Mandag!

smash

Forumet er livet
VIP
I dag blir en sløvedag!
Skal kun rydde kjøkkenet og vaske klær, ellers er det strøkent her[:D][:D]
Jeg og minsta har vært på shopping på et senter, og jeg kjøpte meg 27 garnnøster[:D][:D][:D]
Har fått 8 babyboots på bestilling, 3 er ferdig, så har 5 igjen.
Prøve å bli ferdig med et par av de i dag[:D]
Dere da kreative damer?

Her er det sløve dag, litt klevask og MYE strikking [:D] har en marius genser til mannen som skal vere ferdig til bursdagen hans på lørdag...så kan ikke gjøre noe anna, men det er jo helt greit i grunn[:D]

Her blåser det så mye ute, at jeg ikke vil gå ut med guttene. [:-]
Så vi har leke og kose dag hjemme i dag. [:)]

Håper snart å komme inn i ordentlige rutiner med minste gutt, slik at mammaen ksn få scrappet litt igjen. [;)]
Har noen prosjekter som venter. [;)]

Blåser masse her og, så blir innedag. Hadde tenkt å stemple opp og stanse ut litt. Kanskje scrappe, men må få bakt muffins idag[8D]

Så vidt kømmi hemmat fra jobb og fått fora ongan.[8D][:D]

No ska ei sitte å surfe litt på nett før ei kanskje scrapper litt![:)]

Tenkte å bli ferdig med et Z-kort i kveld, ellers er det jo Valentines så da blir det vel litt romantikk i kveldingen [:D]

Skulle egentlig gjort ferdig karnevalskostymet til gullet, men hun har feber, så det blir ikke noe karneval på henne [:(] Jeg er med å arrangerer karnevalet (jobber i samme barnehagen), så har litt å gjøre klar til det + fikse min egen kostyme (noen ører og en hale[;)]).

Ellers skal jeg bare kose med hunden min som er syk [:(]

ORIGINAL: Nettien

Skulle egentlig gjort ferdig karnevalskostymet til gullet, men hun har feber, så det blir ikke noe karneval på henne [:(] Jeg er med å arrangerer karnevalet (jobber i samme barnehagen), så har litt å gjøre klar til det + fikse min egen kostyme (noen ører og en hale[;)]).

God bedring til jenta di! Kjedelig å gå glipp av karneval! Men kommer jo alltid nytt neste år![:D]
Hva feiler det hunden din?

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: Nettien

God bedring til jenta di! Kjedelig å gå glipp av karneval! Men kommer jo alltid nytt neste år![:D]
Hva feiler det hunden din?

Hunden har svulst i lungene. Hun har ikke vært mye plaget med det tidligere, men nå merker vi at hun er blitt verre. Skal til dyrlegen med henne på torsdag igjen, så får vi se om det er bedre å bare la henne få sove...[:(]

Back
Topp