Mandag

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Jeg vet, det er helg ;) Men jeg lurer på:

Hva syns du om mandag?
Noen skyr mandag som pesten, andre tenker Ny uke nye muligheter.

Hva tenker du?

Selv syns jeg mandag er en dag vi bare Må gjennom og den må gjerne gå fort! Jeg står opp ekstra tidlig for å komme i gang, og har nok en god innstilling utad, men inni meg kan jeg bare ikke vente til det er kveld og vi er et lite stykke inn i uka! :P

Bedre å få oppleve enda en mandag enn å ikke gjøre det.

Syns mandag er kjekt jeg, da sender jeg sambo på skola og mini i bhg og jeg kan ordne huset etter de har vært hjemme hele helga :p

Syns mandag er kjekt jeg, da sender jeg sambo på skola og mini i bhg og jeg kan ordne huset etter de har vært hjemme hele helga :p
Haha! Ja det trengs innimellom :P

• Liker
Reactions: BMC
Liker ikke mandag, msnn på jobb og barn på skole og venner på jobb,kjedelig!

Veldig varierende egentlig .
Noen ganger trengs mandagen for å få litt endring, andre ganger skyr jeg mandagen:)

Syns mandagen er veldig grei etter arbeidshelg :-). Annenhver arbeidshelg har jeg fri mandag og annenhver jobber jeg kort dag til kl 12.30 og fri tirsdagen:-). Nå blir nok turnusen min litt anderledes til våren siden jeg må jobbe redusert pga mini ikke har barnehageplass

Synes mandag er helt greit - start på ny uke og sette fokus på hva som skal gjøres den uken. Er verre med onsdag - den virker uendelig lang...

Det er en ny uke ja, men som regel er det de samme aktivitetene og utfordringene uke på uke. Jeg er Pusur der. Mandager suger ;) Helga og tiden med ungene gikk altfor fort.

Når jeg er flink til å avslutte jobb-uka på fredag er neste mandag fin: Familiefrokost, spasertur til jobb, morgenkaffe med kollegene og alle avtaler er forberedt.

De ukene jeg tar tidlig helg, er neste mandag kaos.

Jeg har fri hver mandag så har ingen problemer med den dagen :p

Merker ingen forskjell akkurat nå. :p
Men når jeg jobba, så syntes jeg egentlig tirsdagen var verst. :p

Men hva syns du om mandag da? Helt greit? Eller veldig greit? :)
Pleier å være ganske opplagt på mandager, etter å ha fått slappet av i helgen. Misliker onsdager mer, midt i uken, lenge til helg. :p

LIker ikke mandag! For da føles det så lenge til fredag:p selv om det føles som om ukene består av mandag, onsdag, fredag når fredagen først kommer.. :)

Nå som jeg er i permisjon syns jeg mandag er helt topp, endelig litt alenetid med babyen. Han henger liksom bare litt med på lasset i helgene, så godt når alt fokus kan være på han :)

Liker mandager, men syns absolutt det er den tyngste dagen å våkne! Skulle feks. Ønske at jeg begynte litt senere på jobb :)

Back
Topp