Mandag :-)

Bébbe

Elsker forumet
Er alle opptatt i dag? Her var så stille ;)

Vi sto opp klokka 07.00. Snuppa var med pappan og fixa bilen vår i går, og kom sent hjem. Hun la seg ikke før 20.30, så hun har allerede sovna. Da blir det sikkert to dubber i dag i stedet for en :)
Her er regn og grått ute. Ikke noe særlig utevær, så vi har vært på butikken og handla så vi kan lage kjøttboller i fløtesaus.

Er alle opptatt i dag? Her var så stille ;)

Vi sto opp klokka 07.00. Snuppa var med pappan og fixa bilen vår i går, og kom sent hjem. Hun la seg ikke før 20.30, så hun har allerede sovna. Da blir det sikkert to dubber i dag i stedet for en :)
Her er regn og grått ute. Ikke noe særlig utevær, så vi har vært på butikken og handla så vi kan lage kjøttboller i fløtesaus.
Og gratulerer med 11-mnd dagen til Simone ja!!! ;)
Jenny var urolig i natt.. Hylskreik og var utrøstelig en-to ganger i timen fra 01.30. I 05-tida var hun lys våken, fikk mme og sov videre til 09, så vi er seint oppe i dag. :)
Kaldt og rått vær her i dag, og vi brygger på en forkjølelse begge to.:confused: Holder oss derfor innendørs, men får besøk av den kommende dagmammaen slik at vi blir enige om lønn, arb.tider o.l, pluss at det blir litt tilvenningstid for Jenny.:)
Pappaen begynte på jobb igjeb i dag, det er ei uke til skolestart i Notodden, og Jenny er 11 mnd i dag. Ballær i luftaaaa!!! :)

gratulerer med 11 mnd dagen til begge to :)

her sov vi til 06.30 i dag, va faktisk vekkerklokker til pappaen som vekket hele gjengen ;) lurer på hvor lenge jonathan hadde sovet viss ikke...;)

nå er vi direkte inne fra lekeplassen, men småen har visst en heftig bleie på gang, så vi får gå hjem å skifte før det er tid for svoving :)

ha en god dag alle sammen!

*tastetrykk fra den lille sorte ;)*

her sov vi til 06.30 i dag, va faktisk vekkerklokker til pappaen som vekket hele gjengen ;) lurer på hvor lenge jonathan hadde sovet viss ikke...;)

nå er vi direkte inne fra lekeplassen, men småen har visst en heftig bleie på gang, så vi får gå hjem å skifte før det er tid for svoving :)

Takk for det!!:)
Og for et fint navn gutten din har. Det heter mannen min også.:)

Kos dere på lekeplassen!!

Jenny var urolig i natt.. Hylskreik og var utrøstelig en-to ganger i timen fra 01.30. I 05-tida var hun lys våken, fikk mme og sov videre til 09, så vi er seint oppe i dag. :)
Kaldt og rått vær her i dag, og vi brygger på en forkjølelse begge to.:confused: Holder oss derfor innendørs, men får besøk av den kommende dagmammaen slik at vi blir enige om lønn, arb.tider o.l, pluss at det blir litt tilvenningstid for Jenny.:)
Pappaen begynte på jobb igjeb i dag, det er ei uke til skolestart i Notodden, og Jenny er 11 mnd i dag. Ballær i luftaaaa!!! :)

Oi jøssenavn! Snuppene våre er jammen 11 måneder i dag!! Det hadde jeg glemt ;-) Gratulerer til Jenny!! :-)
Kjedelig med en slitsom natt. Håper neste blir bedre :) er det tenner på gang? Her ser vi to små tenner nede som akkurat er kommet gjennom, men har ikke merka noe på hun. Det er jo supervanskelig å få se inn i munnen, men de viser vel om en stund ;-)

Blir rart for pappa J å begynne å jobbe igjen da! Spennende med besøk av dagmamma! Kjekt at det blir litt tilvenning :) når er det skolen begynner?

Oi jøssenavn! Snuppene våre er jammen 11 måneder i dag!! Det hadde jeg glemt ;-) Gratulerer til Jenny!! :-)
Kjedelig med en slitsom natt. Håper neste blir bedre :) er det tenner på gang? Her ser vi to små tenner nede som akkurat er kommet gjennom, men har ikke merka noe på hun. Det er jo supervanskelig å få se inn i munnen, men de viser vel om en stund ;-)

Blir rart for pappa J å begynne å jobbe igjen da! Spennende med besøk av dagmamma! Kjekt at det blir litt tilvenning :) når er det skolen begynner?

