Mandag!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen!!! (er det det?) :P

Skikkelig kjip natt her :( Hermine har skreket i perioder heeeele natta, hun har ikke feber men gråt så sårt og er SÅ hes :( Tok henne mellom oss i senga, da roer hun seg fortere igjen, men selv da satte hun i å gråte rett som det var :oops: Hun og pappan skal selvfølgelig være hjemme idag også, hun hoster noe helt forferdelig og er sååå hes :( Tror hun har vondt når hun hoster, for da gråter hun :oops:
Burde vi ta henne til lege???

Har første dag i praksis hos PPT idag jeg, er skikkelig forkjøla og gruer meg fælt :P Hater nye plasser og nye folk, og iallfall når jeg er syk i tillegg med hodepine og hele pakka o_O

Huff, dette ble litt av en klagetråd:P

Ha en god mandag dere!

Skikkelig kjip natt her :( Hermine har skreket i perioder heeeele natta, hun har ikke feber men gråt så sårt og er SÅ hes :( Tok henne mellom oss i senga, da roer hun seg fortere igjen, men selv da satte hun i å gråte rett som det var :oops: Hun og pappan skal selvfølgelig være hjemme idag også, hun hoster noe helt forferdelig og er sååå hes :( Tror hun har vondt når hun hoster, for da gråter hun :oops:

Har første dag i praksis hos PPT idag jeg, er skikkelig forkjøla og gruer meg fælt :P Hater nye plasser og nye folk, og iallfall når jeg er syk i tillegg med hodepine og hele pakka o_O

Ha en god mandag dere!
Hei..
Tror jeg hadde tatt Hermine til lege. Siden det har vært 2 ganger på så kort tid og hun er tydelig plaget... Har fått antibiotika til Wael et par ganger... Da har han vært tett i bryst,hostet til han kaster opp etc...
Men,apocillin smaker tydeligvis grusomt,så han kaster opp igjen....... Fikk i ehan et par ganger... Ikkelett... God bedring til dere alle....
Vært en urolig natt her fra 02.30-05.00.... Mina gråt og ville ikkeha flasken... Smurte på med dentidox,og da gikk detsegtil ;)

Sent from my iPad <3

Uff så kjedelige netter dere har hatt :(
Gikk ikke veldig bra her heller, men helt greit i grunn.
Jeg tror også jeg hadde tatt Hermine til legen...!

Så spennende med praksis hos PPT, tross at du ikke er i form Marianne...
Masse lykke til i dag!

Mannen er på jobb etter en god og lang høstferie. T har begynt å få mareritt, så jeg våknet av at han hylskrek på rommet sitt, ropte på pappa.. Vekte sikkert hele nabolaget :p
Han er nå levert i barnehagen, det var stor stas etter ferie!
Lillebror leker rundt om på gulvet her. Koser seg i en herlig heldress fra Nøstebarn som han fikk av mormora i går. Men sola kommer nå, så detn blir nok straks for varm her inne :)
Skal vaske litt klær i dag og få orden på klær og utstyr etter turen vår!

God Morgen jenter :)

Her ha vi hatt ei urolig natt :/ ho våkna i 00.15 tia, men eg syns det va litt tile å få vattn då, så ho fekk ikje nåkka, og då vart ho veldig fornerma :P ho fekk vattn då i 01.30 tia, og etter det så begynnt ho å prat med seg sjøl :P

Ho fekk melk i 06.30 tia, sian eg har fri i dag, og då søv ho tell klokka va 09 :P vart litt seinar i barnehagen i dag enn vanele :P hehe

No ha eg fått i meg litt frokost, og ska snart rydd litt, å jær litt skolearbeid, ogsååå tell butikken og mange ainner plassa å jær æren. :P

Grett å ha en dag i uka, der eg har fri fra skola, å ho e i barnehagen, då får eg jær nåkka ting som eg ikje får tid tell ellers :)

God Morgen jenter :)

Her ha vi hatt ei urolig natt :/ ho våkna i 00.15 tia, men eg syns det va litt tile å få vattn då, så ho fekk ikje nåkka, og då vart ho veldig fornerma :p ho fekk vattn då i 01.30 tia, og etter det så begynnt ho å prat med seg sjøl :p

Ho fekk melk i 06.30 tia, sian eg har fri i dag, og då søv ho tell klokka va 09 :p vart litt seinar i barnehagen i dag enn vanele :p hehe

No ha eg fått i meg litt frokost, og ska snart rydd litt, å jær litt skolearbeid, ogsååå tell butikken og mange ainner plassa å jær æren. :p

Grett å ha en dag i uka, der eg har fri fra skola, å ho e i barnehagen, då får eg jær nåkka ting som eg ikje får tid tell ellers :)
Så godt at dere sov så lenge til slutt da =)
Herlig med slike dager!

