Mandag!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen!
Endelig virker brukeren min igjen! Av en eller annen grunn hadde Sandviks blanda goboken og bv brukeren min så jeg fikk ikke logget meg på:confused:

Hermine har sovet første natt i reiseseng, uvant for mamman å legge ungen så lavt og i den digre senga! :eek: men laga et rede til henne av noen dynetrekk og la soveskinnet over. La henne ned, ga flaska og hun sovna uten protester:D er direkte overrasket over enkel hun plutselig er blitt å legge:rolleyes: hun sov til 02, fikk mat og sov til 05.30 og etter det lå hun mellom oss i senga til hun tok dag kl 07! :D

Ikke særlig påskevær her idag, sur vind og snødrev så blir sikkert en innedag! Hva gjør dere denne første påskedagen?

Så deilig å få på plass leggerutinene :D
Her var vi oppe litt over sju i dag. Blir bare tidligere og tidligere morgen :eek:o_O Asle er blid som ei sol og ligger på gulvet og lager hylelyder og flirer mens han ruller og skyver seg rundt alle veier :) Skal snart begynne å gjøre oss klare til å dra på kjøpesenter med familien min. Blir kosedag med cafèbesøk og litt shopping :)

Ammet et uvisst antall i natt :p
Hehe.
Men det er vel en grunn for dette, merker jo økning i melkemengden.
Så har gutta og jeg hentet mannen som var ferdig med døgnvakten sin, så nå har vi ferie alle sammen!
I dag må vi handle og pakke alt vi kan før avreise i morgen. Har fått scooter inn til hytta kl 12 i morgen, og det tar en drøy halvtime å kjøre opp til fjellet. Er veldig spent på turen nå =)

Morn!! :)
Her tok vesla en usedvanlig tidlig morgen. Husker ikke om hun våkna 01.30 eller 02.30, men mannen stod til slutt opp med henne - til tross for at han skulle på jobb i dag. Nå er rakker'n lagt ned til første dubb, så nå hiver mammaen i seg kaffe.;)
Sola skinner og det er et nydelig kaldt og klart vær i dag. Får ikke nytt godt av den, da dagen går med til UL og den store påskegandlinga.:cool:

Vi er på besøk hos pappa, Anette liker ikke å sove på nye plasser så hun våkner en del om natten, i tillegg til tett nese fremdeles :disgust.
I morgen går ferden til svigermor, da må hun ligge i reiseseng, det gikk helt ok i Oslo i hvertfall, så håper det går greit denne gangen også :cool14

Hei og hopp!
Jeg har hatt et lite ryddekick i dag, hehe. Tror Daniel jobber med å våkne fra sin andre blund for dagen. Blir så stolt av han når han sovner selv. I går kveld sovnet han også av seg selv i senga si, så da ble det litt jubel for meg og mannen min. Håper vi klarer å lære han trygghet i senga nå. Virker som om det er i ferd med å snu litt nå (bank-i-bordet!).

I går ble jeg ferdig med å sy om gardinene til rommet til Daniel. Skal ta bilde og dele med dere når jeg får anledning :)

Hei hei :)
Nå har vi kommet inn etter en lang tur på lekeplassen! Deilig med sol og godt vær, altså.. Elise sov i vogna stort sett hele tida, mens storebror koste seg med noen venninner. Vi måtte dra hjem for at Nikolai skulle få sove blunden sin.. Ellers hadde vi nok blitt lenger! Da vi kom hjem var det sammenbrudd hos begge med dobbelt opp av bæsjebleier, en overtrøtt og en skrubbsulten :o men nå har det roet seg, heldigvis. Elise leker med duplo og storebror sover :D jeg får svinge meg rundt å få gjort litt husarbeid, selvom det var veldig godt p slappe av litt på sofa'n :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Morn!! :)
Her tok vesla en usedvanlig tidlig morgen. Husker ikke om hun våkna 01.30 eller 02.30, men mannen stod til slutt opp med henne - til tross for at han skulle på jobb i dag. Nå er rakker'n lagt ned til første dubb, så nå hiver mammaen i seg kaffe.;)
Sola skinner og det er et nydelig kaldt og klart vær i dag. Får ikke nytt godt av den, da dagen går med til UL og den store påskegandlinga.:cool:
Øøøh, jeg vil kalle det nattevåk og ikke tidlig morgen da! :eek::p

Hei og hopp!
Jeg har hatt et lite ryddekick i dag, hehe. Tror Daniel jobber med å våkne fra sin andre blund for dagen. Blir så stolt av han når han sovner selv. I går kveld sovnet han også av seg selv i senga si, så da ble det litt jubel for meg og mannen min. Håper vi klarer å lære han trygghet i senga nå. Virker som om det er i ferd med å snu litt nå (bank-i-bordet!).

