Mandag

ThisIsAnfield

Forumet er livet
God morgen alle sammen![:)]

Her sto vi opp til -17,3 grader i dag og det er kaldt når det ikke er no snø![:o]

No har ei 1 uke ferie![:D]

I dag har ei fullstappa dag. Har sendt de 3 eldste på skola og sitt her å koser meg med vesla. Ho ska i barnehagen etter hvert, men vi venter til ei alikevel må dit på foreldresamtale. Så må ei en tur på NAV, før ei ska til legen for å høre om de kan få gjort noe med hørselen på venstre øre.[:)]
Er vel på tide å få gjort noe med den no, har gått 1 år sea ulykka, men ei har bare halt det ut i det lengste![8D][:D]

Etter legetimen ska ei hente eldste jinta på skola, for da ska vi rese hemmat til Rena. Ho ska på kontroll på sykehuset i Elverum i morra.[:)]
Så denne dagen går nok fort opp i røyk![8D][:D]

Planene deres da?[8|]
 
god morgen. [:D]

her skal jeg male ene soverommet med siste strøket, (skal bli kontor/gjesterom)
og ellers blir d vel litt husarbeid og siste strikking på vesken jeg holder på med.. [8D]
 
Fyyy flate, sååå kaldt????? [&:][&:][&:]

Her våkna vi til -2 bare, akte i bhg og nå skal jeg male ferdig [;)]
 
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR........ Det var kalt det!
Her har det snødd en del de siste dagene, men et er ikke så kalt heldigvis.
 
Vi skal på sykehuset nå om ikke så lenge. Sebastian skal få et kamera nedi halsen.
Å jeg gleder meg ikke til det for å si det sånn....[&o] stakkar liten[&o]
Så ønsk oss lykke til!
 
 
 
Go'morgen!
Mannen min er sykemeldt etter ulykken, så han skal være hjemme hele uken! Da skal vi bare slappe av og kose oss hjemme!
Tenkte å sette meg ned med hekletøyet i kveld! Få se hva jeg orker.
Lykke til Ragnhild!
 
Wow, shit. Vi har en plussgrad, men i natt har det kommet litt mer snø, så nå ser det akkurat passelig julete ut ute. [:)]

Jeg skal snart drasse meg bort til skolen og være vikar de to siste timene for mellomtrinnet, mens de øver på juleavslutningen. Så skal jeg ta med snuppa hjem fra barnehagen, kanskje spise litt, og så må jeg skrive et godt avsnitt om kognitivismen. [>:]
 
Wææææææææææææ....17,3 BLÅ??!!!?? Aaa..fy flate, og jeg som synes -7 er kaldt[:-]

Men er som du sier...Blir kaldere når det ikke er snø og klar himmel...Denne dagen din kommer til å gå fort ja...[:D]




Her har redeinstinktet begynt å komme...Føler jeg har millioner av ting jeg må gjøre (noe jeg har[:-][8D])

Men har lagt en plan, og dette SKAL skje løpet av uka:

* Male gangen...Tar kun en halv time, bitteliten gang[8D]Men pga magen så blir det litt vanskelig å komme opp i høyden[8D]
* gjøre ferdig hemmlig venn julekalenderen...
* Og den lille saken jeg er med på må også gjøres ferdig, men står helt stilt her...[&o]
* Sende avgårde en (to tror jeg det blir) pakker med klær[:D]
* sende også en annen hemmlig venn gave fra forumet mitt[:D]
* Lage kort til kortkrigen...


Trooooor det var alt...[:-] Og på onsdag skal jeg på 3D UL og hilse på knøttet...[:D]Håper vi får vite kjønn...Lurer litt på om jeg skal holde en liten Candy, men vet ikke jeg[:-]
 
God dagen dere[;)]
I dag sto jeg opp til en halv meter snø...som kom på mårranskvisten i dag[&:]
Vært ute og spist lunsj med noen herlige snupper, og nå skal vi ete middag, fiskeboller i hvitsaus[;)]
Har litt klipping senere i dag, blir godt å få brukt frisørferdighetene igjen, lenge siden nå[:D][:D]
Ellers så skal jeg sngripe scrapperommet, nytt scrappebord skal inn der[;)][:D]
Ha en fin ettermiddag og kveld[:)]
 
Brrrrrrrrrrrrr!
Det var kaldt det!
Jeg har vært supereffektiv i dag! [:D]
Baka og hatt besøk og rydda i hagen og ved inngangspartiet og laga til og fra-lapper og pakka inn julegaver og blogga og hatt en knallfin dag på alle måter! [:D]
Er så kjekt når dagen i går burde strykes fra kalenderen! [;)][8D][X(][:)]
Men alt blir jo bra når en kan lugna litt ved scrappepulten da [:)][:)][:)]
 
Back
Topp