Mårnings!
Hva er det hun skal opereres for Destiny? Merker at jeg ikke har så mye tid til å være her inne lenger, får jo ingenting med meg. Har aldri måttet gi ungene bedøvelse engang, så lite råd fra min kant. Men forstår godt du stresser, hadde fått angst av det hele. Håper du får snakket ut om rutinen og ting en kan forvente før operasjonen. Ikke greit å ikke vite.
Her er hverdagen tilbake, etter to uker med sykdom. Dvs jeg går hjemme og ungene er i barnehagen. Må virkelig få klarnet opp papirene med nav, for jeg vil ut i jobb NÅ. Passer ikke til å gå hjemme. Blir så lat når jeg ikke har rutiner, å er det noe jeg ikke liker er det når jeg er lat.
Skal opp en tur til nav før jeg henter ungene, i håp om at de finner ut hvor de skal plassere meg, og jeg kan få pengene fra desember til nå...Frem til da skal jeg fortsette med å gjøre lekerommet koselig sånn at ungene kanskje slutter å dra alle lekene inn i stua. Greit med leker i stua om de leker med de, men de bare bærer kassene inn, tømmer de på gulvet og gjør noe helt annet etterpå. Skal se om jeg finner en billig løsning på nye løpere og lys til stua, sånn at jeg får pyntet den litt til våren også. Har jo ordnet meg nytt hobbyrom nå, så jeg kjenner endelig lysten til å ferdigstille mange prosjekter på pause. Så nå har jeg faktisk skrevet ferdig babybøkene til guttene, og i kveld skal jeg bestille bilder, og gjøre ferdig de 4 andre...he, he, lager meg arbeid ser jeg.
Om den blir ferdig nedlastet så skal jeg endelig få trent zumba igjen. Gleder meg. Får alltid så mye energi av det, så etterpå skal jeg ta en omgang med styrke før jeg fortsetter med bildene.
Håper dere har en fin dag snupper