Mandag..

sandra 22

Gift med forumet
God morgen alle sammen..

Jippi, i dag er det en mye bedre dag enn i går[:D]
Så i dag blir det vel litt husarbeid,vaskemaskinen er allerede i gang å mann å barn er sendt avgårde til bhg å jobb.
Ellers blir det middagslaging å kos med lillegull når han blir henta i dag[;)]

Ha en fin dag alle sammen[;)]

God morgen! [:)]

Jeg bråvåkna kl 05.53, da storma det inn to småunger utkledd som spøkelser, mens de vræla "wææææææh!" [8D] Mora var ikke helt fornøyd med tidspunktet da, så de ble sendt tilbake på rommet sitt med beskjed om å sove mer, og så tusla jeg under dyna igjen selv. De sovna ikke, men det gjorde jeg.
Det som var litt småpussig, var tidspunktet de vekte meg på. Tobias har halvårsdag i dag, og han ble født akkurat kl 05.53. Spooky!
Regner her i dag, og det er helt greit. I går var det kjempefint fra morgenen av, og i 12-tiden var det herrrrlige 12,4 grader her! [:D][:D] Nå er det 6 grader, og fint lite snø igjen. Me like!
Ungene har fri i dag, så vi skal bare være hjemme. Regner med de vil leke en del på rommet, og jeg skal gjøre mer på håndarbeidet mitt. Må på butikken også, og kl 18 skal jeg på functional moves. Blir nok tidlig kveld i kveld, gjeeeesp!

Ha en fin dag dere! [:)]

God Morgen Frøkner!

Surt på Vestlandet i dag, været altså. Ungene derimot var smørblide da de vekket meg rundt kl syv. Frokost og barnehagelevering er unnagjort, og jeg sitter å ombestemmer meg for tiden. Klarer ikke å bestemme meg for å enten ta huset eller få gjort unna ekstrajobben med å vaske et selskapslokale nedi veien her. Tenker jeg utsetter selskapslokalet til i morgen, å begynner på huset i stede. Er heldigvis ikke så mye som skal til. Vaske gulv og rydde et rom, vaskemaskin og vaske fingermerker fra glassdør og vindu.

Har ingen planer i dag, å det er kjedelig merker jeg. Tenkte å nyte et ryddig hus med 71 grader nord(tror de filmer fra øya vår i dag) og unkaren etterpå, mens jeg spinner på sykkelen min. Har et elsk/hat forhold til den, og håper nå på å begynne å elske den igjen[:D]

Siden været er forblåst og fælt har jeg lovet ungene å gjøre noe hobbygreier i ettermiddag. Jeg skal lage vimpler til rommet til tanteungen min, og guttene kan få perle kjeder til bamsene sine. Også må vi jo tegne til pappaen som blir 30 år i dag, ta bilde og sende på mail, siden han er stuck i Nordsjøen. Nok et prosjekt....aaaner virkelig ikke hva han skal få når han kommer hjem..[&:][8|]

Men nå får jeg slutte å finne på unnskyldninger å gjøre noe....ha en herlig dag jenter

Back
Topp