Haha!! Du skreiv jo en uke til skolestart ;-)

Gratulerer med 11 dagen til Simone og Jenny:D:D:D Jeg har ikke så mye ledig tid til bv om dagen da jeg har den største og minste hjemme og 2 neste dagene har jeg alle 3 hjemme;) Emmeth sov til kvart over 9 idag. Han er blitt forkjøla, snørra renner og han har feber. Her er det regn, grått og trist. Så blir innedag på oss idag:)

Takk takk :-) tiden flyr!

Koselig å være på lekeplassen! Her er ikke lekeplassen laga til enda, men vi skal kjøpe sandkasse og henge opp disse i hagen på sikt :-)
Hehe..best å komme seg hjem når bleien er full ja! ;-)

Gratulerer med 11 dagen til Simone og Jenny:D:D:D Jeg har ikke så mye ledig tid til bv om dagen da jeg har den største og minste hjemme og 2 neste dagene har jeg alle 3 hjemme;) Emmeth sov til kvart over 9 idag. Han er blitt forkjøla, snørra renner og han har feber. Her er det regn, grått og trist. Så blir innedag på oss idag:)

Takk :-)
Stakkars Emmeth! Håper det går raskt over! :-) det var sikkert deilig for han å sove lenge ;)
Kos dere med innedag! Koselig med alle barna hjemme sikkert :)

Uff da, ikke noe gøy for noen av dere med en sånn natt:eek::confused::( er det tenner kansje?

Håper forkjølelsen deres snur igjen før den bryter skikkelig ut :P :)

Hurra for Jenny forresten:D:D:D

★sender fra pipe-gjøken★

Stakkars lille Emmeth-gutten:( masse god bedring til han!!

★sender fra pipe-gjøken★

Morn morn:)

Hurra for jentene som er 11 mnd idag :D

Her våknet jeg av Liana 6:40, så vi sto opp i 7 tiden :) snuppa sier så ofte "heeeeej" nå når vi står opp av senga :D også blir hun helt vill:P

Her er det sol/overskyet, men er meldt regn etterhvert tror jeg.. vanskelig å si når den ene melder regn og den andre sol/overskyet:P haha..så ikke mye planer idag,men har vært å handlet og nå hørte jeg vaskemaskinen var ferdig:mad::p hehehe.. så får vel henge opp klær da!:P

★sender fra pipe-gjøken★

Takk for det!!:)
Og for et fint navn gutten din har. Det heter mannen min også.:)

Kos dere på lekeplassen!!

Takk for det, vi falt så for det navnet vi og. Og syntes det passet perfekt på gutten vår;) Synes betydningen av det er så fint også : "Javhe har gitt" - noe eg føler er så passende mtp at vi egentlig fikk beskjed om at det kunne bli vanskelig å bli gravide, men så -vips- så satt den på nesten første forsøk :) Så føler vesle gutten vår virkelig er en gave <3

Gratulerer med 11 dagen til Simone og Jenny:D:D:D Jeg har ikke så mye ledig tid til bv om dagen da jeg har den største og minste hjemme og 2 neste dagene har jeg alle 3 hjemme;) Emmeth sov til kvart over 9 idag. Han er blitt forkjøla, snørra renner og han har feber. Her er det regn, grått og trist. Så blir innedag på oss idag:)/QUOTE]
God bedring til Emmeth! :)

Uff da, ikke noe gøy for noen av dere med en sånn natt:eek::confused::( er det tenner kansje?

Håper forkjølelsen deres snur igjen før den bryter skikkelig ut :P :)

Hurra for Jenny forresten:D:D:D

★sender fra pipe-gjøken★
Tusen takk!:)
Vet ikke hva som feilte henne i natt jeg. Kan være tennene, men det har jeg trodd så mange ganger nå - uten noe frembrudd så klart.:)

Jeg har trodd det har vært tannplager hver eneste gang hun plages av noe jeg ikke forstår hva er, meeeen hun er like tannlaus som før.;) :p
Ja, han både grua seg og gleda seg til å starte på igjen sa han. Jenny sier mye "ba-ba-ba...babbaaaa!!" I dag, så det er tydelig at pappa ikke er her. :) Gjenforeninga i ettermiddag blir nok fin.;)

Skolestart 20.august kl.10.00 ;)

Takk :)
Stakkars Emmeth! Håper det går raskt over! :) det var sikkert deilig for han å sove lenge ;)
Kos dere med innedag! Koselig med alle barna hjemme sikkert :)

Går greit, han er bare litt sløv, ellers i grei form. Har ikke greid og holde han oppe lenger enn halvannen time i slengen idag, før han vil sove igjen! Takk, vi jentene har malt med glitterlim:) Ja, koser meg veldig med de hjemme, blir noen ganger litt kaoslignende tilstander, men alt går;)

Stakkars lille Emmeth-gutten:( masse god bedring til han!!

★sender fra pipe-gjøken★

Takk<3
Går fint, han er bare ikke helt i form og litt slapp!

Back
Topp