Mandag og ny uke.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hvordan står det til med dere? Hvordan ser uka ut?

Jeg er sliten bare av å se på kalenderen, jeg...

Fysio i dag, så jeg går etter lunsj
Jeg jobber bare 40%, dvs 15 timer i uka. Og jobbet 16 timer sist uke for p kunne jobbe bare 14 denne. Fordelt på 4 dager et det 3,5 pr dag, så allerede er jeg på etterskudd, jeg var her ikke før halv ni så da blir det tre timer jobb før lunsj.

I morgen skal jeg til jm 1330, så da kan jeg jobbe til vanlig 1245 (et stykke å kjøre, ja)

Onsdager jobber jeg ikke, så den dagen ser jeg frem til. Onsdag er jeg helt sykemeldt, og for tiden våkner jeg hver morgen og ønsker det var onsdag. men denne uka skal jeg på glukosebelastning på onsdag, så jeg gleder meg ikke så veldig...

Torsdag fysio 1230 igjen.

Og fredag skal jeg ta influensavaksine, oppmøte på helsestasjonen 9-1430 så jeg jobber vel til ca 13 tenker jeg.

Helg blir bra, ja. Da skal guttungen spille fotballturnering, og det er jo kjekt å være med om jeg klarer. Han har trening idag og onsdag,men det følger faren ham på, han er hjelpetrener. Jeg skal bare følge lillesøster på barneidrett onsdag.

Mannen har en plan om å ha tømt det rommet som skal bli storebror sitt innen utgangen av helga. Ham om det, kjenner jeg. Å brette det tonnet med klesvask som ligger utenfor vaskerommet et stort nok prosjekt for meg...

Håpe på ei god uka, at formen endelig tar seg opp :) Har legetime i dag, så spent på utfallet. Utenom det har eg foreløpig ingen planer for ukå aent å få deltatt på foreldresamtaler i barnehagen :) Ska virkelig gjør ein innsats om å ta det me ro (som eg har fått beskjed om ørten gonger), det e virkelig vanskeligare enn ein tror!

Denne uka ser relativ lik ut som de foregående. Har fri i dag pga sykemelding, men skal sette meg ned med en bunke prøver som må rettest i dag.

Resten av uka jobber jeg kortere dager, og på onsdag er det svangerskapskontroll for uke 28 :) spennende om jeg fortsatt blir sykemeldt. Regner med det for jeg kaster fremdeles opp og er rimelig sleten i bekken og får mye ubehagelige kynnere ved mye aktivitet.

Til helgen har vi barnefri.

Her har jeg en forholdsvis rolig uke. Fysio i dag, jm og svømming onsdag, bursdag hos venner torsdag, og min to-åring sin bursdag i helgen :-) helt grei uke :D

Her har jeg en forholdsvis rolig uke. Fysio i dag, jm og svømming onsdag, bursdag hos venner torsdag, og min to-åring sin bursdag i helgen :-) helt grei uke :D
Det kaller du rolig, mens jeg blir sliten av å tenke på min, som vel ikke er så mye mer...

Uka startet med stress og alt for mye å gjøre på jobb, resten av uka blir enda værre på jobbfronten. I morgen skal jeg til jordmor igjen, så stresse hjem (hente på SFO først) og lage nistemat til gutta og mannen før vi drar på allidrett. Gutta skal i tillegg på fjelltur med skolen i morgen, så i kveld må jeg ordne klart tursekker med vedkubbe, vannflaske, pølser, pølsebrød, sitteunderlag, varme klær og støvler og tursjokolade. Nå har jeg en pizzadeig til snurrer i ovnen, må fortsette bursdagsforberedelser. Onsdag er det fysio før jobb og en h**** dag på jobb etterpåmed masse ekstra jobb pga konsulentbesøk. Torsdag håper jeg blir litt roligere før det er fredag og vi mest sannsynlig må hente baderomsplater ++ og en tur på IKEA etter jobb. Bare to timer å kjøre så det tar hele kvelden.

Kjenner jeg gleder meg veldig til jul!!!

For en grusom start på dagen! Våknet i riktig tid, men hang litt bakpå med tid pga litt lenge dobesøk enn planlagt :-P Så ble alt litt hengende etter. Kom meg ut og på vei til bhg når jeg kommer på at jeg må huske å ta med dressen til frøkna til bhg, løper inn og henter den. Er litt senere ute enn ellers og blir stående i kø. Kommer meg forbi køen når jeg skjønner at mobilen ligger igjen hjemme og må snu. Enda lenger kø når jeg kommer tilbake! Rekker såvidt inn på jobben når morgenmøtet starter og hele dagen har vært ekstremt hektisk!! Sambo har vært sykemeldt i 1,5 uke og skulle tilbake på jobb i dag, men kommer hjem med ny sykemelding på 10 dager til. Skulle tro det var ekstra hjelp hjemme med en mann hjemme, men neida, bare mer jobb... En lang ettermiddag med to slitsomme unger, meg med hormoner som spretter i alle retninger... For en dag!! Ser frem til at ungene skal i seng og skulle vel bare ha lagt meg selv om startet en ny og bedre dag i morgen :-P Skulle vel helst vært i klagetråden det her ser jeg nå! ;-)

