Mandag!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Søren, så lei jeg er av hosting!! Opp halv 7 i dag pga hostinga til Ida, guuuuud så unødvendig!! [&:]
Ute blåser det og regner, så blir ikke i bedre humør av det heller.
Ungene skal i bhg da, så jeg kan sove litt på dagen i dag. Må bare huske å betale 2 regninger og gå på butikken først så..
I kveld blir det Functional Moves, tjoho!

Ha en fin dag! [:)]

Ikke akkurat en god morgen her[:'(]

Mikael har vært våken hele natten,å fy fader asså skjønner ikke hva det er som skjer?
Han har grini hele tiden å vil stå opp...Han har fått paracet i natt for han er jo fortsatt syk,å når han fikk det trodde kansje jeg det ville roe seg litt men NEI DA!!!!!!
Ble så sint til slutt att jeg kunne gått ut i bilen å sove der[:)]

I dag tilig sa han til pappaen sin att han hadde vondt i foten,kan det være voksesmerter tro?Hmmmm

I dag skal vi shine litt hus om a mor er i form til det,å i kveld skal vi handle å pante masse flasker[:o]Det er så flaut synst jeg,hater å pante[:D]

Sandra 22: Kan være voksesmerter ja, Amalie var likedan. I tillegg slet hun med mareritt og det er visst veldig vanlig når de har voksesmerter!

Hei!

I dag tar jeg dagen som den kommer.. Gubben er på beina igjen og dro på jobb i dag, Amalie er i barnehagen og jeg kjenner i hele kroppen at jeg er sliten... Hjelper ikke at jeg har så mye mareritt om nettene heller. Sover mersom dårlig. Drapsdrømmer er blitt byttet ut med at gubben er utro, jaaada[8|]
Magen begynner å bli tung og jeg kjenner jeg er stressa over at INGENTING er klart til lillebror kommer..
Har en følelse av at han kommer før tiden nemlig, og visst Amalie mest sannsynlig skal opereres før den tid så blir det travelt[&:]

Noen her som har operert barna sine? Kjenner jeg er urolig og redd jeg[&o]
Vet jo ingenting om prosessen.. enn å skal legge gullet i narkose og operere henne[&:] *Livredd*

Mårnings!

Hva er det hun skal opereres for Destiny? Merker at jeg ikke har så mye tid til å være her inne lenger, får jo ingenting med meg. Har aldri måttet gi ungene bedøvelse engang, så lite råd fra min kant. Men forstår godt du stresser, hadde fått angst av det hele. Håper du får snakket ut om rutinen og ting en kan forvente før operasjonen. Ikke greit å ikke vite.

Her er hverdagen tilbake, etter to uker med sykdom. Dvs jeg går hjemme og ungene er i barnehagen. Må virkelig få klarnet opp papirene med nav, for jeg vil ut i jobb NÅ. Passer ikke til å gå hjemme. Blir så lat når jeg ikke har rutiner, å er det noe jeg ikke liker er det når jeg er lat.

Skal opp en tur til nav før jeg henter ungene, i håp om at de finner ut hvor de skal plassere meg, og jeg kan få pengene fra desember til nå...Frem til da skal jeg fortsette med å gjøre lekerommet koselig sånn at ungene kanskje slutter å dra alle lekene inn i stua. Greit med leker i stua om de leker med de, men de bare bærer kassene inn, tømmer de på gulvet og gjør noe helt annet etterpå. Skal se om jeg finner en billig løsning på nye løpere og lys til stua, sånn at jeg får pyntet den litt til våren også. Har jo ordnet meg nytt hobbyrom nå, så jeg kjenner endelig lysten til å ferdigstille mange prosjekter på pause. Så nå har jeg faktisk skrevet ferdig babybøkene til guttene, og i kveld skal jeg bestille bilder, og gjøre ferdig de 4 andre...he, he, lager meg arbeid ser jeg.

Om den blir ferdig nedlastet så skal jeg endelig få trent zumba igjen. Gleder meg. Får alltid så mye energi av det, så etterpå skal jeg ta en omgang med styrke før jeg fortsetter med bildene.

Håper dere har en fin dag snupper

Destiny: Så bra han er på jobb igjen! Og skjønner du er sliten i kroppen, ble jo litt av en uke forrige uke, og med dårlig søvn på toppen... [&o] håper du har hvilt litt i dag! Hva mangler til lillebror kommer? Noe jeg kan hjelpe deg med?
Og her har ungene aldri vært bedøvd engang, så har stor forståelse for at du gruer deg til operasjonen! [&o][&o]

Jeg har sovet 2 dupper i dag, og nå skal jeg legge meg på sofaen foran tvn. Mulig det blir en tredje dupp [8D]

ORIGINAL: Mamma Propell

Hva er det hun skal opereres for Destiny? Merker at jeg ikke har så mye tid til å være her inne lenger, får jo ingenting med meg. Har aldri måttet gi ungene bedøvelse engang, så lite råd fra min kant. Men forstår godt du stresser, hadde fått angst av det hele. Håper du får snakket ut om rutinen og ting en kan forvente før operasjonen. Ikke greit å ikke vite.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23471247 [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Destiny: Så bra han er på jobb igjen! Og skjønner du er sliten i kroppen, ble jo litt av en uke forrige uke, og med dårlig søvn på toppen... [&o] håper du har hvilt litt i dag! Hva mangler til lillebror kommer? Noe jeg kan hjelpe deg med?
Og her har ungene aldri vært bedøvd engang, så har stor forståelse for at du gruer deg til operasjonen! [&o][&o]

Hvilte frem til 11 faktisk[8D]
Nå må ting bli bedre fremover, visst ikke graver jeg meg ned og kommer frem igjen til sommern[&:]

Jeg skal gå igjennom fem 130 liters esker med klær og utstyr etter Amalie (de står stablet på stua[8|]), få de nede i den fuktskada kjellern etterhvert. Så få sjenken som egentlig skal stå på stua ut av soverommet og til stueplassen sin, så få kommoden i gangen inn på soverommet (den må ryddes), og en ny kommode fra fuktkjelleren opp i gangen så vi får plass til klærne til lillebror..
Sprinkelsenga på rommet vårt skal nede i kjelleren når den er tørket ferdig, og få satt inn nye senga på vårt rom. Må også skaffe madrass til den nye senga.
Så det er en del som krever en sterk rygg som du skjønner?[&o]
Får liksom ikke ryddet på plass utstyret til babyen og vasket klærne hans (de nøytrale etter Amalie) før alt er på plass[&:] 

I tillegg må jeg si jeg blir sliten av å se på alt rotet som er i alle rom pga at situasjonen er sånn som den er nå..

Back
Topp