Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God turskal på tul i morgen, spent. Føler ikke at jeg er gravid lengre [emoji848]
Hurra for 12 uker idagJeg er på sertifiseringskurs i Oslo hele ukada går det fort til JM og ultralyd neste tirsdag [emoji4]
lykkelig for å være 12 uker i dag [emoji4][emoji4]
Lykke til til alle som skal til UL!![]()
Sammen her og. Sa det til jordmor på kk i dag, ho svarte at det er helt normaltSamme her! Klarer ikke å se for meg at det er noen inni dermen er nok det!
Lykke til [emoji4][emoji4]

Hjemme igjen fra Oslo... blodprøver tatt...så da er det bare å vente på ny tur til Oslo og UL neste uke....så får vi se hvordan løpet blir lagt deretter...
Ble litt shopping på IKEA samt. kjøttbollemiddag... ikke feil det heller...![]()
Prøver å ikke tenke så mye.Skulle du også i dag? Når har du UL i neste uke? Jeg har på onsdag.. vi kan telle ned sammenPrøver å ikke tenke så mye.
Vet ikke hvilken dag enda.. bare at det blir til uken...og at jeg vet UL kommer til å få tallene med en gang... Ganske nervepirrende, men veldig greit å bli ferdig med det før vi drar på ferie...![]()
Er det sånn duotest? Hvor langt er du på vei? Jeg fyller 38 tre uker etter termin, og lurer på om jeg kanskje også kan få det tilbudet der... er det fastlegen som henviser?
Jeg er 11+5 i dag... har fyllt 41 år og sa til legen første gang jeg var der at jeg SKULLE ha det... så da rullet ballen![]()
Tok det lang tid fra du sparket til noe begynte å skje? Jeg skal til tul i morgen. (Tror 8+6). Kanskje de kan sparke for meg [emoji56]
Samme her, så skal bli godt å endelig få se om alt er bra.God turskal på tul i morgen, spent. Føler ikke at jeg er gravid lengre [emoji848]