Mandag...

line02

Glad i forumet
Ja, jenter.. hva står på planen for i dag???

Her er det lite som skjer... har bare planlagt og være inne og kose oss!!! Prøve og vaske litt klær og ellers slappe av...
MOR ER TRØTT I DAG....

Her er det skikkelig sur vind, så ingen spasertur idag :(
Oda sove no, og eg skal egentlig skrive handleliste før me skal på butikken. PÅ vei heim igjen skal me hente storebror i bhg, det er "vår" veke denne veka!
Ellers blir det rolig dag.

Vi er på barseltreff, men foreløbig er vi helt alene.... Håpet det kommer noen fler snart!!

Har vaska 2 maskiner klær så langt, nå venter jeg bare på at trommelen skal bli ferdig[:)]
lillemor ligger ute i vogna å sover nå, hadde jeg ikke hatt feber skulle jeg ha trilla en tur, men føltes så tungt[8D] STRÅLENDE vær!

Så nå nyter jeg en kopp te og ostekake![:)] Skulle til frisøren idag, men har flytta timen siden jeg er syk, så blir nok en helt rolig dag[:)]

Vi skal en tur ned på senteret og hente noen bilder som jeg har sendt til fremkalling. Vi var i fotostudiet hos ei som er fotostudent og tok bilder av lillesnupp når hu var 7 uker. Skal laminere de og henge de på en veldig fin sånn kritt tavle med snor og klyper (vanskelig og forklare åssen den er). Også skal vi gi de i forsinka morsdagsgave til min mor og svigermor.

Og i kveld skal vi ut og spise uten baby.

Jeg skal til tannlegen på sjekk[:'(]!
Og så skal jeg veie snuppa!

Ha en god dag[:D]!

vi har vært på babysang :) nå venter jeg på sambo skal komme hjem så skal jeg hente snuppa i bhg :) 

Lille vekte meg 11 idag, morgenstell, frokost, kos, trilletur, ble med søster til frisøren.. (han har sovet i nå 3 timer [:D] aaah, internett-tid for mamman [;)])..

Nå er det middagslagings, så blir det mer sofa sammen med min sin, og venninnene våre i Wisteria Lane [;)]
(Får ikke se Fruene på dagen, for han vil også se.. Sååååå [8D][;)])

Ellers leking med Lille <3

Vi har vært på barsel treff og ellers bare kost oss [:D] For kaldt til trille tur her i dag [:'(] Kjedelig med denne kulden

Back
Topp