Mandag og ny uke.

Da var tirsdagen også gjennomført, resten av dagen er jeg bare hjemme og hviler. Mannen lager middag (når JEG lager tomatsuppe liker ikke ungene den, men de liker faren sin, så da får han styre på, jeg får bare høre at pose er bedre :P )

I morgen er det ikke jobb. Men glukosebelastning. Spent på resultatet, men det får jeg ikke før om et par dager

Sykemelding mandag og jordmortime, jobb tirsdag og onsdag og fredag, og sykemelding på torsdag også.. Mannen jobber i helgen, så muligens blir det bakedag på lørdag.. fylle opp frysen med horn med ost og skinkehvis jeg orker :)

Da var tirsdagen også gjennomført, resten av dagen er jeg bare hjemme og hviler. Mannen lager middag (når JEG lager tomatsuppe liker ikke ungene den, men de liker faren sin, så da får han styre på, jeg får bare høre at pose er bedre :p )

I morgen er det ikke jobb. Men glukosebelastning. Spent på resultatet, men det får jeg ikke før om et par dager

Hehe, lager han og fra bunnen? Godt når tirsdagen er over kjenner jeg. Har ikke fått sovet på dagen I dag, og det kjenner jeg! Blir nok senga snart :) ellers er formen god!

Da var tirsdagen også gjennomført, resten av dagen er jeg bare hjemme og hviler. Mannen lager middag (når JEG lager tomatsuppe liker ikke ungene den, men de liker faren sin, så da får han styre på, jeg får bare høre at pose er bedre :P )

Skal ta glukosebelastning jeg også i morgen. Veldig spent, men forhåpentligvis uten grunn. Egentlig mest redd for en overraskelse...
Tar du noen forbehold ikveld, eller går d greit å spise kveldsmat litt seint?

Denne uken er både kjekk og tung. Jeg har en skikkelig travel uke på jobb med altfor mye jobbing dessverre. Er selvstendig næringsdrivende, så kan egentlig tilpasse selv, men er vanskelig i perioder med mye pågang og litt for mye stahet fra min side.
På den andre siden, så har jeg vært hos jordmor i dag som alltid er koselig. Og på torsdag har vi avtalt 3D ultralyd som vi gleder oss veldig til :)

Skal ta glukosebelastning jeg også i morgen. Veldig spent, men forhåpentligvis uten grunn. Egentlig mest redd for en overraskelse...
Tar du noen forbehold ikveld, eller går d greit å spise kveldsmat litt seint?
Skal vel faste fra "kvelden før", så veldig sen bør vel ikke den maten være?

Hehe, lager han og fra bunnen? Godt når tirsdagen er over kjenner jeg. Har ikke fått sovet på dagen I dag, og det kjenner jeg! Blir nok senga snart :) ellers er formen god!
Fra bunnen ja. Godt ble det også.

Back
Topp