Mandag

Atannia

Gift med forumet
Hva skjer i dag??? Her har det vært null søvn. Og prøver og finne ut hva som skjer i familien sørafor. Vet bare jeg skal være innblandet i noe, men vet ikke hva.

Skal til byen med en venninne og dattra hennes :)

Min tur å stå opp med Nora i dag :) Gjesp ;)
I morgen reiser Ø på jobb, så vi skal få gjort unna diverse ærend i dag.

Kanskje jeg faktisk blir sittende mer på nett også fremover da? :p

Tja, hva dagen bringer vites ikke enda, kanskje man får seg en liten tur til byen, men det avhenger av at eksen kommer seg opp av sengen innen rimelig tid :p
Rolf trenger mer antisklisokker...

Hva skjer i dag??? Her har det vært null søvn. Og prøver og finne ut hva som skjer i familien sørafor. Vet bare jeg skal være innblandet i noe, men vet ikke hva.

Er det ikke festlig når familie skaper seg til? Skulle du trenger noen å skravle med som har masse erfaring med teit familie så vet du/dere hvor jeg bor (ryddig her også nå hehe)

Vi får besøk av svigermor/bestemor og jeg skal fortsette med skoleoppgave. Til slutt skal vi på babysvømming :)

I dag har jeg grunnet hele gangen, maleprosjekt, mens frøkna sov. Etter det har vi vært på jogge-/trilletur :) nå har jeg dusja og leker på gulvet :)

Her har det vært trilletur trening og husarbeid. ;) Middag i ovnen og brød til heving. Nå slapper jeg av og venter på at gubbenluren kommer hjem med lillegutt. :)I kveld skal vi se på storebrors prosjekt om 2.verdenskrig på skolen. :)

Tja, hva dagen bringer vites ikke enda, kanskje man får seg en liten tur til byen, men det avhenger av at eksen kommer seg opp av sengen innen rimelig tid :p
Rolf trenger mer antisklisokker...

Er det ikke festlig når familie skaper seg til? Skulle du trenger noen å skravle med som har masse erfaring med teit familie så vet du/dere hvor jeg bor (ryddig her også nå hehe)

Skal høre om han kan kjøre meg en dag. Her har det bare vært kjekkling. Kjenner jeg er lei nå.

Hvorfor i all verden skal man blir så trøtt av å ha mens? Har sovet hele natten, og våknet nettopp etter en "powernap" på 1,5 time, og kjenner jeg er dødtrøtt igjen og gleder meg til natten..

Noen som har noen logisk forklaring å dele?

Hvorfor i all verden skal man blir så trøtt av å ha mens? Har sovet hele natten, og våknet nettopp etter en "powernap" på 1,5 time, og kjenner jeg er dødtrøtt igjen og gleder meg til natten..

Noen som har noen logisk forklaring å dele?
Du sparer opp krefter til eggløsning.. er jo ingen grunn til å vrikke på rompa når du uansett ikkje er fruktbar.... ;);)

Du sparer opp krefter til eggløsning.. er jo ingen grunn til å vrikke på rompa når du uansett ikkje er fruktbar.... ;);)

Sant, men det må da være måte på :p

Men, jeg overvinner trettheten idag ved hjelp av sjokoladekake :p Har fått støvsuget hele huset nå, og skal svinge moppen så fort ungene har lagt seg.

Flink du er :) Her burde eg ha støvsuga, men kjenner at energien ikkje er heilt på plass :P Bah :P Og skal begynne eit nytt og betre liv, så eg har kjøpt inn havrekorn til å ete som lunch på jobb :D

Flink du er :) Her burde eg ha støvsuga, men kjenner at energien ikkje er heilt på plass :P Bah :P Og skal begynne eit nytt og betre liv, så eg har kjøpt inn havrekorn til å ete som lunch på jobb :D
Sorcy. Dette er en tråd fra mandag. :p

Back
Topp