Mandag....

Amerikaner vettu :P

Eneste er å kontakte advokat.. men det har jeg jo hvertfall ikke råd til! Jeg har tilbudt hun å betale meg kun halvparten av de 3 månedene.. men virker som om det ikke er bra nok heller:confused: er jo penger hun er pliktet til å gi! Loven sier at i en oppsigelsestid så er man fortsatt ansatt og arbeidsgiver har plikt til å gi jobb med lønn ELLER erstatning om man ikke kan gi jobb!
Er du orgaisert?
Hvis du er det, så har du rett på gratis/billig advokathjelp.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lillemor er lagt, sitter inne hos henne og venter på at hun skal sovne nå :) kunne sikkert fint lagt henne 18.30 siden hun er så trøtt men vil liksom ha litt mer tid sammen med henne etter bhg så da drøyer vi litt og leser og koser oss før leggetid 19.30 ;)

Hun er blitt ekspert på å hale ut tida :eek: "NEI mamma, Mine VIL IKKE legge sæ!" og så stikker hun av :confused: Jeg jobber iherdig med tålmodigheten min om dagen :P

Når hun er sovnet er det litt rydding og så skal jeg jammen meg finne meg noe Ole Brumm kake :D
Hehe..Tålmodigheten har blitt stretcha på her også i dag - spesielt ved legging. Godt når de endelig finner roen.;)

Du frister med så masse godt!! Både her og på snap - flere ganger for dagen.:p
(Har tvunget Jonathan til å lage vafler til meg nå..:p )

Er du orgaisert?
Hvis du er det, så har du rett på gratis/billig advokathjelp.

Det er det jeg ikke er vettu :( og man må være det før man blir sagt opp for å få gratis hjelp.. så skal gjøre det når jeg får ny jobn hvertfall!

Back
Topp