Hei på dere!:)
(God morgen er ikke på sin plass skjønner jeg..) :confused:

Her har alle sovet hele natten, og lillemor ga ikke lyd fra seg før 07.50. MEN hun tar det igjen nå, for hun begynte plutselig å hylgrine her. Helt fra seg! Mistenker (som jeg alltid gjør) tannplager, da fortennene oppe begynner å komme til syne gjennom tannkjøttet. Ga mme, smurte på litt dentinox, og la henne ned i senga. (Trøtt, men noe motvillig..) :p

Vi skal på besøk til noen naboer etterpå. Jeg har satt en gjærdeig og tenkte å ta med nybakte horn. Om Jenny får hvilt seg nå og er i form om noen timer, blir det playdate på oss.:)

Hei på dere!:)
(God morgen er ikke på sin plass skjønner jeg..) :confused:

Her har alle sovet hele natten, og lillemor ga ikke lyd fra seg før 07.50. MEN hun tar det igjen nå, for hun begynte plutselig å hylgrine her. Helt fra seg! Mistenker (som jeg alltid gjør) tannplager, da fortennene oppe begynner å komme til syne gjennom tannkjøttet. Ga mme, smurte på litt dentinox, og la henne ned i senga. (Trøtt, men noe motvillig..) :p

Vi skal på besøk til noen naboer etterpå. Jeg har satt en gjærdeig og tenkte å ta med nybakte horn. Om Jenny får hvilt seg nå og er i form om noen timer, blir det playdate på oss.:)
Uff, så kjedelig om hun er plaget av tennene :(
Håper hun får sovet av seg litt da og at dere får det koselig på besøk :D

Lillebror er så fascinert av støvsugeren. Har ligget på gulvet i ti minutter nå og bare kjent på den på forskjellige steder :p :D

Ha en god mandag dere!

Så leit å høre at dere er syke alle mann:(
Gjør nok vondt i halsen til Hermine ja, siden hun gråter når hun hoster og er hes:( hvis hun får i seg mat/mme, så trenger du nok ikke til legen enda hvertfall.. har opplevd det samme med Emira når hun var i samme alder, og legen kunne ikke gjøre noen ting med hosten og halsen hennes:( husker hun spiste mindre mat, men drakk mye mme..

Masse lykke til med praksis!
Og ønsker deg god bedring!;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei..
Tror jeg hadde tatt Hermine til lege. Siden det har vært 2 ganger på så kort tid og hun er tydelig plaget... Har fått antibiotika til Wael et par ganger... Da har han vært tett i bryst,hostet til han kaster opp etc...
Men,apocillin smaker tydeligvis grusomt,så han kaster opp igjen....... Fikk i ehan et par ganger... Ikkelett... God bedring til dere alle....
Vært en urolig natt her fra 02.30-05.00.... Mina gråt og ville ikkeha flasken... Smurte på med dentidox,og da gikk detsegtil ;)

Sent from my iPad <3

Så det er tenner på vei der å?:( godt det gikk seg til da! Men hjelper kansje ikke så mye når storebror er et A-menneske? Våknet han tidlig idag å eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Uff så kjedelige netter dere har hatt :(
Gikk ikke veldig bra her heller, men helt greit i grunn.
Jeg tror også jeg hadde tatt Hermine til legen...!

Så spennende med praksis hos PPT, tross at du ikke er i form Marianne...
Masse lykke til i dag!

Mannen er på jobb etter en god og lang høstferie. T har begynt å få mareritt, så jeg våknet av at han hylskrek på rommet sitt, ropte på pappa.. Vekte sikkert hele nabolaget :p
Han er nå levert i barnehagen, det var stor stas etter ferie!
Lillebror leker rundt om på gulvet her. Koser seg i en herlig heldress fra Nøstebarn som han fikk av mormora i går. Men sola kommer nå, så detn blir nok straks for varm her inne :)
Skal vaske litt klær i dag og få orden på klær og utstyr etter turen vår!

Så herlig bilde av dere:rolleyes::D
Kjedelig med sånne mareritt-perioder! Har slitet med det i koste perioder med Emira:confused: har vært bra nå i lang tid, så bryter nok løs snart igjen:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hei og hopp!

Her har natten vært rolig også, bare jeg som tusler på do noen ganger:P
Alle våkna i 8tiden idag! Så mannen forsov seg til jobb..han hadde glemt å slå på alarmen..hehe..

Jeg leverte jentene i barnehagen rundt 9:30, og begynte å rydde her og der når jeg kom hjem igjen:) nå slapper jeg av med te;) men må se om jeg kan få tak i en ny sovepose til Liana idag, for glidelåsen på den hun hadde, ble ødelagt:confused::p ellers blir det til å handle mat og sikkert lage middag seinere;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha,det forstår ikke jeg heller ;) er ganske fjern til tider ;) nå går det fort til lillegutt kommer ;)

Sent from my iPad <3

Hehe enda jeg får ganske god nattesøvn, så skal jeg si deg at jeg er fjern noen ganger å:P
Ja går fort nå! Håper han er ute innen denne uka er over :P:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Her har det vært en del gråting i dag. Temp er fin, men hun har ikke vært i slaget, så nå har hun fått en paracet og får se tv frem til middag. Lille Jack er visst veldig spennende, men de sangene klistrer seg virkelig til hodet.:p

Her har det vært en del gråting i dag. Temp er fin, men hun har ikke vært i slaget, så nå har hun fått en paracet og får se tv frem til middag. Lille Jack er visst veldig spennende, men de sangene klistrer seg virkelig til hodet.:p

Dakkar liten:( er det tenner som bryter løs kanske?
Haha ja uff, lille Jack kan man gå å synge på i evigheter om man har hørt sangen én gang:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp