Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mobilen min oppførte seg likens som din her en dag. Mannen tok backup og en reset på den i går, så nå funker den fint. Kjedelig å legge inn alle appene på nytt da, men..Prøver å skrive nå. Tlf hopper frem og tilbake. . Så det er umulig å skrive. Vært oppe siden 5.15, sto opp 5.50... trøtt. Snart sover litthva skal dere?
Bildene er fra de siste dagene med fetteren til ungene
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Deilig med en liten utflukt i varmen. Regner med det blit bassengbading på de små?Fine bilder av fine barn
Hvordan går det med leppa til Mina?
Ha en fin dubb
Liana våkna kl 7..og da resten av gjengenjeg sto opp med dem, og sambo står opp nå
idag er det meldt ganske varmt her å..så da tar jeg med barna ned til mamma etter at Leoh og Liana har sovet litt
Ha en fin dag dere <3
Deilig med en liten utflukt i varmen. Regner med det blit bassengbading på de små?
Jen har tatt noen runder i bassenget her allerede. Nå sover hun og jeg ligger ute og svetter som en gris! Litt deilig også da.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Liker at det er varmt og at svetten pipler, for da kjenner jeg nesten "at jeg får farge".Hehe jeg må sjekke om bassenget dems fortsatt er bra.. valpen beit i det sist..haha så tror det ble hullpappa kjøper et nytt basseng i notodden idag
men dem har en sånn spreder som spruter til alle kanter
så tenkte dem kan bade i den
Haha skjønner ikke at du orker å ligge i solajeg har aldri hatt tålmodighet til å sløve i sola
men trives godt i skyggen
![]()
Deilig å sole segGood day!
Til tross for vond og hoven fot, var natta grei. Jeg og Jen stod opp 08.30, åt og gikk ut i finværet. Appen min viser 27º i skyggen, men jeg tror det er varmere enn det altså.
Nå sover vesla og jeg ligger ute i bikinien og griller meg. Herlige sommer!!!
I morra begynner mannen på ferie og det er meldt fint i minst ei uke til, så det blir stas for oss alle tre.
Ønsker dere alle en fin dag!!
Hei. Svarte deg i stad, men mobilen gjorde det visst ikke allikevel hehe. .... koser dere vel masse nå? :-D :-DFine bilder av fine barn
Hvordan går det med leppa til Mina?
Ha en fin dubb
Liana våkna kl 7..og da resten av gjengenjeg sto opp med dem, og sambo står opp nå
idag er det meldt ganske varmt her å..så da tar jeg med barna ned til mamma etter at Leoh og Liana har sovet litt
Ha en fin dag dere <3
Ja, vi er virkelig heldige med sommeren i år altså!Deilig å sole seggjorde jeg istad å bada med ungene ikke bassenget. Vannkrig hadde vi og. Gøy
![]()
![]()
Hva skjedde med benet ditt?
Er alt fint med Jenny?
Så herlig med ferie i godværet :-D
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Liker at det er varmt og at svetten pipler, for da kjenner jeg nesten "at jeg får farge".Har akkurat kjølt med ned i skyggen litt nå da. Må ha småe pauser innimellom.
Spreder gjør sikkert susen den også! Tenkte å kjøpe en selv, men er redd for at vi ikke får fred fra kleggen da..
Ghad..Innlegget ditt finnes ikke, Anita, men jeg svarer likevel jeg:
Det bassenget så jo kjempetøft ut da!!Syns barna det var stas?
Klegg har vi uten vann også, siden vi har så mye skog og kratt rundt tomta. Får se om det blir spreder..
Jadda, jeg har prøvd den, men da jeg kom ned i bunnen av sklia over på gresset, fikk jeg truse OG gress oppi rumpa samt noen skrubbsåt på rumpeballen.Typisk at innlegget ikke finnes nå som det er ferie å greierhehe..
Fikk ikke tatt det opp idag alikevelble litt liten tid.. hehe.. skal ta det om et par dager tenker jeg
og det blir nok stas
![]()
Sånne inntekter er noe herk! Hva skal man med dem lissom? Kansje like greit å holde seg til basseng og denne vannskliahar du prøvd den foresten?

Jadda, jeg har prøvd den, men da jeg kom ned i bunnen av sklia over på gresset, fikk jeg truse OG gress oppi rumpa samt noen skrubbsåt på rumpeballen.Shorts er nok tingen i den sklia der.
Det skal være visst!!Hahahaha.. skikkelig fart du fikk da eller? Er visst ikke bare småungene som får seg noen skrubbsår![]()
Jadda, jeg har prøvd den, men da jeg kom ned i bunnen av sklia over på gresset, fikk jeg truse OG gress oppi rumpa samt noen skrubbsåt på rumpeballen.Shorts er nok tingen i den sklia der.