For en grusom start på dagen! Våknet i riktig tid, men hang litt bakpå med tid pga litt lenge dobesøk enn planlagt :p Så ble alt litt hengende etter. Kom meg ut og på vei til bhg når jeg kommer på at jeg må huske å ta med dressen til frøkna til bhg, løper inn og henter den. Er litt senere ute enn ellers og blir stående i kø. Kommer meg forbi køen når jeg skjønner at mobilen ligger igjen hjemme og må snu. Enda lenger kø når jeg kommer tilbake! Rekker såvidt inn på jobben når morgenmøtet starter og hele dagen har vært ekstremt hektisk!! Sambo har vært sykemeldt i 1,5 uke og skulle tilbake på jobb i dag, men kommer hjem med ny sykemelding på 10 dager til. Skulle tro det var ekstra hjelp hjemme med en mann hjemme, men neida, bare mer jobb... En lang ettermiddag med to slitsomme unger, meg med hormoner som spretter i alle retninger... For en dag!! Ser frem til at ungene skal i seng og skulle vel bare ha lagt meg selv om startet en ny og bedre dag i morgen :p Skulle vel helst vært i klagetråden det her ser jeg nå! ;-)
Isj, skikkelig blåmandag på deg i dag! Sender en god trøsteklem :)

Jeg var ekstremt negativ til jobb igjen etter høstferie, men har faktisk hatt en god start på uken :) lang dag I dag med 11 timer på jobb + retting av prøver nå. I morgen blir vanlig dag på jobb og fotballkamp til lillesøster om kvelden. Det gleder jeg meg veldig til! Onsdag blir lang dag på jobb, for på torsdag skal jeg på etterlengtet kafébesøk med venninner. Riktig nok etter jobb, men det er noe å se frem til! På fredag blir det vanlig jobbdag, og på lørdag blir det shopping med mamma :) nei, dette blir en god uke!

Jeg var ekstremt negativ til jobb igjen etter høstferie, men har faktisk hatt en god start på uken :) lang dag I dag med 11 timer på jobb + retting av prøver nå. I morgen blir vanlig dag på jobb og fotballkamp til lillesøster om kvelden. Det gleder jeg meg veldig til! Onsdag blir lang dag på jobb, for på torsdag skal jeg på etterlengtet kafébesøk med venninner. Riktig nok etter jobb, men det er noe å se frem til! På fredag blir det vanlig jobbdag, og på lørdag blir det shopping med mamma :) nei, dette blir en god uke!
Så bra med ei god uke!

Uka mi ja:p rimelig full.
Mandag jobb
Tirsdag skole
Onsdag jobb
Torsdag jobb
Fredag jobb
Lørdag fri
Søndag jobb
+ alt annet som hører med barna, idretter, skole oppgavejobbing:)

Ja, deilig når kroppen og energien er på plass :)
Skulle ønske jeg hadde det sånn.

Egentlig er jo ikke uka mi så ille om det altså ikke var fordi jeg knapt har ork til noe

Mandag: Saltrening for gravide + Fysio + en tur til mamma.

Tirsdag: på 3D ultralyd :D:D *gleder meg*

Onsdag: på svømming for gravide.

Torsdag: skal handle inn resterende julegaver

Fredag: skal besøke farmor

Lørdag: slappe av dag!

Søndag: skal besøke mormor

Blitt en slitsom start på uka her. Fikk aldri hentet meg skikkelig inn i ferien, da jeg endte opp med å leke sykepleier istedenfor og kjente når søndag kveld kom at det ikke var mye igjen å gå på. Var på jobb i går, men gikk rundt å hadde vondt i magen store deler av dagen (begynte å lure på om mann og datter hadde smitta meg med omgangssyken, men er ikke særlig kvalm), så orket ikke særlig mye når jeg kom hjem. Fremdels vondt i magen i natt og i dag, så er hjemme fra jobb. Sov fra 8 til 13, så tror det trengtes ;) Skal se an formen på onsdag- Ellers er det ikke mye på planen her. Egentlig kun jobb, og jobbrelaterte ting, men det tar nok på det.

Får besøk i morgen og kanskje en tur i helga. Litt kjedelig uke her. Hehe

Uke fylt med legetimer, bup møter, foreldremøter osv ...

MeSt spent på legemøte mitt imorgen, om det blir sykmelding eller spark i rævva å beskjed om å skjerpe seg (føler meg udugelig,,,,,,)

Back
Topp