vaske håret, vaske dusjen, rydde i babyklærne og masse annet arti[8|]

God morn[:D]
Har vært ei kjempebra natt her også[:D] Hun var litt våken en times tid etter hun sovna, men ikke lenge, og så har hun sove helt til nå. Bare fått smokken inn et par ganger, og det har vært så deilig[:D]

I dag er det fint vær, så skal prøve å få gått en lang tur. Utenom det har jeg ikke noen spesielle planer for dagen.
Ha en fin dag alle sammen[:D]

Mårn!

her har natta vært ok. Sovna 2o, var våken 1 time mella 2.30 og 3.30, etter det sov hun til 6.30. Litt tidligere en jeg er vant med,men er vel i overgangen. I dag hadde jeg tenkt å sende søstra mi ut sammen med Thea, så jeg får vaska litt her. DET er på tide! Ellers tar vi vel kanskje en liten tur til byen, på besøk el.

[:)]God morgen.[:)]
I natt har Trygve vært våken en haug med ganger. lurer på om det er flere tenner på gang. Han er veldig snørrete og. vi sto opp i halv åtte tia. Og da tok jeg og Trygve en dusj sammen.
Nå sitter han i grinda og leker. Skal straks få litt grøt. Storebror sover enda.[:D]

I dag skal vi ikke så mye, men mommo og beste kommer hjem fra ferie i dag, så vi skal vel ned til de en tur. De bor rett ved siden av oss da. Og mamma hadde bursdag i går, så vi må ned med en liten gave!!

[:)]Ha en god dag alle sammen!![:)]

go kveld alle sammen!

i dag har det regnet i hele dag
så vi har holdt oss inne.

vært på vaffel-fest hos naboen
og
betalt regning på malings-butikken.
(blir helt dårlig!
så masse penger
vi legger igjen
selv med sambo sin rabatt!)

Jesper har lagt seg til og sove