Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer i dag??? Her har det vært null søvn. Og prøver og finne ut hva som skjer i familien sørafor. Vet bare jeg skal være innblandet i noe, men vet ikke hva.
JippiMin tur å stå opp med Nora i dagGjesp
I morgen reiser Ø på jobb, så vi skal få gjort unna diverse ærend i dag.
Kanskje jeg faktisk blir sittende mer på nett også fremover da?![]()
Tja, hva dagen bringer vites ikke enda, kanskje man får seg en liten tur til byen, men det avhenger av at eksen kommer seg opp av sengen innen rimelig tid
Rolf trenger mer antisklisokker...
Er det ikke festlig når familie skaper seg til? Skulle du trenger noen å skravle med som har masse erfaring med teit familie så vet du/dere hvor jeg bor (ryddig her også nå hehe)
Skal høre om han kan kjøre meg en dag. Her har det bare vært kjekkling. Kjenner jeg er lei nå.
Du sparer opp krefter til eggløsning.. er jo ingen grunn til å vrikke på rompa når du uansett ikkje er fruktbar....Hvorfor i all verden skal man blir så trøtt av å ha mens? Har sovet hele natten, og våknet nettopp etter en "powernap" på 1,5 time, og kjenner jeg er dødtrøtt igjen og gleder meg til natten..
Noen som har noen logisk forklaring å dele?
Du sparer opp krefter til eggløsning.. er jo ingen grunn til å vrikke på rompa når du uansett ikkje er fruktbar....![]()
Sorcy. Dette er en tråd fra mandag.Flink du erHer burde eg ha støvsuga, men kjenner at energien ikkje er heilt på plass
Bah
Og skal begynne eit nytt og betre liv, så eg har kjøpt inn havrekorn til å ete som lunch på jobb
![]()
Jada, masaSorcy. Dette er en tråd fra mandag.![]()