Mandag!!

Lene1986

Forumet er livet
God morgen jenter!

Eller det er ikke så god morgen her. Formen er elendig!! [:'(][:'(][:'(]
Så her sitter jeg og venter på at mini skal våkne sånn at jeg kan kjøre han i barnehagen før jeg går rett hjem og legger meg igjen. De sa ingenting om at jeg måtte betale for tannlege timen når jeg ringte de, så da håper jeg at jeg slipper det.

ÅÅ hvor får du energien til å trene fra? Off jeg og vil... 

Her sitter jeg med en kopp te og strikke tøyet.
Skal ikke gjøre noenting idag, men resten av uka er fullbooka. Nesten da[:D]
God bedring til deg Lene[:D]

God bedring Lene, kjipt og kjedelig å være syk[&o]

Hadde en rolig morgenstund - helt til vi oppdaget at Ines uteklær var gjenglemt hos mormora[&:] Da ble det fart på sakene her jah! [8D]

I dag skal jeg på aftenvakt, så før den tid skal jeg frese innkjørselen, lage middag til de andre i familien og kose meg[:)][:)][:)]

God morgen og god Bedring til deg Lene [:)]

Her startet morgenen ganske bra, med en liten tulle som hadde krøpet over i min seng i natt.. Lå å koste oss en halvtime i sengen før vi stod opp! Og jeg trodde hun hadde dagen idag, helt til vi kom i barnehagen iallefall.. hun hylte og slo og ville absolutt ikke i barnehagen idag [8|][8|]Huff, hater sånne dager. Er så tungt å gå fra henne. Nå har hun ikke vært i barnehagen siden onsdag, så hun har vel blitt for godt vandt i helgen.. En dag for mye borte, så må "tilvendingen" gjøres på nytt.. Hun har alltid vært vanskelig å levere i barnehagen [:'(][8D]

Ha en fin dag jenter [:)]

God morgen alle sammen.

Sto opp kl 8 i dag. sov jo i hele gårdagen bort så i dag er jeg litt mere opplagt. Emma sto opp kl 9, ser på dora dora nå.

Skal bare kose oss i dag.[:)][:)][:)]

God dagen!

Nå er tøtta levert i b.hagen (ikke så glad for det for tiden hun heller), og lillemann sitter i bilstolen sin og sover i gangen. Han sovnet 2 min før vi kom hjem, og siden vi skal kjøre avgårde om 5 minutter på babysang, kunne han like godt få seg en dubb[;)]

Så off we go...

God bedring Lene

og ha en fin dag alle sammen!
[:)]

Ligger her på sofaen jeg. Føler meg lat... Litt merkelig å være "syk" uten feber. For da føler jeg meg egentlig ikke så gæli[8D] Men men. Når legen sier jeg skal ha sykemelding så lenge, så får jeg bare nytte på..
Så nå skal det bli orden i albummene våres. Tror jeg lager ALT fiks ferdig på nette[8D]

Mornings og god bedring til alle syke[:)]

Vi kom hjem kl halv ett i natt og snuppa sovnet først halv 11 så hun sov til ni i morges[:D][:D][:D].

Har hatt det så herlig at jeg vet ikke om det går an å forklare engang.

Vi er hjemme i dag siden vi var så sent hjemme - syns det er greit at hun får en dag hjemme for å hente seg inn igjen[:)]. Ooooog det er 13 graders varme i huset, jeg har en H A U G med klær som må vaskes, tom for oppvaskmiddel og tom for melk. Så snart hiver vi oss ut i butikken, uvasket og Alis har fortsatt pusekatt ansiktsmalingen på fjeset fra igår (eller det som er igjen av den[8D]), for å handle litt.

Håper alle har en fantastisk dag i dag[:)]

God dag :)

Skal se på leilighet etter jobb, så er det trening i 7 tiden :) Ha en super mandag alle i hop [:D]

Back
Topp