I går ble jeg ferdig med å sy om gardinene til rommet til Daniel. Skal ta bilde og dele med dere når jeg får anledning :)
Så deilig da! Samme opplegget her, kan nå legge henne ned i senga og hun finner roen og sovner selv:D kan sikkert forøke å forlate rommet også før hun sovner, men synes det er så koselig å sitte der mens hun finner roen så jeg gjør bare det enn så lenge;)

Hei hei :)
Nå har vi kommet inn etter en lang tur på lekeplassen! Deilig med sol og godt vær, altså.. Elise sov i vogna stort sett hele tida, mens storebror koste seg med noen venninner. Vi måtte dra hjem for at Nikolai skulle få sove blunden sin.. Ellers hadde vi nok blitt lenger! Da vi kom hjem var det sammenbrudd hos begge med dobbelt opp av bæsjebleier, en overtrøtt og en skrubbsulten :o men nå har det roet seg, heldigvis. Elise leker med duplo og storebror sover :D jeg får svinge meg rundt å få gjort litt husarbeid, selvom det var veldig godt p slappe av litt på sofa'n :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Kom et gløtt av sol her så da hoppa vi i uteklærne og gikk ut:cool:
Hermine skulle ikke sove før ett men ble tydelig døsig av å sitte i vogna så jeg plukka henne opp å bar henne litt rundt, i skinnposen for å holde henne våken litt lengre! Satte henne tilbake i vogna da vi skulle drikke kaffe ute ca 12.30 og da datt øynene hennes igjen umiddelbart, og så sov hun i 1,5 time:D ...hvis vi ikkr drøyer sovinga sover hun bare 30 minutter og blir så fort trøtt og sur igjen, så her funker det absolutt å holde henne våken litt ekstra:)

Har plagdes med å gi Hermine mat siden vi kom til hytta i går. Svigers hadde glemt å ta med utover høystol til snuppa, heldigvis kommer søstra til mannen utover i dag og hun skulle ta med en sånn bordhengt stol til oss. Er ikke lett å gi mat i vippestol når ungen er fult konsentrert om å klatre ut av stolen:eek: og på fanget er det hvertfall vanskelig å gi mat for hun snurrer rundt som en meitemark :confused::p

Ja det skjønner jeg! Syntes det var vel tidlig når snuppa ville ammer i den tida jeg :p

Hvor mange ganger ammer du henne i løpet av dagen nå? Blitt ganske redusert her siden vi begynte med fast føde.

Hvor mange ganger ammer du henne i løpet av dagen nå? Blitt ganske redusert her siden vi begynte med fast føde.
Ammer henne kl 03 og 06, og så får hun ca 150ml mm kl 09,12,15,18 og 20 ;) gir all fast føde etter melka så hun får på en måte dobbelt opp med mat nå:)

Ammer henne kl 03 og 06, og så får hun ca 150ml mm kl 09,12,15,18 og 20 ;) gir all fast føde etter melka så hun får på en måte dobbelt opp med mat nå:)

Da får hun mer mm enn Anette:-) Hun spiste 01.00, 06.00, 08.00, 14.00, 16.00 og siste gang 18.00 i kveld.

Så herlig hu sover godt, endelig sier jeg bare:D:D:D:D har vært på sjukehuset med sambo idag og ellers har vi ikke gjort så utrolig mye, vært på apoteket og henta melk til emmeth og handlet på butikken;) ungene sover og jeg koser meg i sofaen og endelig har jeg litt tid til og skravle:D:p;) sovnet i går på sofaen kl 20.30:p:eek::D

Så herlig hu sover godt, endelig sier jeg bare:D:D:D:D har vært på sjukehuset med sambo idag og ellers har vi ikke gjort så utrolig mye, vært på apoteket og henta melk til emmeth og handlet på butikken;) ungene sover og jeg koser meg i sofaen og endelig har jeg litt tid til og skravle:D:p;) sovnet i går på sofaen kl 20.30:p:eek::D

Ikke rart du sovna på sofan som du står på om dagen, håper du fikk sove godt resten av natta også:-)

Tydelig tenner på gang her ja.. men ikke fortenner! Er de vi kan prøve å kalle hjørnetenner i underkjeven som er på vei!

Ikke rart du sovna på sofan som du står på om dagen, håper du fikk sove godt resten av natta også:-)

Ikke ofte jeg greier og sovne på sofaen, men fikk jaggu meg til i går:p hvordan går det med Anette? Er hun fortsatt tett i nesen?:( er dere på hyttetur i påsken?:)

Back
Topp